sobota, 14 stycznia 2017

O północy

W Paryżu 
Cuda sie dzieją..


A w naszym życiu tez Paryż?

Cos abstrakcyjnego Was spotkało?

.... No mnie to ze jestem nadal;P

piątek, 30 grudnia 2016

Życzę Wam

Mądrości 
Dystansu 
Spokoju 
Zdrowia 
Mądrości 
Analizy
Mądrości 
Rozsądku 
Przyjaźni 
Mądrości 
Miłości 
Mądrości 


I na litość wszelką...
Nie dajcie sie żadnej propagandzie!
Nie tylko politycznej ale i zdrowotnej, żywieniowej pomocowej cudotwórczej szczepionkowej

Wszędzie trzeba zachować dystans i zdrowy rozsądek 
Ps. Byłam szczepiona i choc nadal gryzę to zyje 
Uwielbiam warzywa i owoce 
Marchew jabłka buraki... a raka miałam 
Lajkowanie na fejsie kasy nie daje tym którym wam sie wydaje
Troche wysiłku sprawdzenie spama i juz kazda sprawa rozwikłana...

Takze... udowodnijcie w Nowym 2017 Roku ze swiat należy do Was 
Do ludzi rozsądnych:)

I dbajcie o realny swiat!

Dziekuje za te 5 lat...,
BUZIOLE!

środa, 14 grudnia 2016

under the rainbow

czyli POD a nie ZA

Dziś BARDZO MOCNA DATA
14 grudnia

równo 5 lat od dnia, gdy usłyszałam......ma pani...

z najtrudniejszym okresem kojarzy mi się piosenka..

moje łzy moje być

do dziś mój małżonek wie, że TA MELODIA nie jest lekka..

wiele przy niej łez wylałam
wtedy czas spędzałam na czacie amazonki.net. Polecam wszystkim co na początku drogi.

nie napiszę nic oryginalnego
jestem
żyję

nie wierzyłam że tyle mi będzie dane choć jak każdy mialam wielką nadzieję i siłę by trwać
bo doktorowi powiedziałam że wnuki chcę poznać
a póki co się nie zanosi :P

PIĘĆ LAT OD DIAGNOZY! na własna tablicę muszę się wpisać

Ktoś jeszcze tego nie zrobił?

ech tyle emocji....

Dziękuję i Wam, ze tu byliście
to bardzo ważne

dlatego kto ma czas i chęci niech mądrze wspiera i będzie z tymi co tego potrzebują

tylko...z rozsądkiem :P

czwartek, 1 grudnia 2016

Jezu jak się cieszę

https://youtu.be/0bIFamGtMhc

Z tych króciutkich wskrzeszeń
Kiedy pełną chatę znowu mam!!!!

Piątek:)))
Dzień powracających duszyczek 

Alem siem cieszę!!!!

środa, 30 listopada 2016

Love And other drugs

Taki film 

Ale.., 
Zycie pisze te scenariusze
Jak to jest zyc z limitem czasu? Niby kazdy limit ma, ale mało kto go zna 
I mysli... wiem ze zycie
Ze zdrowie konczy sie, ale... mnie to nie dotyczy 
Czyżby?

Tych których to juz dotyczy tez tak myśleli 

Ps. Co wam wyszło z wosku? Leje ktos jeszcze?

niedziela, 20 listopada 2016

Ciasto

Popełniłam.
I chyba za dobrze je zrobiłam bo nie pływa..
A brownie sie nazywa.
Za długo piekłam? Czy moze brak glutenu na to wpływa?
A czy robił ktos brownie bez cukru?

No bo cukier jest be