czwartek, 3 stycznia 2013

spełnienie

Dziś usłyszałam wypowiedź pewnej pani o pewnej pani:
to jest spełniona kobieta!
mhm
Bo tak kobieta była wcześniej kurą, a potem zaczęła coś dziergać i sprzedawać i przez to się spełniła.
Bo gdyby nie zaczęła dziergać to by się nie spełniła?
Bo gdyby nie zaczęła sprzedawać, to by się jeszcze bardziej nie spełniła.
A czy kura domowa w kurniku to nie może się spełnić?
Ja już wiem, że może.
I wkurzają mnie stereotypy.
Mimo, ze ta kobieta chciała dobrze, chciała powiedzieć coś pozytywnego, to i tak jakby przede mną płachtę rozłożyła.
Czy ja normalna jestem?

248 komentarzy:

  1. ja jestem za gupia, żeby coś mondrego napisać...:PPP
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za czujność możesz mię pochwalić:P
      albo jakom nagrodę ustanowić:P
      byłam pierwsza!!!!
      gaga

      Usuń
    2. to w nagrodę maila wyślę :P

      Usuń
    3. no nagroda pienkna wprost:)
      wydrukowałam se jom...natenczas jest czarno-biała, ale w domciu
      wydruk bendzie kolorowy:P
      bardzo, ale to bardzo dzienkujem:DDD
      gaga

      Usuń
  2. Tak to jest. cały świat dookoła wmawia nam że tylko biegnąc można się spełnić, a jest wiele osób które spełniają się inaczej. To zależy od stopnia zaanbażowania w to co się robi i radości jaka nam to daje, nie musi to byc praca zarobkowa. no i oczywiście przyda się również ktoś kto nasz wysiłek doceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy to nie jest tak, że rządzi materialistyczny świat?
      a przy okazji to Witam :)

      Usuń
  3. jakiś czas temu na szkoleniu byłam. m.in. rysunki trza było robić i pani analizowała. przy moich lekko zamilkła i to n ie z powodu ich wątpliwej urody. wyszło jej, że ja jeszcze swojego miejsca, drogi w życiu nie znalazłam i mam na gwałt szukać jakiejś pasji, bo jak odchowam Młodą to mogę mieć ze sobą problem. czy to znaczy, żem jeszcze nie spełniona? maybe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjeżdżaj na studia...:P
      ruda, a ja nagrodę dostałam od rudej, ha!
      gaga

      Usuń
    2. przepraszam, miało być od ostre!!!
      gaga

      Usuń
    3. no z mojego rysunku wyniklo żem pepmowinom mocno zwionzana, a ja siem pytam czy z menżem?

      Usuń
    4. ja też kcem nagrode! potem sobie ustalimy za co.

      Usuń
    5. poszła
      na dziś koniec nagród

      Usuń
    6. najsampierw zasłuż!
      nie dostaje siem nagrody na wyrost!!!:PPP
      gaga

      Usuń
    7. ostre!!!!
      a za co, siem pytam, nagroda dla rudej, co???
      jakie ma zasługi?:P
      gaga

      Usuń
    8. śliczna! ale jak tu niom siem wytrzeć?

      Usuń
    9. o! to widzę, że ostre tematyczne nagrody rozdaje:PPP
      gaga

      Usuń
    10. no przecie to guwne nagrody som

      Usuń
  4. a nie jest tak, że jak człowiek spełniony, to nawet się nad tym nie zastanawia? wali do przodu i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się na chwilę zatrzymuję, robię szybką analizę i gnam dalej, bo wszystkie pola przelecieć nie tak łatwo i nie każdy musi

      Usuń
  5. fiu fiu fiu
    ostre, ale masz ...wszystko!:P
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  6. no paniedzieju! ale nóżki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszem do mikołaja napisać, że takie kcem!

      Usuń
  7. jeju, jeju, aż siem nie mogiem skupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ruda...no...serio?

      Usuń
    2. ruda, bendziesz przez chwilunię?
      gaga

      Usuń
    3. lubiem patrzeć na ładne.
      a z racji chęci posiadania takich nóg, fitness dziś popełniłam.

      Usuń
    4. ja dziś nie muszem,
      ale jutro już chyba tak

      Usuń
    5. ostr - jakies inne gimnastyki dzis były zamiast?

      Usuń
    6. nie, ale dziś nogi ładne som

      Usuń
    7. no piękne. tylko pozazdrościć.

      Usuń
    8. ostre @ , bo mi ruda ucieknie:)
      gaga

      Usuń
    9. ostatnio trenujem cierpliwość, więc może nie uciekne.

