sobota, 20 grudnia 2014

Sprzątam

Bo ciagle sprzątam.
I mam nadzieje że pezez chwilę porządek bedzie.
Syn szoruje fugi
Córka podłogi 
Maż zaopatrzenie 
A ja szkatułki lepię i myślę że chciałabym rzec za Oleksym...

9 lat....

A tu w nastroju:

PS. Wyniki kawałków mego ciała pozytywne są więc Merry Christmas ślą!

wtorek, 16 grudnia 2014

Wiedzą lepiej

Ludzie jesli czasami ludźmi mozna ich nazwać.. 
Wiedzą jak inni powinni żyć,
Kiedy powinni brać urlop
Z kim żyć
Jak żyć..

Dziś nadszedł termin badań okresowych fabrycznych. 
Pielęgniarka wypisuje co tam wypisać musi i coś pod nosem szepce. Nadstawiam to lepiej słyszące ucho i oto co do niego : niepełnosprawności pani na pewno nie ma..
Więc dukument buch przed oczy.
Lubię zaskakiwać, szkoda tylko że w tą stronę...
Miłego szarego dnia!

piątek, 12 grudnia 2014

Ogłaszam

Na swoim blogu
Mamy weekend 
D
Bogu dzieki!

Ciężki i pracowity tydzien miałam 
Kolejny tez tak sie zapowiada 
Lubię pracowite tygodnie bo jestem zmeczona lepiej ;)
Rozumie ten kto rozumie 
PS. Dzis w onkologii kolejka ba 3 godz na zdjęcie szwów.
Olałam 
Szwy zdjęłam w 10 minut w innych okolicznościach 
Ale wyniku nadal nie mam..,
Wiec next week... I'll be waiting for good news..
Keep up!

piątek, 28 listopada 2014

Miejsca

Byłam dziś w onkologi.
 Ot, takie zjawisko.
Jednakże z innego powodu onkologicznego poszłam w inne miejsce.
Stare.
Doktorek też stary, ale talent w rękach ma. A że szłam się pochlastać, to właśnie jemu postanowiłam się oddać.

Miejsce ponure, szare. Ludzie smutni..
 Stare krzesła, brzydka toaleta
Brak mydła, papieru...
Stary szpital- takie ma to miejsce pseudo. Ale czy to usprawiedliwia?

Doktorek długo nie przychodził, więc w dialog uderzyłam z pielęgniarką..
Zaczynam swoje marketingowe teksty...
tu szaro i takie tam..
a ona:
- Bo to taka choroba i takie miejsce...
No kuffaaaaa
Trafił mnie szlag
Dobić konającego!
Taka świadomość naszego białego kitla.
A skąd się bierze? Z szarosci życia... niemłoda już pielęgniarką z dużym doświadczeniem.. zarabia najniżsżą krajową..
Czy to nie jest żenujące?

PS> W tym kompleksie jest dział marketingu! Domniemuję obsadzony WYSOKOWYKWALIFIKOWANYMI pracownikami...
wyborczo :P

PS2 Jestem pochlastana i liżę rany!

niedziela, 23 listopada 2014

Nałogi

Są wszechobecne
Uzależnienia 
Od używek
Od miłości 
Od seksu
Od leków
I blogów
Od tysiąca innych rzeczy

Każdy z nas ma jakąś słabość.
Czy ją pokona zależy nie tylko od niego
Zależy od okoliczności i grona go otaczającego.
Od własnych sił i chęci
I woli

I w ogole ....

Nie oceniajmy innych
Ale zatrzymajmy się na chwilę
Wyciągnijmy dłoń
Choć nikt nie prosi...

wtorek, 18 listopada 2014

UFO jest fajne

Mnie porwało
4 dni trzymało
woziło, karmiło, poiło
w efekcie sporo mnie przybyło
bo się najadłam
SZCZĘŚCIEM
o wykwintnych daniach nie wspomnę..

czyli w Kosmosie można zostać Królową

tymczasem.. północ minęła, dynia zniknęła i znów latam na mopie..
ale mam turbodoładowanie!
mule

dolatujemy

Lux na słoniach stoi

precyzja cięcia


nasi tu byli

Listopad?

oka smoka

barok is everywhere

a my prosto!

niedziela, 16 listopada 2014

Luxsusowo

Jaki świat jest przewrotny...Prawda?
3 lata temu się potknęłam o lekarza, którego dziś na świecie nie ma. Gdybym go posłuchała pewnie byłabym pierwsza wyautowana.
Tymczasem...
To gdzie dziś jestem, z kim jestem, co przeżywam spowodował rak i fakt, że choroba szybko wykryta, zaleczana, pozwala mi cieszyć się z życia.
To dowód na to, że nasze potknięcia pokazują nam nową drogę.
Pokazują nowych ludzi.

Zyskałam siostrę, zdobyłam nowe znajomości, dobre dusze. Na śmiech i łzy.
 I piję prawdziwego szampana z tej okazji
(albo dobre wino:)
albo nawet wodę..
Gdzieś w Europie otoczona przyjaznymi ludźmi.
 I jak tu się nie uśmiechać?