środa, 2 stycznia 2013

czujesz to żyjesz

znalezione w necie

Kto jeszcze odczuwa zabawę sylwestrową?
Bo ja tak!
To była szampańska zabawa. Z pewnością na jej powodzenie złożyło się wzmocnione pragnienie życia, pragnienie wydzierania go garściami.
I towarzystwo.
I sok jabłkowy.
I muza.
I...radość!
Skutki zabawy odczuwają moje nogi na całej swej długości- od obolałego biodra, przez opuchnięte kolana, po zdeptany paznokieć. I każdy ten ból wywołuje uśmiech.
Normalna jestem?
Cieszę się, że boli?
No, ale ja.. przecież ostro zakręcona jestem (latorośle wzywają mnie do opamiętania)
Tymczasem nastąpił czas na włączenie odliczania. I wcale nie jest to odliczanie do sylwestra.. tylko do codzienności.
ach..
nie narzekamy.



                                                                   رأس السنة مبروك!!!!:-))


165 komentarzy:

  1. a mówiłam, że rybeńka depcze po biedrze?
    było uważać:P
    gaga

    pierwsza żem!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby codzienność była dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest codzienność niecodzienna...dostałam książkę :)
      dziękuję :D

      Usuń
  3. od samego patrzenia w ten kieliszek w głowie mi się kręci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i efekt ten sam, prawda? bez boleści głowowych ;)

      Usuń
  4. ale cudny kieliszek :)
    ja najchętniej bym do tej codzienności nie wracała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhm...ja też, ale to Ci tak w tajemnicy mówię;)

      Usuń
  5. apetyt na życie rośnie z każdym Twoim postem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. to na samym dole, to specjal dla mię, tak?
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie mam wyłączności?????
      gaga

      Usuń
    2. a opłaciłaś prawa monopolowe facjatom?

      Usuń
    3. czekam na @
      gaga

      Usuń
    4. a kto pisał, żem na fejsie?
      gaga

      Usuń
    5. ale to był papparazi..

      Usuń
    6. ale fotka z mojom buzieczkom:P
      gaga

      Usuń
    7. przepraszam bardzo, ale ćfarz mam jednom...
      gaga

      Usuń
    8. oj różne twe oblicza czytałam i te z perłom i te bez

      Usuń
    9. ano, popełniła żem parę błendów, ale już siem pilnujem!
      gaga

      Usuń
    10. cały czas czekam...........
      gaga

      Usuń
    11. tak delikatnie nadmienię, że ja też czekam.

      Usuń
    12. widzisz ostre, razem z rudom czekamy:P
      gaga

      Usuń
    13. gaga to już przestań - tylko działaj!

      Usuń
    14. a co ja mogę....
      gaga

      Usuń
  7. Mnie dzisiejszy powrót do codzienności (czyt: rannego wstawania) też dziś zabolał. i to tylko po 10 dniach przerwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to u mnie będzie bomba atomowa..oj będzie

      Usuń
    2. skończą się późnowieczorne pogaduchy przy winie.

      Usuń
    3. no co ja durna napisała? jeszcze wykraczę.

      Usuń
    4. w szczególe ta druga część się skończy :P

      Usuń
    5. ja jeszcze wczoraj po nocy książkę czytałam i lekko śnięta rano byłam. ale nie tylko ja - dzieciaki też ziewały przeraźliwie. tłumaczyły, że to z powodu niewyspania a nie że lekcja nudna, ale kto je tam wie?

      Usuń
    6. dzieciaki też ludzie

      Usuń
    7. niektóre w sylwestra zabalowały dłużej ode mnie, to siem dziwić, że spionce som.

      Usuń
    8. ach ta młodość...

      Usuń
    9. nierozłączne siostry dwie
      młodzież i SP
      gaga

      Usuń
    10. zaryzykuję pytanie: rozszyfrujesz skrót SP?

      Usuń
    11. myślałam, że Ty u fotografa foty se strzelasz, a Ty jeszcze w pracy?

      Usuń
    12. SP - Służba Polsce - lata 50-te XX wieku
      gaga

      Usuń
    13. no wybacz, ale ja w tamtych czasach to nie żyłam.

      Usuń
    14. no właśnie- wybacz:P

      Usuń
    15. dobrze, że nie napisałam o Bolesławie Chrobrym:PPP
      gaga

      Usuń
    16. a kto ciem tam wie? facjaty nie chcesz pokazać. podejrzane.

      Usuń
    17. siem kupi akumulatorki, siem pstryknie
      gaga

      Usuń
    18. wiesz co- sklepy dziś otworzyli!

