piątek, 27 marca 2015

Czas

Spokoju nastał
Bedą swieta 
Bedzie chwila 
Dla siebie
Na szpilkach i w kapciach..

Scyntygrafia nazajutrz po świętach 
Wiec cieszmy się bo taki czas nastał 
By żyć w nieświadomości..

Dobra.. Wiem że doluję zbyt czesto..

Do góry nogami

Rację przyznać muszę onkowi, że logicznym jest wpierw reumatologa odwiedzić 
Logicznym
Ale prawdą jest że NFZ logiczne nie jest. 
Obdzwonilam wszelakich reumatologów 
Termin : czerwiec ( No karty zielonej jednak nie mam, niebieskiej tez, w ogole przestałam w karty grywać)

Logicznie zabrałam się za telefon celem umawiania wizyty scyntograficznej 
I co?
Termin za półtora tygodnia...

No i logicznie rzecz biorąc 
Logicznie nie bedzie..

czwartek, 26 marca 2015

Najcześciej

Rak piersi przerzuca sie do kości..
(Wypowiedz Onka na moje bóle kostne..)

Ale zanim zafunduję sobie sesyjke scyntograficzna kośćca swego
Mam sie udac do reumatologa zwyczajnego 
Moze to tylko proza zycia.. 
Starość na rozne swe oblicza 

Szczególnie gdy zagłada przedwcześnie 

Bo reumatolog mi styka, prawda?

Kolejna wizyta za pol roku i.. Terminów juz nie ma!
Wiec wizyt nie ma

Aha! I karta pacjenta onkologicznego mi sie nie należy 
Musiałabym sobie nowego guza wyhodować, bo przerzuty (tfu tfu) sie nie liczą...

Hormonów tez mi badać nie potrzeba 
W ogole badania są zbędne...

Ech

środa, 25 marca 2015

Kolej

Na mnie przyszła..
Jutro do Onka mykam 
I prawde mówiąc bez emocji
Bo mammo jest
A macanko.. Jakos do mnie nie przemawia 
Poza tym NFZ albo i doktorek wiecej atrakcji dla mnie nie przewiduje 
Bo i po co!
Przecież jak bedą przerzuty to i tak koniec..
To taki jego klimat 

A mnie napie.. Wszystkie kości 
Powtórka z rozrywki? Po chemii juz to przerabialam a teraz co moze byc powodem?
Rak czy sztuczna menopauza?

Z odrobina przerażenia słuchałam ze spokojem wypowiadanych słów przez Angeline Joli: wiem że teraz bede sie starzec, wiem że moje cislo zacznie sie zmieniać..
Myślę, że tak naprawde liczy że uda jej się to powstrzymać 
Ja juz nadzieję straciłam..
Mam wspólne bolączki z koleżankami starszymi o pokolenie..
Tak, wiem
Żyję...

niedziela, 22 marca 2015

Nowy

Wiosenny tydzien się zaczyna 
Radosny 
Bez trosk 
Jedynie z wizytą u onkologa 
Siostry i moją

Nawiasem...
Że tez wizyty lekarskie mamy podobnie 
Blixźniaczki? 
Dobra..
Dwujajowe 
Bez jaj! Ale na wesoło!

usunęłam

jednego posta
miał 40 tys wyświetleń
spam za spamem
Zmiana tytułu nie pomogła

i mam nadzieję, ze wraz z tym wirusem wszystkie inne plagi wymiotłam
 bo jest wiosna

i człowiek wiele uniesie, ale czasem się jednak złamie

Boże, gdziekolwiek jesteś
nie doświadczaj mnie już więcej

doceniam swojego żywota posiadanie..

sobota, 21 marca 2015

Kwartał

w liczbach jednocyfrowych zamykam
i zmykam

BASTA!
Dziś idę na ostatni pogrzeb w tym roku i jeśli komuś wpadnie na myśl zejść jeszcze  w czasie najbliższym
to zejdzie podwójnie!

Ile można mnie na próbę wystawiać?

urlopu nie mam tyle!!!!

Już wiem dokładnie jak wygląda prawdziwe pożegnanie, więc skończmy te nauki..

Jestem zmęczona
prawdziwie

No to nagadałam!

Wiosnę mamy
żegnamy zimę.....