poniedziałek, 11 lutego 2013

urlop

śpię
dochodzę do się
mało czasu.

56 komentarzy:

  1. przesyłam ciepłe myśli... dochodź do się jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  2. Sił i zdrowia dla Ciebie, odpoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  3. śpij
    fajnie że dziś możesz

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry mówię i idę dalej się tulić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję
      wkurzyło mnie że nie śpisz, chociaż możesz!

      Usuń
    2. no, toś se pospała...
      gaga

      Usuń
    3. moze sie nawrocila?
      w sen?

      Usuń
    4. rybeńko, a może Jej kołysankie cza zaśpiewać?
      gaga

      Usuń
    5. to moze ty?
      jak ja zaspiewam, to moze juz nigdy nie zasnac ze strachu

      Usuń
    6. ale to może być sposób na ostre...
      "masz spać, bo jak nie, to rybcia Ci zaśpiewa"!:PPP
      gaga

      Usuń
    7. szeptem mowie dzien dobry
      a rybenka ma racje spij jak mozesz, a my i tu wieczorem bedziem

      Usuń
    8. a wiesz, ze to jest mysl?? :P:P

      ostre spij!
      bo jak nie to ci zaspiewam!

      Usuń
    9. wreszcie mamy środek nasenny dla ostre:PPP
      gaga

      Usuń
    10. ciekawe czy dam jaka nagrode
      ?

      Usuń
    11. może da....






      a może nie...
      :P
      gaga

      Usuń
    12. a za co?
      dzień dobry dwa

      Usuń
    13. ostre, osłabiasz mię
      gaga

      Usuń
    14. siem wzmacniam
      równoważnie

      Usuń
    15. moim kosztem???:P
      gaga

      Usuń
    16. ostre, pisz pienkny wiersz dla mnie i rybci, bo my wynalazły dla Ciem lekarstwo na bezsenność!:PPP
      gaga

      Usuń
    17. jak siem lepiej obudzem

      Usuń
    18. to moze ja sie nachwile poloze, spioncam....

      Usuń
    19. a ja sprzątam
      ratalnie

      Usuń
    20. procent naliczajom za te raty?

      Usuń
    21. Ty nie sprzontaj, tylko pisz!!!
      gaga

      Usuń
    22. gaga, ona chyba lepiej, zeby jeszcze spala ta Ostra
      no w nagrodem dla nas masz napisac wiersz
      bo inaczej bede ci spiewac
      a jak bede spiewac to juz NIGDY NIE ZASNIESZ.....

      Usuń
    23. a ja myślę, ze jak ci zawtóruję, to gwiazdami zostaniemy- cały świat nie zaśnie:P

      Usuń
    24. tylko nasuwa się pytanie
      CZY MY TEGO KCEMY?

      Usuń
    25. nie musimy udowadniać, żeśmy gwiazdy

      Usuń
    26. my juz nic nikou nie musimy udowadniać ;)

      Usuń
  5. Kochana sił życzę ! wypoczywaj odsypiaj zdrowiej !

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem, że jeszcze godzinka i słońce bendzie kłaść siem spać, nie mniej : dzień dobty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry, dobry...
      jak Ci było we fabryce po takiej przerwie?
      gaga

      Usuń
    2. a ty już skończyłaś laby?

      Usuń
    3. pani dyr ciśnienie mi podniosła, bo dostałam w prezencie karnie przesuniętego ucznia z 1 na półrocze. ostatnio dostaję samych drugorocznych lub dwukrotnie drugorocznych. na całą klasę tylko 1 osoba bez opinii czy orzeczenia. nie wiem, kto tu ma się z kim integrować i z kogo czerpać pozytywne wzorce.

      Usuń
    4. przepraszam, musiałam sobie ponarzekać. żal mi tej mojej klasy, z której robi się wyrównawczą czy wręcz terapeutyczną.

      Usuń
    5. my som po to, żeby wysłuchać, co nie? :)))
      gaga

      Usuń
    6. tak sobie mysle, że ty za dobra jestes i jako jedyna dasz rade!

      Usuń
    7. jasne, w podobny sposób próbowała mydlić oczy mi dyrekcja, zobaczymy, jakie to bendzie miało odzwierciedlenie w dodatku motywacyjnym.

      Usuń
    8. od dodatku m. powinni zaczac rozmowe
      mnie pod pretekstem ochrony stanowiska pracy podczas kryzysu tez uszczesliwili dodatkowymi obowiazkami za cene... wiekszych podatkow.

      Usuń
    9. no widzisz- dobre tak mają albo ucznia, albo podwójną robotę dostają..

      Usuń
  7. ostre - a ciebie widzem poprawem. szybciej mi to wszystko dziś biega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog jak widać, mi lepiej i jemu lepiej:)

      Usuń
  8. jak przygotowania do ostatków?
    u mnie p. dyrektor zatroszczyła siem o nasze popołudnie. radem pedagogicznom nam zorganizowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatki pewnie w sile będą po fabryce

    OdpowiedzUsuń