piątek, 28 listopada 2014

Miejsca

Byłam dziś w onkologi.
 Ot, takie zjawisko.
Jednakże z innego powodu onkologicznego poszłam w inne miejsce.
Stare.
Doktorek też stary, ale talent w rękach ma. A że szłam się pochlastać, to właśnie jemu postanowiłam się oddać.

Miejsce ponure, szare. Ludzie smutni..
 Stare krzesła, brzydka toaleta
Brak mydła, papieru...
Stary szpital- takie ma to miejsce pseudo. Ale czy to usprawiedliwia?

Doktorek długo nie przychodził, więc w dialog uderzyłam z pielęgniarką..
Zaczynam swoje marketingowe teksty...
tu szaro i takie tam..
a ona:
- Bo to taka choroba i takie miejsce...
No kuffaaaaa
Trafił mnie szlag
Dobić konającego!
Taka świadomość naszego białego kitla.
A skąd się bierze? Z szarosci życia... niemłoda już pielęgniarką z dużym doświadczeniem.. zarabia najniżsżą krajową..
Czy to nie jest żenujące?

PS> W tym kompleksie jest dział marketingu! Domniemuję obsadzony WYSOKOWYKWALIFIKOWANYMI pracownikami...
wyborczo :P

PS2 Jestem pochlastana i liżę rany!

22 komentarze:

  1. Pochlastana zdrowotnie mam nadzieje
    tez Cie moge polizac!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostre, nie kumam:///
    dlaczego pochlastana ???

    żenua jest wszędzie i owędzie
    marsz będzie 13 grudnia
    od ludzi od durnia
    masakra :{{{{

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sie picielam ale nadmiaru tłuszczu doktor wyciąć nie chciał :)

      Usuń
    2. chyba się niepokoję.... a co sobie cięłaś, biedaku?
      niech Cię nie boli!!

      Usuń
  3. i tak oto doszliśmy do Marksa
    byt określa świadomośc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pacz!
      Moja świadomość tez die ostatnio destrukcyjnie bytuje...

      Usuń
  4. Ostra, Ciebie tam zatrudnić powinni, bo potrzebna im rewolucja! znajomość tematu masz, siłę przebicia, marketingowiec z Ciebie - nie ma lepszej osoby niż Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego?
      Kiedy kryterium wyboru to nie jest kompetencja...

      Usuń
  5. Mnie już szlag brał jak to czytałam, a podobno w Polsce takiego szumu medialnego zrobili... Tymi kamerami to chyba w złe miejsca trafiali.
    Liż rany Ostra i szybko na nogi stawaj.
    Tak se jeszcze pomyślałam, że w tych klinikach, gdzie lekarze tłuszcz chętnie wycinają, to pewnie pięknie i bogato. Ale to już inna działka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Że też napiszę twoim językiem
    ?????
    :*****
    Szlag!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ot szara rzeczywistość......szlag to człowieka trafiła z bezsilności.

    Ostra, obyś się szybko wylizała :p
    :***

    OdpowiedzUsuń
  8. jak by mogli to zwłokami by te poczekalnie wyłożyli. wkurzona i zasmucona jestem .W - - - - ia mnie takie traktowanie pacjentów jak umierających. Cięgle smutne twarze osób znajomych jak i obcych, Lekarskie a często zdrowych poddanie chorych i politowanie. A przecież chorzy kochają życie i swoich najblizszych. Tak bardzo wierzą i walczą o ten swój kawałek normalności. Tak jak piszesz OSTRA to dla mnie te ściany KRZYCZĄ - Nie warto walczyć o ciała,które są tak wycieńczone. Ci co coś mogą nabierają kasę w prywatne kieszenie i mruczą sobie z zadowolenia. A chorzy zostają w tych szarościach, rzygowinach i pozostałościach po tych wielkich. Chorzy chcą i muszą się leczyć, chcą walczyć do samego końca godnie i po ludzku.

    I my CIEBIE LIŻEMY - z szacunkiem bez politowania

    OdpowiedzUsuń
  9. I co tu Ci napisać.
    Ja juz kiedyś pisałam jak to wygląda wszystko z drugiej strony .
    Spokojnego lizania ran.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo na ważne miejsca stają a w chacie kasa kapie ze ścian. Porąbany kraj i porąbany system. A przy korycie wciąż te same świnie, nie ważne które bliżej, bo mordy i tak te same w stadzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. czymaj siem, Ostrusiu i choć do mię :***

    OdpowiedzUsuń
  12. zjadło mnie;/
    Jak się czujesz Ostrusiu?Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, już wszystko rozumiem!miłego dnia!♥

    OdpowiedzUsuń