czwartek, 24 stycznia 2013

elektryczna matka


Ostra matka ostatnimi czasy bardzo się zepsuła. Zepsucie gorszące dochodzi zewsząd. Zepsucie się pogłębia i atakuje.
Skrada się nocą, gdy człek uśpiony i wbija lodową szpilę. Wtedy matka jako miłośniczka tańca wszelakiego uprawia taniec nocny  polka -dygotka.
Ale Ale...
Nie żeby Ostra matka wyuzdana była. Ostra matka mocno wyznaje zasadę im mniej widać, tym lepiej. 
No więc matka śpi:
w bieliźnie,
w piżamie,
w skarpetach- o właśnie ostatnio narciarskie odkryła,
w pięknym, puchowym, szlafroku,
w czapce ( tak tak... W CZAPCE).
to nie koniec.
Matka nakrywa się puchową kołdrą, narzutą z lenistwa, bo po co odkładać, skoro rankiem znów trza narzucać i  owczą kołdrą.
Temperatura w pokoju wygląda ta:
-O! Ale tu mamy dziś ciepło (to był ten co ze mną sypia)

Tak przygotowana matka próbuje spać, jednak zimne zło i tak znajdzie dojście. A jak już znajdzie to matkę w tany porywa. Matka miała już spakować manatki i wynieść się do palmiarni, jednak mądry syn matki przypomniał, że istnieje pewne cudo. Cudo to matka położyła pod dupsko, pod plecy, pod nogi...
i gdy tylko Zło dotykało, taka robiła ON, podłączona pod prąd i zło powoli chowa się w kąt. i Czeka..matka na chwilę zasypia i znów następuje atak i znów prądem go!
Matka ładowana na prąd...
Dobrze, ze taryfa nocna ;)

147 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moja Ty bidulko
      kcesz mojego ciepła?

      Usuń
    2. no
      miszczyni!:P
      nikomu nie dałam dzisiaj szans:)
      ale byłam szybka!
      gaga

      Usuń
    3. to teraz spocznij,
      oddychaj spokojnie

      Usuń
    4. jusz żem se uregulowała wszystko:)
      gaga

      Usuń
  2. jezeli choc troche nie kolorujesz, to ja nie wiem
    choć ty z kamieniem dodna idż!

    OdpowiedzUsuń
  3. I zdecydowanie za wcześnie wstajesz. I ciepłe bambosze dzisiaj włóż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barchanowom...:PPP
      gaga

      Usuń
    2. gaga PATRZ! bo więcej się nie obnażę

      Usuń
    3. stringi barchanowe???? :PPP
      gaga











































      Usuń
    4. barchany- jak nazwa wskazuje- som to ciepłe długie majtasy:)

      a co za cholera zrobiła takom przerwem?:P
      gaga

      Usuń
    5. ja??????????
      gaga

      Usuń
    6. żeś chyba nieźle zespacjowała...zobacz ile przestrzeni sobie zabrałaś. weź się i wykasuj

      Usuń
    7. rozumiem, ze to bielizna ma szok wywołała..weź oddech

      Usuń
    8. no
      i rybcia mi karem zada za kasunek
      nie bedem usuwać

      a poza tym , skond wiadomo, że to JA?
      gaga

      Usuń
    9. no nie gaga - pewnie ja?

      Usuń
    10. ruda
      miałaś ślizgie rence po faworkach i Ci siem paluchy omskli pewnikiem!
      gaga

      Usuń
    11. nie no - to nie twoja komenta...
      już zmieniam gacie ino ze sznura zdejmę a ty się uspokoj

      Usuń
    12. a ciekawe, co robiły moje tłuste palce pod twoim wpisem, hę?

      Usuń
    13. ostre - to jakieś dwuosobówki som czy co?

      Usuń
    14. wdarły siem!!!
      gaga

      Usuń
    15. ostre- doszyj se nogafki i bendom w sam raz:P
      gaga

      Usuń
    16. gaga-tobie to nie dogodzisz.
      ruda- bo to forumowe gacie są- że wspólne;)

      Usuń
    17. ja po kimś nie założem!!!!
      gaga

      Usuń
    18. wyparzyć je cza
      gaga

      Usuń
    19. niewyparzone ozory=niewyparzone gacie. o!

