poniedziałek, 31 grudnia 2012

new...

Najbardziej na świecie kocham mojego męża
 No bo i jak by inaczej???
Całe życie (prawie- ale nie czepiać się szczegółów) z nim jestem.
To dobry człowiek.
I wie, że go kocham
I wie, że jest ważny...

no ale..
ale...
jeszcze bardziej niż najbardziej kocham moje dzieci, bo w końcu one są całe swoje życie ze mną.  I są mądre
I są dobre
I są dzielne...
i są moje..

 no i kocham jeszcze moje drugie dzieci
Bliźniaki znaczy się.
I moich rodziców... też kocham
 i Brata
 i Bratową...no... fajna, dzielna Kobitka z niej!
i.. przyjaciółki (oj.... uwielbiam!)
przyjaciół... no lubię :P
 i Sierściucha też czasem kocham..

I miłościwie Kochanego Nowego Roku Życzę!
podebrane od Beaty Pawlikowskiej


147 komentarzy:

  1. Pienknie, Kochany Wrażliwcu:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. samych pięknych chwil, sekund, minut, godzin,
    dni, dób, tygodni, miesięcy, kwartałów, półrocza
    i roku
    życzę ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuuup!!!
    :***
    Ściskam noworocznie - bardzo bardzo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochajmy się, to dobre w starym i nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale siem ubawila! idę spać:) ostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohoho!
      siem działo!
      aż siem szpile zgubiło!:P

      Usuń
    2. a teraz siem będzie spało do południa.

      Usuń
    3. a Ciebie karta szła???

      Usuń
    4. no wiesz, nie zrobiłam tego, co zalecałaś i w ogóle nie graliśmy. była jeszcze jedna osoba, więc odpuściliśmy.

      Usuń
    5. No to ostra poleciałaś, skoro szpile pogubione:)
      Cześć dziefczynki!
      Ja skafkom.
      Polać?

      Gaguś - dziękuję za życzenia, tu dziękuje, bo bloga ni posiadasz:)
      Jak Wam sie sylwestrzyło?

      Usuń
    6. gaga - Twoja uć siem bardzo reklamowała. jakies dwa pokazy miały być. ekrany wodne widziała?

      Usuń
    7. ja żem tuliła 2 psy do swego łona i nic nie widzialam:PPP

      Usuń
    8. dori, kafke czarnom poproszem w dużym kubasie

      Usuń
    9. a ja żem zakupiła nawet ekspres, żeby Wam kiedy dobrom kafke zaparzyć, ale poza ładnym czerwonym kolorem raczej mnie nie zachwyca, więc może niech dziś zaserwuje jednak Dori. ze śmietankom, poproszę.

      Usuń
    10. Psze upszejmie - dla każdego cóś pysznego:)
      dołanczam po kawałeczku własnoręcznie upieczonego snickersa - ino z umiarem, dziefczynki, bo brzuszki bendom boleć!

      Usuń
    11. Tesz bym chciała ekspres - najlepiej ciśnieniowy.
      Ino łone ceny majom bajońskie.
      Kapsułkowego jakoś nie chcem.

      Usuń
    12. no paczcie, dziewczynki!
      dostałam od Mikołaja ekspres...

      Usuń
    13. kapsułkowy sobię fundłam, dolce gusto podobno niewiele ma wspólnego ma z kawą, więc tchibo, w duzej promocji. ale to nie powiem, żeby zachwycił.

      Usuń
    14. gaga- a Ty mówiłaś, że Mikołaj książki Ci kupuje, a on widzę w tym roku zaszalał.

      Usuń
    15. u siostry Mikołaj zostawił dla mię, to wzięła i przyniesła:)

      Usuń
    16. a mnie pani w błąd wprowadziła - rurka do mleka jest? jest, a że tylko spienia, a nie zaciąga do środka to już nie wyjaśniła. a ja siem nie zorientowała, że za takom cene to nie ma cudów.

      Usuń
    17. a po co Ciebie mleko do kawy?
      któren dorosły ssak zażywa mleka, no któren?
      tylko człowiek...:)

      Usuń
    18. no wiem i podobno mleko z kawom to złe połączenie dla żołądka, ale tak lubiem.

