sobota, 6 września 2014

Gdy ktos narzeka


Na naszą Polskę... To http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105404,16590688,Z_elitarnej_szkoly_w_Glasgow_na_syryjski_dzihad.html?utm_source=google&utm_medium=AutopromoZew&utm_content=link_google_wyborcza081111&utm_campaign=a_wyborcza081111


Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma i to w kontekście kontynentu, klimatu, kraju, pracy... Itd

A fanatyzm w każdej sferze jest dla mnie chory
Władzy, 
Religii
Poglądów,
Miłości..


Tak przy sobocie. Ja dzis fanatycznie pomidorowa...

Sosy
Suszenie...
Sie okaże co z tego wyjdzie.
Dzis przerobione 25 kg:)
A wiecie że w przeciwieństwie do wszystkich innych warzyw i owoców pomidory są lepsze wlasnie po obróbce?!

31 komentarzy:

  1. a tego nie wiedziałam

    a Solet to 80 kg obrobiła , he he he

    a fanatyzmu nieznosze każdą komórką swojego ciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej w tamosiowych kolorkach
      oszszsz kurna
      tablety nie wzienam!!!

      Usuń
    2. ale ja o 19 powinnam wzionć!!

      Usuń
    3. Ja mam za sobą już 120 kg. Rybcia nie nadążasz za mną:)
      A szczerze mówiąc, to przeważnie wstydzę się przyznawać ile tych pomidorów robię, bo wszyscy na mnie patrzą jak na wariatkę.
      Dzisiaj za to zrobiłam ogórki chili:)

      Usuń
    4. Sollet? to dekonspira :PP
      wiesz, jakbys miałą za du,zo, to możesz mi tu przywieźć troche tych przetworów:)

      Usuń
    5. Do Rybeńki daleko - do mnie bliżej:***

      Usuń
  2. a pomidory kupne czy domowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. przepadam za suszonymi w dobrej zalewie ziołowej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ziolo wrzucamy? Bo jutro bede wrzucac

      Usuń
    2. rozmaryn, oregano, bazylia i czosneczek :)))

      Usuń
    3. lepiej wrzuć jakieś rozweselające. Jak będzie napieprzać tym białym quuufnem to będzie jak znalazł :)

      Usuń
  4. suszone uwielbiam, takie domowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w życiu nie robiłam.... a jak jeszcze widzę jak Ty pracowicie te pesteczki powyjmowałaś..... w zyciu by mi to do głowy nie przyszło nawet

      Usuń
  5. Dzien dobry wszystkim prze i nieprzerabiajacym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie nie
      usprawiedliwiam się słaba jakoscią warzyw tutaj

      Usuń
    2. hey! ale dziś pospałam..

      Usuń
    3. chyba Cie nie lubie :DD
      nie dosc ze dobrze pichcisz to jeszcze przrabiasz

      rybenka tu to samo
      jak chodzimy na niedzielny targ to "domowe" warzywa maja ceny z kosmosu, wiec 20 kg pomidorów kosztuje mjątek, a reszta smakuje tak samo, reszta z supermarketów.

      Usuń
    4. Aktualnie biorę sie za paprykę...

      Usuń
    5. Lamia, u mnie to samo, drogo i niesmacznie :(

      a papryki nie lubiem, he he he

      Usuń
    6. rybcia! kolendry nie lubisz, papryki nie lubisz... Ty bardziej grymasna niż ja jesteś? :)

      Usuń
  6. Mam takie małe pomidorki z działki. Zastanawiam się, żeby je wsadzić do słoika. Tylko jak i z czym... suszonych nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! :))
    Też przerabiałam - suszone, przecier, keczup :)

    OdpowiedzUsuń