      Usuń
    20. gaga, a po co ci majty? przecie ty pieluchem masz. zdejm z głowy i na tyłek włóż.

      Usuń
    21. albo wygotowac!
      Kochane dziewczyny, jak milo sie posmiac!!

      Usuń
    22. z czym jom se przytrzymie???
      gaga

      Usuń
    23. rybcia , czy Ty aby czeźwa?
      gaga

      Usuń
    24. gaga większy haj ma... zobacz co zrobiła!

      Usuń
    25. fakt
      poprzeczka wysoko postawiona...

      Usuń
  4. Witam z kawka życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt, czas coś wypić
      dzień dobry

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że dziś lepiej, że zimno sobie poszło .Jakie cudne pantofelki !

      Usuń
  5. ale ciesze sie Ostre, bo mam przeczucie ze cie tu nie ma bo spisz ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. masz podusie elektrycznom czy kocyk? no bo chyba nie termofor, bo on nie na prund.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam poduszkem, kiedyś używałam, ale ktoś mnie wystraszył, że to niezbyt zdrowe na kości. chociaż nie wiem, czy to potwierdzone. teraz gdy marznę, podkręcam ogrzewanie.
      nie zdążyłam siem napatrzeć na te białe?kremowe? butki, a tu już zmiana. wracasz do formy?

      Usuń
    2. to przez gagę- bo mi gatki kazała zmieniać

      Usuń
    3. ok, znalazłam. Na szpile jeszcze dziś się nie nadaję

      Usuń
    4. a gacie gdzie? siem pytam?:P
      gaga

      Usuń
    5. fajniusie, takie włochate.

      Usuń
    6. na d... o! nie będę nią świecić

      Usuń
  7. Współczuję Ci.
    Mnie też było zimno bez końca - to nie po tamosiu, lecz po Zoladexie- okropne uczucie.
    Ty bierzesz inny lek.
    Fatalne zimno minęło po odstawieniu leku.
    Otrzymałam tylko 2 dawki i miałam dość.
    Widzę,że i Tobie daje popalić.
    Na dodatek musisz iść do pracy.
    Trzymaj się ciepło, zwłaszcza zimą, jeszcze rok pozostał.
    Poduszki elekt. używa moja mama, chwali sobie. Może nie zdrowa, ale wygodna i szybko przynosi ulgę.
    Miłych snów, jutro sobota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zofi
      teleportowałaś siem do piontku???:P
      gaga

      Usuń
    2. zofii- gdzie ty jesteś?
      trudno mi ocenić, czy to tamoś czy lucrin (inna wersja zoladexu), jeśli twierdzisz, ze to zastrzyki to jest nadzieja.. jeszcze tylko półtora roku.
      od dziś śpię prawie w kominku

      Usuń
    3. no zobacz!
      to jakas nadzieja jest
      a w miedzyczasie bedzie lato!!

      Usuń
    4. rybcia- już po wlewie?
      Zobacz co gaga u góry zdziałała- przestrzeń skonfiskowała i oddać nie chce

      Usuń
    5. malo sie nie posikalam ze smiechu czytajac ten wontek

      Usuń
    6. juz po
      ide polezec chyba czy co
      musze jeszcze raz dzisiaj wyjsc
      matka doskonala.....

      Usuń
    7. no i torebka wyjściowa

      Usuń
    8. rybcia, Ty nie wierz ostre!
      to ruda zrobiła:P
      gaga

      Usuń
    9. no, a ja bym tak juz dzisiaj tylko na horyzoncie na kanapi

      Usuń
    10. ten nowy dochtór tak wymenczył?

      Usuń
    11. no wyobracal, ze hej
      a do tego dragami poczenstowal

      Usuń
    12. takie rzeczy tylko w B.