      Usuń
    19. no przestań! a ja zawsze dużo mleka leję, co by żołądkowi dobrze zrobić.. to jak to w końcu jest?

      Usuń
    20. podobno śmietanka tak, mleko nie. ale nie wiem dlaczego.

      Usuń
    21. nie lubię śmietanki

      Usuń
  6. nie wiecie, Moje drogie, od kiedy obowiazujom postanowienia noworoczne : że już czy od poniedziałku? bo ja do kawy wepchłam w siebie 3 kawały ciasta, a odchudzanie było w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznij od 6-go - też świento i postanowienie można przesunońć:)

      Usuń
    2. czyli jeszcze 5 dni obżarstwa.

      Usuń
  7. 8 godziń tańcowania... 4 godziny spania
    oj boli, boli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głowa? nogi? żołondek?

      Usuń
    2. 8 godzin tańcowania- tosz Ty zdrowa jak ...hmm ryba(?). kto by tyle wytrzymał?

      Usuń
    3. i ..uwaga... to największy hit tego sylwestra- na całkiem trzeźwo!O!

      Usuń
    4. a jak kiecka? błyszczałaś?

      Usuń
    5. hahaha
      na czeźwo??? hahaha

      Usuń
    6. zdziwko, co? he
      błyszczałam, świeciłam la la la..a teraz koncertu słucham i podryguję lala

      Usuń
    7. Jak kiecka? No jak?????

      Usuń
    8. szał robiła, a jak! bo na mnie była :P

      Usuń
    9. A podryfff tesz robiłaś?:)

      Usuń
    10. polkę zatańczyłaś?

      Usuń
    11. a dyrygęt to se popija za kulisą:P

      Usuń
    12. wszystkie style trza było przelecieć ;) podryw siem sam robił :P głównie taneczny

      Usuń
  8. Takiego posta to tylko szczęśliwa kobieta mogła napisać
    Muszem ci powiedzieć w drugich słowach mojego komenta, że mnie się dziś w nocy bardzo miło zrobiło dzięki ciem:))))))
    kondycji zazdraszczam, ja po 2 pozycję horyzontalna przyjęłam już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybeńko, a co Ciem ostre zrobiło w nocy????

      Usuń
    2. ja też siem poczuła swojsko.
      czepliwości poczułam:P Ja o 5 łoże przytuliłam.. a i tak dusza jeszcze tańcowała!

      Usuń
    3. bo ja siem tak naprenżam z wysylaniem dobrej energii, aż mi wszystkie łyżeczki do brzucha siem zlatujom, a nikt, ale to nikt
      nic nie czuje!!!

      Usuń
    4. no jak nie, jak łyżeczki spadujom?

      Usuń
    5. chiba z renki wypadajom!

      Usuń
    6. A ja myślała że ty piesow pilnujesz?
      A jak biedactwa?
      Wyczymaly?
      Straty łazience som?

      Usuń
    7. rence mię bolejom, bom musiala jednocześnie głaskać dwa male, przestraszone psiunki

      Usuń
    8. mogłaś medykamenty im zaaplikować

      Usuń
    9. szampanem siem podzielić.

      Usuń
    10. pilam pyszności nalewkę
      szampana nie lubiem

      Usuń
    11. no własnie, cza było szampana psom dać na uspokojenie.

      Usuń
    12. Ziołem poczęstowac....

      Usuń
    13. niech powąchają ;)

      Usuń
    14. no! i jeszcze by wciongły

      Usuń
    15. i spokój by był!a ty byś w tany poszła

      Usuń
    16. chciałam iść w tango, jeno buteleczka z nalewkom była cosik mała:P

      Usuń
    17. nie miałaś drugiego do tanga?

      Usuń
    18. mój (tfu) mąż pił wino!!!

      Usuń
    19. wina mu nie żałowalam...

      Usuń
    20. a czego poskąpiłaś?

      Usuń
    21. wyczuwam w tej informacji jakomś aluzje

      Usuń
    22. do mojej naleweczki nawet palca nie wsadził!
      takam była!!!

      Usuń
    23. ostre
      wyrzuć mnie stond

      Usuń
    24. kiedy ja bym tematykę pociągnełą...