      Usuń
    10. odbierz wreszcie i odpowiedz!!!
      gaga

      Usuń
    11. papla, papla
      gaga

      Usuń
    12. gaga - czy ja mam wciąż na coś czekać? bo obiad trza mężu szykować, a ja siedzem przed komputrem.

      Usuń
    13. ruda
      idź menżu strawem warzyć:P
      gaga

      Usuń
    14. najpierw jeszcze kawa od mojej córci. wykonczy mnie to dziecko i ten jej ekspres.

      Usuń
    15. córcię zamawiam na 19-tą
      gaga

      Usuń
    16. a o 19 siem ubierzesz w końcu?

      Usuń
    17. ubiere siem jusz po 18-tej, ale kafusia od córci rudej dopiero po obiedzie:P
      gaga

      Usuń
  8. Ja tu otwieram bloga w pracy, a tu takie nogi...w taaakich szpilach :)
    Kobieta Spelniona to kobieta w szlafroku :))) moim skoromnym zdaniem..
    Zycze Noworocznie Drogim Paniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w szpilach siem spełniam- nie może być?

      Usuń
    2. tym bardziej ;)
      wydaje mi sie ze do poczucia spelnienia nie potrzeba wielkich rzeczy, ale pozytecznych - dbanie o kurnik, mowienie dzieciom, mezowi, ze sie ich kocha... itp.. itd..

      Usuń
    3. a ty gdzie w sylwestra balowała, co?

      Usuń
    4. w pieleszach domowych :)

      Usuń
  9. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=318559331587889&set=a.203199163123907.40275.188426621267828&type=1&theater Która to pisała??? przyznać się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile mam wypić,żeby być mądrzejsząjąsz i to ogarnąć? kilka drinków (10 piw i 2X o,75)? nie moje możliwości.

      Usuń
    2. czyli, że musim więcej trenować:P

      Usuń
    3. ale nie winem!!!
      gaga

      Usuń
  10. ja to sobie myślę tak - czy w szpilach, czy w podomce, bylebyśmy szczęśliwe były. A może rano w szpilach, wieczorem w kapciach? Jak komu wygodnie, jak której pasuje.

    Zwarzyła mnie ostatnio aktorka skądinąd b.sympatyczna buzia, na grze aktorskiej się nie znam więc nie oceniam. I ona w wywiadzie jakimś, że kobieta bez dzieci niespełniona jest. A to niby dlaczego, nie kumam. jedna chce, inna nie, proste. Jeszcze inna jak urodzi, to udusi.

    Ale do Ani Przybylskiej się zraziłam. Niepotrzebnie słodką buzię otwierała.

    Ps. choćbym popełniła 10 fitnesów dziennie, to takie nogi mi nie grożą, buu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może rano kapcie a wieczorem szpila?
      nie chcą dzieci- to niech nie mają, tylko by świat dał mieć tym, który chcą!

      Usuń
    2. o- kreację ubrałaś

      Usuń
    3. a... taki tam domowy ciuch

      Usuń
    4. a może byś jakąś piżamkę odziała?

      Usuń
    5. a to dziś pidżama party mamy?

      Usuń
    6. piżamki jeno w szpitalu

      Usuń
    7. no właśnie-tak! jak ktoś nie ma - to bez pidżamy

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. ostre
      ale ja mam syna, a on nie robił takich party
      ja nie wiem, co robić?

      Usuń
    2. zara,jeszcze tylko ścianę umyję

      Usuń
    3. zaraz, zaraz, pidżamy odpowiedniej szukam.
      gaga - kafka załadowana. mogiem podawać?

      Usuń
    4. czekam z wielgą przyjemnościom

      Usuń
    5. z czem tylko chcecie - tadaaam!podano.

      Usuń
    6. uuu, do tych kapci trudno będzie dobrać coś odpowiedniego! ;)

      Usuń
    7. masz racjem lucha. poza tym nasze party jest babskie, więc facetów nie powinno być, nawet na kapciach. idem szperać dalej.

      Usuń
    8. no już dziewczynki - wskakiwać w pijamki

      Usuń
    9. nie używam pijamków

      Usuń
    10. ruda
      ale dobrom kafusiem zrobiła Młoda, mniam:)

      Usuń
    11. ja już siedzem na kanapce.
      dzięki za winko.

      Usuń
    12. poszłam na całość

      Usuń
    13. ruda -musimy siem napić mocniej. widzisz jak siem gaga rozkręciła?

      Usuń
    14. ja nie wiem, nie wiem, na górze te nogi w szpilach, teraz golizna na plaży.

      Usuń
    15. chyba pójdem pidżamkę zmienić. tylko maseczkę z twarzy muszę jeszcze zmyć.

