czwartek, 1 grudnia 2016

Jezu jak się cieszę

https://youtu.be/0bIFamGtMhc

Z tych króciutkich wskrzeszeń
Kiedy pełną chatę znowu mam!!!!

Piątek:)))
Dzień powracających duszyczek 

Alem siem cieszę!!!!

środa, 30 listopada 2016

Love And other drugs

Taki film 

Ale.., 
Zycie pisze te scenariusze
Jak to jest zyc z limitem czasu? Niby kazdy limit ma, ale mało kto go zna 
I mysli... wiem ze zycie
Ze zdrowie konczy sie, ale... mnie to nie dotyczy 
Czyżby?

Tych których to juz dotyczy tez tak myśleli 

Ps. Co wam wyszło z wosku? Leje ktos jeszcze?

niedziela, 20 listopada 2016

Ciasto

Popełniłam.
I chyba za dobrze je zrobiłam bo nie pływa..
A brownie sie nazywa.
Za długo piekłam? Czy moze brak glutenu na to wpływa?
A czy robił ktos brownie bez cukru?

No bo cukier jest be 

środa, 16 listopada 2016

16

Może i nie okrągła 
Ale na okrągło 
29 lat razem

I...
5 lat temu TO USG...

Taki dzis mam klimat

czwartek, 10 listopada 2016

Kierat

Dojrzewamy
Dorastamy 
Wpadamy w wir
Obowiązków..
Rodzina dzieci praca praca rodzina dzieci 
Sprzątnie gotowanie zakupy
Padamy 
Zapominamy 

O marzeniach 
O sobie
I tym co jest dla nas...
Co jest w NAS!

Polecam
Ja zaczęłam tańczyć jak juz ochłonęłam z zupek i pieluch i takich tam
I pare jeszcze innych marzeń, pasji realizować 

A wy CO ROBICIE TAK NAPRAWDĘ DLA SIEBIE??

środa, 9 listopada 2016

Kiedy?

Spędziłaś 
Spędziłeś 
Dzień cały na TOTALNYM LENIU?
Totalnym!!!
Żadne maseczki relaksy spacery...
Leń na maksa
Gdzie wysiłkiem jest wyjście do toalety..,

Chorobowo mam okazję
Robić nic

Cały dzień nadrabiam dobry serial 
Na kanapie 

Dziwne uczucie ale lubię:))

wtorek, 8 listopada 2016

Bohater?

Czy jesli ktos do fabryki chodzi 
Z gilem
I kichaniem
To jest bohaterem???

Bo ja nie mając ochoty od takiej bohaterki przyjęłam poczęstunek 
I zaleglam.

Nie narzekam.. ale nie lubię 

Tym bardziej ze tamta bohaterka pomocna nie jest..,
Ps. Nadrabiam zaległości serialowe;)