      Usuń
    19. w tem temacie syna rzondzi
      gaga

      Usuń
    20. tej, Ruda, dziś były lekcje? 8-)

      Usuń
  8. No to dzisia- w Nowy Roku- zapraszam na czerwone wino!
    Kawa w pracy, po długiej przerwie, jakoś wcale nie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzienkujem, wolem wódem:PPP
      gaga

      Usuń
    2. ja nie pogardzę, tylko może po obiedzie?

      Usuń
    3. Miałam na myśli wieczór, bo teraz to nie wiem w co ręce włożyć!
      Mam ciagle ochotę na świętowanie! Jeszcze mi mało ;)

      Usuń
    4. to my mamy na Cię paczeć!

      Usuń
    5. nie ukrywam siem za szpilkami...

      Usuń
    6. perla ino podkreśla mom urodę!

      Usuń
  9. Podoba mi się ten kieliszeczek- z antyrakową truskaweczką i ten płynny płyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten płyn intrygujący prawda? taki likierowaty?

      Usuń
    2. olej z pierwszego tłoczenia?
      gaga

      Usuń
    3. Gaga ! Tak umniejszyć jego walory.
      Płyn jest tak piękny, że niewiadomo czy patrzeć na niego czy pić.
      Intrygująca pyszność.

      Usuń
    4. zawsze można spróbować...:P

      Usuń
  10. może kafka? moja córcia serwuje (jako jedyna wczuła się i przejrzała instrukcję. ja poczekam na streszczenie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to są dzieci ;) u mnie te tak to działa :P

      Usuń
    2. Młoda dopiero w I klasie, ale na naukę nigdy nie jest za wcześnie.

      Usuń
    3. już parzem i podajem.

      Usuń
    4. cukiernicy nie widzę...

      Usuń
    5. cukier jest, ale dziś bez śmietanki.

      Usuń
    6. chiba upodobania gości Ci siem pomylili..

      Usuń
    7. nie pomylili, tylko nie zakupiłam. ale zawsze mleczko mogiem spienić.

      Usuń
    8. no jaka marudna - kawa nie taka, wino niedobre...

      Usuń
    9. jak czarna, to dobra...
      nie lubiem wynalazków do kafusi:P

      Usuń
  11. ostre!!!
    ile można czekać???
    cholera jasna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! sprawdzam tą pocztę i sprawdzam...

      Usuń
    2. skleroza Ciem chyba dopadła:)
      to JA sprawdzam...

      Usuń
    3. ruda - ratatuj...
      bo sie sklerozy pomieszały

      Usuń
    4. ruda kafe serwuje i nie pomoże..
      parzy chyba też melisę dla luchy

      Usuń
    5. a to ten ekspres ziółka też daje?

      Usuń
    6. no, bo on jest wieloczynnoparzony

      Usuń
    7. ostre - trudne pytania zadajesz, musiałabym dziecka zapytać.

      Usuń
    8. ja Was pogodzę - to ja czekam!

      Usuń
    9. no właśnie. to ...może pogoń gagę?

      Usuń
    10. gaga, jeśli Ty siem boisz o naszom psychikiem, zapewniam - jeśli okaże siem, żeś młoda i piękna (bo że mondra wszyscy wią) - przyjmiemy to z ostre na klatę. no dawaaaaj zdjęcie.

      Usuń
    11. ło matko
      no ja już nie mam zdrowia do Was
      dawaj i dawaj, a co mam dać, jak nie mam?

      Usuń
    12. a tak serioserio to martwiem siem, że nic nie mówisz o swoim okołopołudniowym spotkaniu w sylwestra.

      Usuń
    13. a tak bardzo serio to martwię się.

      Usuń
    14. no..... życzenia noworoczne złożyłyśmy sobie:)

      Usuń
    15. rudziaszku, w sprawie fotków napisz mejla do mojego W.

      Usuń
    16. ok, już nie nękam. na fotke obiecanom też cierpliwie do jutra poczekam.

      Usuń
    17. ja siem pytam, do jakiego jutra????

      Usuń
    18. jutrzejszego zdaje się

      Usuń
    19. AKUMULATORKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    20. a jakiejś wcześniejszej foty nie masz w komputrze?

      Usuń
    21. zdradzem sekret- jutro też bendom szopy łotwarte

      Usuń
    22. o! takiej z przedszkola na ten przykład

      Usuń
    23. mam mam mam
      z podstawówki, jak tańczyliśmy tance ludowe!!!

