poniedziałek, 21 stycznia 2013

mieszka- nie mieszka?


Dziś są imieniny Agnieszek.
Dla mej osobistej Agnieszki, która i tak tego nie przeczyta...
oraz dla wszystkich tych Agnieszek, które tu czytają
(a wiem, że są i że piękne z nich kobiety..urodą i sercem)
dla tych które są. a nie wiem ze są- też
życzenia ślę:
Bądźcie piękne!
całą sobą...

a skoro już w temacie Łez jesteśmy to jeszcze jedna piosenka. Gdy słyszę jej dźwięki od razu widzę małego Olusia przed lustrem :) Może kiedyś jako dorosły, a przynajmniej już światły w czytelnictwie człek zmęczy ciotkowego bloga i ktoś mu przypomni jak każdy gest, strój, zabawka, poza musiały być skontrolowane w lustrze. Wzbudza tym ogólną radość. Stąd ta piosenka dla Olusia...


163 komentarze:

  1. Cześć Ostra jak się dziś czujesz bo ja zdycham nie spałam w nocy wstałam z potwornym bólem głowy, w pracy z kawką właśnie jestem pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  2. druga
    bardzo lubie Ostre te twoje krasnoludki
    a w ogole to dziekuje za zyczenia, na bierzmowanie przyjelam Agnieszka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wysłałam imieninowy sms do koleżanki dzięki za przypomnienie !

      Usuń
    2. Też je lubię l) i raduję się że w tyle serce życzenia lecą!

      Usuń
  3. moje biedactwo!
    lece po kafe do towarzystwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kafy dołączam, u nas tez dzisiaj święto Agnieszki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za przypomnienie!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. spalam od północy do 1.14. potem chyba jakieś drzemki. przenoszę się do szklarni na noce bo zamarzam. a teraz czekam na mammo.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dzienkujem za życzenia
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie znam żadnej agnieszki,hmm i nie znałam....dziwne:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. I mojego męża urodziny są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i dzień babci. która babcia-ręką w górę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i oryginalne życzenia. Oluś też jest z pewnością usatysfakcjonowany.
      Miłego dnia.

      Usuń
    2. Zofi, ty sie dzisiaj za czesto usuwasz :P

      Usuń
  12. Mnie na drugie Agnieszka, więc siem poczuwam i dzienkujem.

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem fajnie sie czuję jak na nocne atrakcje..;) no ale to dopiero poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  14. czy moge zazdroscic nocnych atrakcji, ja, slomiana wdowa?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. rano byłam, teraz tydzień czekamy na wynik

      Usuń
    2. własnie weszłam zapytać jak po badaniu,
      to i tak krótko czekasz....u mnie 3 tyg trzeba

      Usuń
    3. aj tam...
      wiele rzeczy nie powinno być
      zimno wiecznie mi też nie powinno być:P

      Usuń
    4. dlaczego u mnie lekarz patrzy od razu?

      Usuń
    5. moim zdaniem też tak powinno być,jednak w poradni do której chodzę twierdzą,że lekarz zerka i jeśli widzi nieprawidłowość to ponoć dzwonią wcześniej aby się zgłosić

      Usuń
    6. az mnie ciary przeszly
      zrobilam mammo i 2 tyg pozniej wycinali mi nieproszonego goscia
      tu czas ma znaczenie

      Usuń
    7. tą kwestię przemilczę...

      Usuń
    8. i slusznie
      wyciete, zapomniane

      Usuń
    9. zrobiłam usg i dwa MIESIĄCE później mi to wycinali... a chcieli CZTERY!

      Usuń
    10. muszę się zebrać i zapisać się na wizytę na usg właśnie.....uhmm

      Usuń
  16. idź spać o północy.
    obudź się po pierwszej.
    zrób DA DAM! atrakcja!

