niedziela, 3 lutego 2013

Księżniczka

Przez rok żyłam w innym świecie. Świecie pełnym dobrych ludzi. Świecie ciepła i troski. Świecie dobrej energii.
I wróciłam.
Brutalnie się z rzeczywistością zderzyłam.
Musiałam na nowo poznać  brak ogłady i szacunku.
Złamać się nie dam.
Najwyżej dupsko zaprawię.

W zasadzie posta na to szkoda, bo.. słoma
słoma masło

I kto powie, ze rak jest zły? No jest..ale daje i dobre dni. Mi dał rok.
Boję się, że będę tęsknić.
TFU
muszę coś wymyślić.

myślę...
i znikam

I uprzedzam
Nie oczekuję specjalnego traktowania. Jedynie szanowania mych praw
i godności.
tylko tyle.
a w ogóle..
to dobrych ludzi tylko chcę

...........
blog botoks
blog depresja

serioooo?????
ja o tym piszę????

66 komentarzy:

  1. ale my tu tylko same dobre ludzie som.

    OdpowiedzUsuń
  2. naślij nas na złych ludzióf

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to nie jakiś the end? (myślę i znikam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie, co to ma znaczyć ???

      Ty się chamami nie przejmuj( wiem, że to trudne, ale z czasem przechodzi!! :)

      Usuń
    2. ja się nie przejmuję bo to ich problem, ino ludzi szkoda..
      a ja coś wymyślę:D

      Usuń
    3. no w końcu ostre jesteś!!!

      Usuń
    4. czasem to problem stanowi

      Usuń
  4. a ja pisze o halucynogenach???
    albo o amebie?
    ja grzeczna dziewczynka jestem, i jak nie jestem zmuszona to nigdy agresora nie pokazuje.
    chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty???
      a jaka ameba? modra? czy mądra?
      nigdy nie wiadomo co w nas siedzi

      Usuń
    2. ludzie ponoć z gruntu dobrzy, tylko COS ich od srodka psuje
      ino CO?

      Usuń
    3. chyba ameba modra, cokolwiek to jest...
      chociaż dziś o rzęsistku pochwowym temat na wsi był.
      aż się boję jak mnie pokusi temat poruszyć na blogu.

      Usuń
  5. dziewczynki, obejrzyjcie film Bertolucci'ego pt."Ukryte pragnienia"
    wiem, że o filmach gadacie na innym blogu... ale warto

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję słomę podpalić czyli puścić z dymem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostre, jaki ciekawy wpis!
    Bardzo Cię pozdrawiam, Mar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy i ważny, wpis o chorowaniu i o tym co potem.
      I że do pewnych aspektów chorowania można tęsknić.
      Kiedyś Chustka też o tym pisała. Że chorowanie ogranicza możliwości, do jasnych wyborów i sytuacji - jak się jest zdrowym - idzie się na żywioł. Wybory, sytuacje zgoła nieprzewidziane - życie tak zwane normalne.

      Usuń
    2. Mar - generalnie ludzie na hasło rak miękną, pokornieją, zmieniają ton..traktują Cię jak porcelanę.
      Ja nie chcę porcelany.
      Chcę ludzkiego oblicza.Ale mam wymagania..

      Usuń
  8. Ostre!
    Jeśli komuś słoma z butów, to jego problem!

    Jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzień dobry
    meldujem siem s kafom

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, że nie w temacie, ale pytanie mam: czy zbliżajom siem jakies wybory?
    Młoda chodziła przez tydz na zajęcia do szkoły, w pt przyjechała jakas posłanka i w bibl spotk z dziećmi urzondziła. obiecywała, że zajmie siem złym stanem ulic, rozdawała batoniki. ale elektorat sobie wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  11. może by tak jusz wstała, co???

    OdpowiedzUsuń
  12. dzien dobry, gaga tazes krzyknela ze ja żem też wstała.
    w poscieli zalegam bo taki wiater, chyba pogode zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostre załóż czerwone szpile i nie daj się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaraz utoczem pianem s pyska

    OdpowiedzUsuń
  15. nie tęsknij, ostre, NIE TĘSKNIJ! tyle dobrych ludzi dookoła, więc są i źli. równowaga musi być, nie? i idź za pięknem, kochana!
    wpadnij do rybeńki, popatrz na jej torebeńki..

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to bywa
    Szkoda, że tyle złych emocji jest na tym świecie,. Tyle energii się marnuje. Jakby bez tego było mało smutku na świecie

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko nie poświęcaj chamstwu zbyt wiele energii. ono tego właśnie chce. zaznacz granicę, żeby za daleko się nie próbowało wcisnąć, strzeż jej, a resztę olewaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się jak mogę:D właśnie tak robię
      ino...energii to kosztuje

      Usuń
  18. gospodyni, kcesz trochu grochu?

    OdpowiedzUsuń