      Usuń
    25. gaga - ja nie wiedziałam, że Twojom naleweczkę to palcyma trzeba delektować.

      Usuń
    26. no właśnie jak to siem robi?

      Usuń
    27. a coś Ci zostało tej nalewki? bo ja wczoraj za kierowcem robiła, a dziś może bym w końcu coś wypiła.

      Usuń
    28. n oto pijem dziś razem- los taki sam miałam :P

      Usuń
    29. no dobra...
      z naleweczki jeno butelczyna wielgiej urody siem ostała:)

      Usuń
    30. gaga - tak teraz dopiero skojarzyłam, ten twój (tfu)mąż nie napoczął chyba naszego wina?

      Usuń
    31. dostałby po pazurach..
      to jest moje wino!!!
      JA je dostałam (od strasznego młodziaka:P)

      Usuń
    32. młody i straszny? a może źle coś zrozumiałam...

      Usuń
    33. ostre
      któren?
      ruda
      b. młody młodziak:P i nie rżnij gupka:PPP

      Usuń
    34. każden!
      Koniec bajki! wracam do siem- buty odziałam!

      Usuń
    35. nowe se zakupiłaś była ?

      Usuń
    36. ładne, takie karnawałowe rozumiem?

      Usuń
    37. no a jak - al będziem tak o próżnościach prawić?
      może siem zajmiem kimś

      Usuń
    38. z jakim nowym godosz?

      Usuń
    39. tak, gaga, Ty nie zmieniaj tematu, tylko gadaj o tym młodym młodziaku.

      Usuń
    40. z twaim nowom wcieleniom

      Usuń
    41. nabroił i skruszon darował

      Usuń
    42. czy Ty o pracy? a już tak się cieszyłam na jakąś pikantnom historie.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. no to o czym chcesz dziś pobajerzyć?
      do tego tematu wrócimy jutro:P

      Usuń
    2. gaga - mnie też sporo. jak zaczniemy uciekać, to z kim będzie ostre świntuszyć?

      Usuń
    3. ale ja wiem, że przeginam i źle się z tym czuję

      Usuń
    4. to przegnij i nie czuj

      Usuń
  10. w tym Klubie każdy czuje się swobodnie.
    Jedna zasada- nie smęcimy.
    Druga zasada- nie ubliżamy.
    Trzecia zasada- dobrze się bawimy!

    Nawet szpile na chwilę odłożyłam, co by swobodniej było..
    na chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już miałam napisać, że fajne balerinki, ale powiększyłam. pewnie i wygodniejsze, szczególnie dziś, ale nie chciałabym przypadkowego (a tym bardziej nie) kontaktu.

      Usuń
    2. no bo jakaś ostrość musi być. mus to mus

      Usuń
    3. a strój do tych butków masz pasowny?

      Usuń
    4. siem leggins znalazł

      Usuń
  11. Love acutally
    i znów jest fajnie
    uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja proponuję zacząć od początku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do początku ma daleko, chwila

      Usuń
    2. ja gupia myślałam, że tu trza mądrze klikać! :)
      Gaga- sprzedaj męża i wyjdź za mnie! :P

      Usuń
    3. lucha, w tej chwili:)
      ło matko, jak ja czekałam na takie słowa:P

      ale za pierwszy wers masz grzmoty!

      Usuń
    4. impra jezd- lizik jezd

      Usuń
    5. tu same mondre teksty som

      Usuń
    6. ostre- miało byc luzik czy lizak?
      mondre teksty i entelegientne osoby!

      Usuń
    7. ale mnie oba pasujom

      Usuń
    8. ruda i lucha poszły spać
      sameśmy siem ostały

      Usuń
    9. padam.
      nic nie spałam
      więc czas
      nawet na mnie :P

      Usuń
  13. Świecie...
    kto się przyzna?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w pracy, Ostre. bo to dziś chyba startujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie pracy pozdrawiają śpioncych:P
      ostre to siem chyba urlopuje???
      gaga

      Usuń
    2. urlopuje i w końcu odsypia!

      Usuń
    3. tylko niech Ciem tam we fabryce nie wykolegujom z urlopu
      w pełnem wymiarze należy Ci siem za 2012
      gaga

      Usuń