    OdpowiedzUsuń
  17. ostre!!!!
    mam siem zapluć?
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  18. to moze jednak pozostane przy tradycyjnych rozrywkach

    OdpowiedzUsuń
  19. jak tu sie nienapic.
    przez te sluzbe zdrowia
    no i za te Agnieszki

    ja juz nie obchodze urodzin wole imieniny. Ostre a kiedy Twoje?

    kazem Ci sie nie martwic.

    OdpowiedzUsuń
  20. przed chwilom we polsacie oznajmili, że to dziś właśnie według brytyjskich naukowców jest ten najbardziej depresyjny dzień - czwarty poniedziałek nowego roku. nawet jakiś wzór matematyczny podali.

    OdpowiedzUsuń
  21. tez slyszalam i na szczescie z matmy mialam mierny wiec mnie ten wzor nie obowiazuje,
    jak moze ten polsat, przeciez ktos moze miec w tym czasie imieniny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy czwarty, czy dwudziesty- każdy poniedziałek jest depresyjny i jusz

      Usuń
    2. lamia, Tyś Agnieszka?

      Usuń
    3. No właśnie- zdrówko Lamia :D

      Usuń
    4. zdekonspirowanam..ale w jakże miły sposób, jeszcze życzenia były :D
      zdrówko! zielonom heratkom.

      Usuń
    5. lamia- samego szczeńścia:)))

      Usuń
    6. gaga-buziol!
      ostre - @ + buziol!

      Usuń
    7. niech zyje, zyje naaaammmm!!!

      Usuń
    8. może inaczej,
      która z Was nie jest Agnieszka?

      Bo dla Agnieszki - super życzenia,
      a dla nie Agnieszki tylko życzenia:)

      Usuń
    9. czy z bierzmowania sie liczy?

      Usuń
    10. jasne, że tak - to takie nawet bardziej świadome

      Usuń
    11. rybenka i dosia buziol
      od wszystkich agnieszek: niech zyyyyją nam.

      liczy ;)

      Usuń
    12. ale jakbyscie wiedzialy, dlaczego Agnieszka, to chyba o swiadomosci, zwlaszcza religijnej, lepiej zmilczec

      Usuń
    13. a prababcia Agnieszka tesz siem liczy?

      Usuń
    14. akurat bo takom mialas!
      gaga jak zwykle cos zmysla
      a kasowalas sie juz dzisiaj?

      Usuń
    15. a własnie, że miałam!!!
      skasować siem chciała, ale nie mam takiej opcji w pracowitym
      kompie...

      Usuń
    16. a cos ty taka pracowita??

      Usuń
    17. I prababcia i babcia i wszystkie :)

      Niech żyją nam:)

      Usuń
    18. I Babcia, i Agnieszka, sto laaattt!!

      Usuń
    19. w naszych pamięciach

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. no musiala choc raz dzisiaj :P

      Usuń
    22. tfoja wina, bo żeś wykrakała!!!

      Usuń
    23. muszem siem zamaskować...

      Usuń
    24. ostre, czy dostałaś @ około połednia?

      Usuń
    25. to do kogo poszedl???
      ło matko!!!!
      ale wstyd!!!

      Usuń
  22. Rzeczywiscie jakos depresyjnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja oddaje czy czwarte mego nastroju i pół kólestwa za ten stan w jaki mnie wprowadziłyście. lepiej rybenka?

      Usuń
    2. mnie dzisiaj jest calkiem calkiem
      a jak was tu widze to nawet lepiej jakby

      Usuń
    3. eeee...morzem mi od torebki powiało

      Usuń
    4. Bo wy tu o depresji.. no to ja depresję morską zobaczyłam..Żuławy. Bryza...Lato... się rozmarzyłam

      Usuń
    5. .. elegancja francja jak zerkam na te torebki, buty..

      Usuń
    6. ja zrobiłam sobie facjate.

      Usuń
    7. polowa celebrytek umrze teraz z zazdrosci

      Usuń
    8. Lamia- aleś się odpicowała na te imieniny!