      Usuń
    13. to się zabawiliście...

      Usuń
  8. porcja smiechu z rana, przepona zrelaksowana! dziékuje!
    a Ty Ostre moe potrzebujesz pizamy w jednym kawalku od stop do gów.
    widzialam takie , nabyc Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinezon polarnika?
      gaga

      Usuń
    2. raczej kombinezon króliczka!

      Usuń
    3. jak Ci ładnie w tym różu ♥

      Usuń
    4. a Was ufo odwiedziło?
      co się tu dzieje?

      Usuń
    5. nic ino gaga odloty ma na pół bloga

      Usuń
    6. a może to nie ruda, a rzeczywiście ufo?!
      gaga

      Usuń
    7. Ostre znalazlam!
      http://patilati.pl/140-walentynka.html

      Usuń
    8. lamia , a to na przodku to tarcza szczelnicza?
      gaga

      Usuń
    9. dla tego skubańca ze skrzydełkami i ukiem:)

      Usuń
    10. i pampersa jeszcze :P

      Usuń
    11. gaga - na przodku serce.

      ja zmarzluch wiec na takie poluje. to sie nazywa spiochodres!

      http://szafasztywniary.blogspot.ie/2012/09/zip-it.html

      Usuń
  9. Kochane, szcześliwi czasu nie liczą, nie żyją na czas.
    Buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko to Ty jesteś letnia- ta plażowa torba w kwiaty.

      Usuń
    2. tak w ogole to ja goronca jezdem :P

      Usuń
    3. goroncych rybuf nie ma!!!

      Usuń
    4. ale ryby na goraco sa.

      Usuń
    5. ależ ryby są zmiennocieplne (tak jak kobiety są zmienne) i być może są takie co do gorących wód się dostosowały :)

      tak jak Rybeńka :)

      Usuń
    6. dosia, widziałaś rybem w gejzerze?:P

      Usuń
    7. Już wam kiedyś pisałam zenawet w dolinie śmierci w Kaliforni żyją ryby!
      Muszą latem przetrwać 60 stopni latem...

      Usuń
    8. no!
      jak siem zapiecze dobrom panierke... mniam

      Usuń
    9. W każem razie rybki na goronco pychowate som

      Usuń
    10. Skorpionki akceptujemy przez aklamację

      Usuń
    11. oklaski!
      a ryby są dwie
      dwie inne
      ona ciepła ona zimna

      Usuń
    12. smaczne skorpionki...

      Usuń
    13. Ciagnie nas do siebie na zasadzie przeciwieństw jak widzę :))

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    15. no w końcu czymś siem różnić musim :P

      Usuń
    16. a jak sie koziorożce plasujom?

      Usuń
    17. koziorożec ze mną w ławce zasiadał osiem lat

      Usuń
    18. jestem pierwszo - dniowym koziorożcem :)

      Usuń
    19. ja też z koziorożców. 22.12.

      Usuń
    20. jest nas tu mała gromadka, ja z 7-go.

      Usuń
    21. Ruda - my som bliźniaczki!

      Usuń
    22. a ja całe życie myślałam, żem jedynaczka.
      koziorożce górom.!

      Usuń
  10. I ja troszkę tej gorącej aury doświadczam i miłe to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostre a Ty ciągle w tym kubraczku, zimno Ci?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wierze, że ostre jusz śpi !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chyba za chwilę legnę. głowa potwornie boli, ledwo mogę myśleć. za duże tempo dzisiejszego dnia.

      Usuń
    2. dobranoc, rudziaszku
      jutro napiszem do Ciem @

      Usuń
    3. bendem czekać. do jutra.

      Usuń
    4. nie śpi nie śpi
      ino czuwa

      Usuń
  13. toż zupełnie jak ja...Jak się wyłączy, to guzik "on", robi się cieplej i mogę spać, i tak non stop.
    Skarpetki, polar i dwie narzuty na kołdrze.
    Nie jestem sama!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. moja babcia śpi w czapce i rękawiczkach ;)

    OdpowiedzUsuń