      Usuń
    16. ruda, na jakiej plaży?
      u mnie w domu na dywanie!!!

      Usuń
    17. Ale tu wesoło :)))
      wszak o niczym innym nie marzę jak tylko o piżamce!

      Usuń
    18. luchaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Usuń
    19. Gaga, ślicznie dziś wyglądasz...

      Usuń
    20. gaga, siejesz zgorszenie :) kawa, o tej porze???

      Usuń
    21. gaga a Ty jesteś w promocji do końca roku? uuuu to długo!

      Usuń
    22. a kto przynies wino, bo nie zauwazyłam???

      Usuń
    23. ja poszłam do barku- wydarłam korka i przyniesłam

      Usuń
    24. ostre, dobrze rok zaczynam!
      lucha, masz jeszcze tekile, bo ony serwujom se wino?

      Usuń
    25. mogę jeszcze nalewkę przytargać

      Usuń
    26. lucha, specjalnie dla Ciebie tak wyglondam...

      Usuń
    27. masz i cytrynkę i podły nastrój, więc po maluchu i spadam

      Usuń
    28. ale mam jeszcze malinową inne już wychlane

      Usuń
    29. lucha, czemu podły nastrój?
      ostre, malinowa to na zdrowotność!

      Usuń
    30. kurcze, nie mam dywanu! Jakbym się tak wyciągła jak gaga tobym wilka złapała :)

      Usuń
    31. na wszystko
      na nastrój też, kcesz lucha?

      Usuń
    32. ja wiem, co luchem menczy...
      lucha z kiblem po mieszkaniu lata i nie wie, gdzie go osadzić

      Usuń
    33. gaga- daj jej sój- postawi na środku pokoju!

      Usuń
    34. hm. zgodnie z zasadami feng shui to gdzie by wypadało?

      Usuń
    35. myślę, ze w kibelku

      Usuń
    36. o jezu, człowiek na chwile wyjdzie i zaraz siem okaże, że już nie ma co wypić.

      Usuń
    37. kibel- tak :[
      a słyszałam o babce, która sobie kibel w kuchni usadziła- to większy hardkor, niż fuszerka :)
      Rybka- jest- tekilę pijemy!

      Usuń
    38. tylko że ona padnięta i śnięta zapewne

      Usuń
    39. Gaga, naprawdę pięknie!!!! ale nie mogę jutro wpaść:p

      Usuń
    40. lucha, no wreszcie, takam spragniona

      Usuń
    41. Rybka ma jutro ziołobranie, to dziś nie powinna zażywać :) usprawiedliwiam
      ja rano do fabryki... co tam.. CHLUP

      Usuń
    42. 21:01 oczywiście odnosiło się do tekili...:PPPP
      hahahaha, nie mogę, posikałam siem...

      Usuń
    43. a pisała jadowita - kegla ćwiczyć, ćwiczyć...

      Usuń
    44. ale wypiłaś? bo mi rachuba w cytrynie się nie zgadza

      Usuń
    45. gaga- podzieliłaś siem z Luchom kibelkom?

      Usuń
    46. sfojom limonke mam, to siem cytryna nie bendzie zgadzać

      Usuń
    47. nie podziele siem, przyjedzie, to se siońdzie

      Usuń
    48. no bo może by siem wymieniła

      Usuń
    49. nagrody nie wymieniam!!!

      Usuń
    50. dostałaś pół dupy? :D

      aranżacja- szkoda, że wcześniej nie znalazłam :D http://ekskluziff.pl/tag/toaleta

      Usuń
    51. byś focha szczeliła, jakbym siem nagrody od Ciebie pozbyła

      Usuń
    52. czemu siem przebrałaś? koniec imprezy?

      Usuń
    53. Ostre, o której jutro nadajesz?- alarm sobie nastawię :)

      Usuń
    54. no dobra, robię kreseczkę na tekili w połowie maski, chowam cytrusy, coby nie powysychały, jutro piontek- dokupię soli! Branoc

      Usuń
    55. dobrej nocki, kobitki :)

      Usuń
    56. jestem, jestem.
      Młoda projektowała dziś farbkami rysunek na koszulce i przy okazji zapaprała spodnie i bluzkę, którą miała na sobie. ale siem z tym namęczyła...efekt zobaczę jutro.

      Usuń
    57. jaka noc? toć to wieczór dobry sie zaczyna. a Młoda piccasi?

      Usuń
    58. Młoda w klasie o profilu plastyczno-teatralnym, w jej przypadku raczej z naciskiem na to drugie.

      Usuń
    59. no to chyba nawet gaga legła

      Usuń
    60. ruda, oferuję po raz kolejny pomoc w postaci ksionżek(oczywiście
      w starszych klasach)

      Usuń
    61. ufff
      już siem martwiłam

      Usuń
    62. to Wy siem gdzieś szwendacie!

