sobota, 25 kwietnia 2015

OC

AC i ASSISTANCE...
I jakkolwiek to zwał 
Ubezpieczenie warto mieć,
Bo mozna nocą  obudzić sie pod knajpą i nie móc odjechać 
Albo
Można odjechać na amen
I zostawić rodzine z problemami 
Mam dużo ubezpieczeń za ktore płacę i mały szlag mnie trafia gdy komuś ogród podtapia i żąda ratunku od państwa 
Czyli tez ode mnie 
Ale 
Wiem że ubezpieczenie nadal mam nie wystarczające i to mnie troche obawia..,
Tymczasem 
Assistanse autowe działa 
Do domu zamiast autem taxi pojechałam 
Z holownikiem
:)))

10 komentarzy:

  1. Chyba nie da się zabezpieczyć przed każdym nieszczęściem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przed prawie każdym sie da:)kwestia ceny...

      Usuń
    2. ossa, dobrze gada, szkoda, że większosć ludzi nie myśli w ten sposób :)

      Usuń
  2. Kiedyś tak też wracałam
    na początku było ahoj przygodo.
    ale jak na jakimś zapyzialym zjeździe z francuskiej autostrady godzinę czekaliśmy na drugiego holownika z trójka dzieci to już było tak sobie.

    OdpowiedzUsuń