niedziela, 4 stycznia 2015

wyloguj się

To taki drugi problem.
obok obżarstwa

Obrazek:
 rodzina siedzi przy stole, lub wspólnie film ogląda..
 a każdy dzierży w dłoni komputer, laptopa, smart coś tam
 i klika
żyje w tłumie i samotnie

Lubię internet od pierwszych jego dni
 Łączył mnie ze światem
nowością
 wiedzą..

bardzo pomógł mi w chorobie

dał nieocenione znajomości..

ale..
uczę się życia na nowo
spacer, rozmowa,  i takie tam..
to też jest świat
dlatego
 WYLOGUJ SIĘ czasem DO ŻYCIA!
 warto tego posmakować :P


15 komentarzy:

  1. Dobra dobra
    to ja już wolę nie pić:pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo we wszystkim miarę trzeba mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wylogujsie.org/. Nawet jest akcja taka :) wirtualny świat zaczyna dominować nad naszym życiem. A realny świat taki piękny. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Realny świat dzisiaj to też Intrnet.
      trzeba uważać żeby nie przesadzać
      jak z piciem alkoholu
      oglądaniem telewizji
      jedzeniem frytek
      seksem
      i biciem diecie dzieci

      Usuń
    2. To prawda:) Gdyby nie internet, nie mogłabym czytać fariatkowych blogów, które pomagają mi bardzo w życiu. Dziekuje :)) Nie poznalabym siostry Judyty, Chustki, Pauli Pruskiej - które ukazały mi inna perspektywę życia.
      Ewa

      Usuń
  4. Flaanie siem zalogofalam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosia
      widzę, że ty picia nie rucasz:PPP

      Usuń
    2. ktoś pić musi, a Dosia sie lubi poświęcać :)

      Usuń