      Usuń
    9. picu picu, chlastu chlastu
      trzeba z raz - do toastu!

      Usuń
    10. lamia, usta se zrobilaś ?

      Usuń
    11. no to mamy wieczornego wierszoklete
      i polewacza :)

      Usuń
    12. dobrze, ze wznosisz toast, bo ja pije wino, a picie bez toastu to pijanstwo

      Usuń
    13. gaga - wszystko.
      ostre to nie są buty do tańca.

      Usuń
    14. ja czesto bez toastu..tak do siebie gadac?:)

      Usuń
    15. no to sluszna koncepcja jest :P

      Usuń
    16. lamia - do lustra spróbuj. całkiem ładne towarzystwo.

      Usuń
  23. moja best friend to Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  24. człowiek siem zapatrzy na mecz, a tu już setka przekroczona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. takie buty to nie tylko z tańcem mnie siem kojarzom.

      Usuń
    2. o maj normalnie nie wyczymam!!

      Usuń
    3. ruda, robisz z dzieckami laurki??

      Usuń
    4. żyjem. kadarke sem odpaliła. lustra szukam. ale przecież nie bende piła w łazience czy przedpokoju.

      Usuń
    5. usiadź z nami, tu w konciku. ostre szykuje sie do wystempu.

      Usuń
    6. Rybeńko - z własnym zrobiłyśmy, szkolne trochę za duże. ale wierszyki z okazji były, a do domu wywiad z babciom/dziadkiem.

      Usuń
    7. sciemnij monitor, bendzie odbijal

      Usuń
    8. lamia - ciekawam bardzo, jak wygląda strój pasowny do tych bucików. ostre - dawaj z tym wystempem. czekamy!

      Usuń
    9. ja poproszę, żeby ostre zatańczyła kankana

      Usuń
    10. no zaraz striptiz będzie, no nie zachowujcie sie :D

      Usuń
    11. bez majtów, ale muszom być podwionski

      Usuń
    12. striptiz? to może menża zawołam. by sobie popatrzył.

      Usuń
    13. nie striptiz, jeno klasyczny taniec kankanem zwany!

      Usuń
    14. ostre to raczej taniec brzucha trenowała chyba.

      Usuń
    15. może trwają próby z tymi butami?

      Usuń
    16. obczasy ostrzy ostre ostre

      Usuń
    17. ostre chyba poszła zademonstrować siem mężu. swojemu.

      Usuń
    18. coś długo im schodzi z tom cenzurom.

      Usuń
    19. musi,ze menża przekonuje do sfoich racji:)

      Usuń
    20. chyba trza się rozejśc do domóf

      Usuń
    21. lamia, no coś Ty!
      ostre i rybcia tak robiom- znikajom

      Usuń
    22. no ja zawsze po rozchodniaczku

      Usuń
  26. A pamiętacie te imprezy imieninowe rodziców? zakrapiane ze hej a dziecko tymi łapczywymi oczkami sie rozglądało gdzi i komu co spić ze szklanki/kieliszka*
    *niepotrzebne skreślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szerzej?
      nie pamiętam bo nie mogłam
      byłem wtedy małą rybką.

      Usuń
    2. ja lubiła z dorosłymi, ale mama mnie przeganiała.

      Usuń
    3. oj mondra, dlatego teraz ja taka porzondna :)

      Usuń
    4. to fakt autentyczny jest :P

      Usuń
    5. lamia, lubisz mieć posprzontane

      Usuń
    6. a to zależy, ale łazienka to mus

      Usuń
    7. a mnie rodzice dawali popróbować winka, bo wychodzili z założenia, że lepiej, żebym spróbowała w domu niż gdzieś tam w bramie.

      Usuń
  27. no to gasze światło na tym parkiecie.

    OdpowiedzUsuń
  28. spokojnej nocy Ostre. mam nadzieje, że udało Ci się w końcu zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  29. ostre
    a gdzie notka o północy???:)))

    OdpowiedzUsuń