      Usuń
    63. no gdzie? czasem psem siem zajmujem

      Usuń
    64. gaga - te ksionżki to dla mnie czy dziecięcia? program siem zmienia w takim tempie, że sama co chwila muszem nowe kupować dla się.

      Usuń
    65. dla Młodej - fachowe
      ruda, a Ty uczysz tylko polskiego?

      Usuń
    66. zdarzało mi siem na nauczaniu indywidualnym historię a nawet plastykę prowadzić, ale generalnie tylko polonistom jezdem.

      Usuń
    67. zaraz, zaraz - a jakie to som fachowe ksionżki?

      Usuń
    68. no takie... o teatrze

      Usuń
    69. ostre!!!!!bacz, co mówisz?PPP

      Usuń
  12. teraz jak czytam swój komentarz to widzę, że mi coś nie wyszło. Nie uznaję dzieciobójstwa za sposób samorozwoju czy spełnienia.

    Nie mówcie nikomu, ale jestem już w piżamie :) Czerwonej z błyskiem!

    zalegnę na kanapie z herbatką z sokiem i wesprę dziecię przed testem z chemii :)

    miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. meldujem siem. wyszedł nam bezwonny odór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostre, z ust mnie wyjęlas.
    Wkurzaja mnie te stereotypy strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybcia, jezd impreza!!!!
      jak podróż?

      Usuń
    2. Najlepsza w historii naszych podróży na tej trasie
      Alem tak zmęczona bardzo!

      Usuń
    3. wskakuj na górę na pyjama party

      Usuń
  15. nie mogę winka, no nie. słyszę, jak mię woła... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. rybka przypłynęła :) witamy :) jak to jest że wracasz i siadasz do kompa?

    kurde, ja przez tydzień po podróży biegam z obłędem w oczach i szukam ciuchów, okularów, telefonów, butów - po walizkach, reklamówkach i bagażnikach:( jestem niezorganizowana. Totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja na samym końcu- wszak dzionek trzeba jakoś zakończyć.
    Nowe bamboszki są ekstra. Bycie Kurom D. jest piękne, trudne, bo pracy dużo i warte spełnienia. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się uwielbienie niestety kończy...

      Usuń
    2. Kiedy zaczynasz niebycie? Mówiłas,ze po Nowym Roku.

      Usuń
    3. no bo w teorii to już
      ino na kanarach jezdem

      Usuń
  18. a wracając do tematu posta, myślę, że często ktoś nas ocenia przez pryzmat swoich oczekiwań. bo on w takiej sytuacji byłby może akurat spełniony. no ale ja niekoniecznie. podobnie chyba jest z życzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  19. ruda- własnie
    co sądzisz na temat zwrotu:
    chleb powszedni? he?
    bo tu przecie tym belfrom jezdeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze skojarzenie - norma, codzienność,coś do czego jesteśmy przyzwyczajeni. tylko czy to jest na plus czy na minus?

      Usuń
    2. bo mnie siem jakoś kojarzy negatywnie.

      Usuń
    3. ruda, na góre wracaj!

      Usuń
    4. ale mnie ganiacie, dobrze że dużo nie piłam.

      Usuń
    5. no dobrze, a jak by Ci dziecie w wypracowaniu wypociło i użyło to byś ocenę odjęła?

      Usuń
    6. musiałabym całe zdanie przeczytać, ale generalnie frazeologizmy nie są w pracach zakazane.

      Usuń
    7. a u mojego Młodego od tego roku som, bo nowy ticzer nastał.a Młody pisze jak nikt w domu...i mnie przez to szlag trafia
      jego też

      Usuń
    8. niestety,są duże rozbieżności w ocenie wypracowań. sama w LO miałam poważne problemy, bo nie lubię wodolejstwa, a moja pani akurat taki styl pisania preferowała.

      Usuń
  20. Spełnienie rodzi się w sercu...lubię być kurą domową jak i biznes kobietką.Lubię być czasem świętą a czasem rozpustną. Gdyby, aby itp. to marzenia, tęsknoty wymieszane z oceną niedowartościowania i tchórzostwa w dostrzeżeniu piękna w codziennej normalności.

    a teraz naleśnik z powidłami w łapę i książka na wieczorne

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pacz! typowa kobita! że zmienna..
      i tak i siak lubi
      no właśnie
      sedno! u mnie wino i ..kluchy, szynka, galareta

      Usuń
    2. no proszem, nie piszcie o jedzeniu, bo zaraz zgłodnieję.

      Usuń