poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Dla Kogoś..

 Ona dziś ma trudny czas...

Stanęła nad krawędzią.. Jak niejedna z nas..

Młoda piękna.. Życie przed nią.. U boku mały mężczyzna co całym światem jej jest..

I strach..

Ale

Ale

Ten gad nie jedną z nas chciał pokonać.. A z nami łatwo nie jest... 

Aga ❤️

To trudny początek drogi.. Walka niełatwa i nierówna.. 

Jutro wszystkie będziemy siedzieć gdzieś obok.. A pojutrze na salę wbijamy szturmem.. ❤️

Zobacz ile z nas ciągle trwa.. Bo mamy po co i Ty też ❤️

19 komentarzy:

  1. Nie znam jej,ale będę pamiętać.wysylam wagon mocy, pozytywnej energii i będę pamiętać w modlitwie.Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dziewczyn z naszej grupy pokonało raka piersi więc trzymamy się tego, że to choroba uleczalna. Ago, życzę ci sił, fizycznych i psychicznych i dobrych lekarzy wokół. Wracaj do zdrowia! 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznajoma Ago z całych sił zaciskam kciuki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga❤️, tak jak napisała Ostra, będziemy z Tobą. Wysyłam moc czarownic, niech będzie z Tobą, niech pomaga, gdy nad głową czarne chmury się zbiorą. Zdrowia💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Moce dla Agi.🚀🍀 Kristal

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga! Moce wielkie wysyłam, dobre myśli i mnóstwo wiary w powodzenie! Z tego się wychodzi, a wiem co mówię, bo jestem tu onkologiczną weteranką. W styczniu minie 20 lat odkąd usłyszałam po operacji "wycięliśmy wszystko z dużym marginesem". Trzymaj się Dziewczyno, sercem z Tobą ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Siła w nas.. Tylko my wiemy ile nas życie nauczyło ile jesteśmy w stanie wytrwać ❤️
    Aga jest przerażona.. Ale walczy o sobie i dla najważniejszego człowieka w swoim życiu ❤️i tej siły nic nie pokona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, całym sercem i myślą jestem i ja razem z Tobą. Sił dużo wysyłam i ogrom mocy🌺❣️

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem strach nie pozwala oddychać
    Ale w pewnym momencie nabiera się powietrza w płuca i biegnie po życie.
    Życzę Adze wielu dobrych ludzi wokół. Niech widzi wygranych
    Ja już blisko 11 lat po

    OdpowiedzUsuń
  10. Rak piersi styczeń 1999r- pamiętam noc i te myśli przed operacją. Dzieci małe (10 i 6 lat) I tę niepewność. Jedno co wiedziałam na pewno, to to że się nie poddam, a z gadem trzeba i można wygrać. A nawet żyć, co okazuje się po latach...
    Moc sił! I spokoju ducha oraz wiary w pokonanie choroby i własnych lęków.
    Zdrowia!
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem obok i myślę. I wiem ze się uda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całych sił życzę powodzenia! Niech się uda! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Ago, i ja wysyłam moce, ogrom mocy. Trzymaj sie!!! Wygrasz, dasz rade, tak jak te wszystkie piszące tu dziewczyny! Przesylam serdeczności i myślami oraz całym sercem jestem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesyłam mnóstwo mocy, dobrej energii i zaciskam kciuki dla Ciebie, Aga i tego małego mężczyzny co całym światem dla Ciebie jest ❤️❤️
    Trzymaj się dziewczyno ✊✊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam do dobrych mocy i dobrych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro pozbywamy się gada 😍Aga zacznie nowe zdrowe szczęśliwe życie ❤️

    OdpowiedzUsuń