niedziela, 13 marca 2016

A imię jego

Czterdzieści i cztery...


Dwunastu braci, wierząc w sny, zbadało mur od marzeń strony,

A poza murem płakał głos, dziewczęcy głos zaprzepaszczony.

I pokochali głosu dźwięk i chętny domysł o Dziewczynie,
I zgadywali kształty ust po tym, jak śpiew od żalu ginie...

Jękły głuche kamienie -
Ideał sięgnął bruku - - "

Te i milion innych cytatów, choć ja mam taką przypadłość że na wszystko zanucę piosenkę.. kilka słów byleby na temat

Musical można ze mną uprawiać.


A czy Wy też tak macie, ze mocne cytaty często przytaczacie, że czają się za uszami
z nutami
lub bez...
he?

A dziadami byłam tak zafascynowana że swojego malutkiego brata nimi zaraziłam
 Do dziś pamięta :)

A przy okazji... wszystkiego najlepszego z okazji imienim
Bożenom i Krystynom

Szampańskiego dnia! bo....


44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jednak zostane przy chłopach
      Których nie przeczytałam :)))))

      Usuń
    2. I tu sobie grabisz
      to świetna lektura:))))

      Usuń
    3. Ale.....
      Z wiedzy 5 dostałam :))))))

      Usuń
  2. Życzę Ci Ossa radości wiele
    Niechaj nie milkną dziś ptasie trele
    Niechaj słoneczko Ci zawsze świeci
    Niechaj nie będzie nigdy zamieci!
    Dużo światła w sercu miej
    Niech roznieci je LEPIEJ!
    Lepiej z Ostrą wino pić
    Niż na kredyt ciągle żyć!
    Lepiej z Ostrą pudełka kleić
    Niż się całkiem wykoleić

    Ja Ci życzę w szczególności
    Mnóstwa śmiechu i miłości!!!
    Bądź tu z nami tysiąc latek
    Dam Ci jeszcze śliczny kwiatek ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 porto butelki
    albo i whisky składzik niewielki
    no i przyjaciół miłych krąg
    zamiast czytania nudnych ksiąg

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to Ty dzisiaj mnie wyczułaś
    i zacytowałaś mój ulubiony Leśmiana ?????
    A jeszcze dorzucę Potęgę Smaku Herberta
    jako zyczenia w dniu dzisiejszym :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Poezją nie polecę
    Ale
    Wszystkiego o czym marzysz
    !
    Wiersze zostawię tym zdolniejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ostre starcie dziś swe święto ma
    Bo z rypką lubi iść w parze ;)
    Zyczmy jej zatem na świecie dobra
    I wszystkiego co sobie wymarzy :)

    By zawsze ciepło było jej w stópki
    Poczytalności ;p (blogu) w szwach pękły słupki!
    Niech buzię gładką ma jak laleczka
    I do późnej starości biega w szpileczkach! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na dzien caly cudnych chwil
    Aby usmiech na usteczkach był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja w tej piosence w ogóle nie zgadzam z tom Grechutom
    piekne są dni, które są
    a te których nie znamy to mogą się okazać paskudne:p

    Ossa, sto lat, Bożenko i Krystynko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra...
    Kapryśna poetka śle życzenia
    Wszystkie latwe do spełnienia
    Dużo zdrowia i miłości
    Cudnych przepisów kulinarnych dla gości
    Szerokich dróg na podróże
    Autem i rowerem
    Te małe i duże
    I miejsca w samolocie na nogi
    I butów ślicznych w ilości jak dla stonogi
    I książek mądrych na długie wieczory
    I nowych kiecek całe wory
    I filmów tych w kinie i w Lublinie
    I z męża radości
    Dzieci nieustające miłości
    Kondycji jak van diesel
    Dowcipu jak monthy python
    Ostrości jak żyletka
    Ostrożności
    Wyrozumiałości
    Indywidualności
    I braku w Rybie Ości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futi Ty maupo,ukrywalas talent! :))
      Polecialas tak,ze jestem pod ogramnym wrazeniem i Solenizantka pewnie tez!!

      Usuń
    2. Zaniemowilam!
      Futiiiiii
      Normalnie mowę mi odjęłas

      Dziekuje Kapryśna:))))

      Usuń
    3. Futi to ukryty talent normalnie!!

      Usuń
    4. Zara ukryty, a dzie tam!

      Usuń
  10. K uchni unikania
    O ssusi czytania
    C iasteczkuf fcinania
    H amulcuf niemania
    A nonimuf ganiania
    N erwuf oszczendzania
    E pitetuf używania

    F kasynie wygrania
    A uta zarzynania
    R ybeńki czytania
    I f churze śpiewania
    A mbrozji zjadania
    T orepkuf zbierania
    K fiateczkuf wąchania
    I czuowiekuf kochania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chór i torebki zostawię dla rybenki
      Moja awangardowa poetko
      Dziekuje!

      Usuń
  11. Ostrego języka i 100 lat !reszta zyczen u rybki:)
    @}----->----❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziady cz 3 uwielbiałam :)

    Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  13. a moja syna za 10 dni czydzieści i czy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ossa, sto lat! albo chociaż osiemdziesiąt, byle w dobrym zdrowiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknych dni tych znanych i nieznanych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ossa,to Ty siebie znasz najlepiej i wiesz czego pragniesz...wiec ja Ci zycze spelnienia marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejszych nieplanowanych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje wszystkim za ciepłe słowa.:))

    OdpowiedzUsuń