      Usuń
    24. od czegoś trza zacząć- dawaj

      Usuń
    25. i jeszcze mam z zakończenia 8-ej klasy
      siedzimy sobie na ławeczce w jednym z czech parków!!!
      same dziouchy

      Usuń
    26. no to już ostrzej
      lecem na pocztę

      Usuń
    27. powoli
      najpierwej skan

      Usuń
    28. no pacz
      skan ma
      a bateryi nie ma...
      no ale już dobra dobra- nie narzekam

      Usuń
    29. ojejku!
      w skanerze poszli akumulatorki!!!!



      żartuję:P

      Usuń
    30. słabe serce mam
      ufff

      Usuń
  12. melduję się i czekam na pytanie od Gagi od Ryby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam siem zapytać, kiedy przyjezdższ z kfiatami, bo muszem trochu ogarnońć chaupę?

      Usuń
    2. w piontek, po robocie

      Usuń
    3. ten, szczegóły potem, bo ze szczotkom do zębów i czystymi majtami jadę ćwiczyć skoki ciśnienia ;)

      Usuń
    4. kto jest lepszą ciśnieniową wiagrą?

      Usuń
    5. dziewczyny, ale zostawicie troszke w baniaczku?

      Usuń
    6. ruda, my z luchom nie lubimy wina
      baniaczek jest bezpieczny

      Usuń
    7. gaga- ile można czekać??? przebieram nogami

      Usuń
    8. no!
      już mam:P
      tja, to żegnam drogie panie, bardzo mi było miło

      Usuń
    9. ze siuśkami siem nie zadajem

      Usuń
    10. ale coś z nami nie tak? czegoś nam brakuje?

      Usuń
    11. a poza tym jakie siuski? ja lata swoje mam i obrażać siem nie pozwolem.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. nic do mię nie przyszło.

      Usuń
    2. no jak nie???
      zriplowałam!

      Usuń
    3. wiadomość przyszła, ale bez zdjęciów.

      Usuń
    4. w końcu siem doczekała.
      gaga - które nóżki Twoje?

      Usuń
    5. ostre, podeślij rudej opisy, bo mię zamenczy

      Usuń
    6. i jeszcze interesuje mnie hasło na ścianie. bo zasłoniente troche.

      Usuń
    7. prawdopodobnie był to WYSTĘP na zakończenie roku szkolnego:)

      Usuń
    8. a więc żegnamy cię szkoło chyba bendzie.

      Usuń
    9. no to jak to ruda jest- dostałaś czy nie dostałaś?
      bom głupia

      Usuń
    10. doszło, chociaż długa to droga była chyba, bo około godziny szwendało siem po kablach.

      Usuń
  14. ostreeeee
    a ja wiem, co jest napisane tymi robaczkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzien dobry
    ruda, czenstujesz jeszcze kafom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Ruda to ja ! Cześc Gaguś :*

      Usuń
    2. cześć gdusiu
      razem wypijemy kafem, bo reszta śpi..:)
      gaga

      Usuń
    3. a gdzieś Ty siem tyle czasu łajdaczyła?:PPP
      gaga

      Usuń
    4. Cicho nie krzycz tak po sylwestrze wracam :)

      Usuń
    5. no właśnie się zastanawiałam, gdzie się szwędasz

      Usuń
    6. Czytałam ale miałam gości i nie miałam czasu z Wami usiąść i pogadać ale tęskniłam ♥ bardzo !!!

      Usuń
    7. no myślę.
      wybaczam, ale tylko trochę. oby się to nie powtórzyło.
      no!

      Usuń
  16. Hello, już prawie południe, czy znajdzie się jeszcze odrobinka kawy dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siadaj, siadaj
      gdusia dziś stawia:P
      gaga

      Usuń
    2. no to poproszę dużą ze spienionym mleczkiem z kardamonem i cynamonem ;)
      Nie ma to jak dobra kawa w dobrym towarzystwie :)

      Usuń
    3. Ja kawkę z kardamonem i imbirem pijam i mleczko musi być !

      Usuń
    4. nie szkodzi, nie musi być.
      Ostre - a jaką lubisz najbardziej?
      Gdusia - z imbirem? nigdy nie piłam -świeży powinien być?

      Usuń
    5. ostre @
      gaga

      Usuń
    6. ten ekspres to na własne utrapienie kupiłam. "mamuś, zrobić ci kafki?"no ile można pić kafek dziennie? wykończem siem normalnie.

      Usuń
    7. imbiru, kardamonu i innych wynalazków nie mam. czyli chcąc Was wszystkie należycie ugościć, muszę jeszcze trochę zainwestować.

      Usuń
  17. ja najbardziej.. to lubię najprościej.
    mleczko i odrobina cukru.
    Na rozpustę można z czekoladą i wanilią

    OdpowiedzUsuń