sobota, 9 stycznia 2016

Kreacja

Karnawałowa 
W tym roku modna krata, szczególnie flanelowa, góra jednolita bawełniana.
Buty frotte 
Fryzura roztrzepana 
A sala...
4m2 łóżka własnego..

Powiem tak nie pieszcząc się.. Myślałam że to nic takiego, ale chyba dzis adrenalina opadła i jestem nieco poobijana. 
Jak zabawa to zabawa!
A wracając do śniegu to jest ho jakby mniej. 

No i jeszcze jedno.. 
Dziś jest ten wielki bal, gdy matka i ojciec   
Z dumy peka
Że przystojnego syna ma:)
No i mądrego 
Wyjątkowo i życiowo .
Tym większa duma.

32 komentarze:

  1. Garniturek ma modny?
    z dziewczynom idzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, już studniówek czas!

      Usuń
    2. No z dziewczyna. Nie z chłopakiem

      Usuń
    3. u mię w szkole nie wolno było, więc pytam:)

      Usuń
    4. A z kim ty szłaś? He? Z siostra?

      Usuń
    5. w mojej szkole też nie wolno było przyjść z tzw. osobą towarzyszącą
      w klasach koedukacyjnych trza się było bawić z koleżeństwem
      ponieważ w szkole były też klasy żeńskie, to dyrekcja zapraszała męskie klasy z zaprzyjaźnionego technikum
      o północy koniec studniówki
      myśmy wynegocjowali z dyrektorem do 12:30 :)
      to były czasy!

      Usuń
    6. sama jak palec

      nie wolno było zapraszac ludziuf z zewnontsz
      a jako, że i tak nie miałabymkogo, to sie ucieszyłam :ppp

      Usuń
    7. u nas też nie można było zapraszać osób towarzyszących :(

      Usuń
  2. Lubimy pękać z dumy!
    A flanela, cóż czasami się przydaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardziej
      Szczególnie gdy duma rozpiera;)

      Usuń
  3. fajny czas, gdy się pęka z dumy;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja trochę zazdroszczę:). Moje dziecko kategorycznie, jeszcze w II klasie zapowiedziało, że na studniówkę nie idzie.... I ani groźby ani prośby nie pomogły ( nawet szantaż, że już zapłaciłam za studniówkę:) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj sie uparł ze nie chce portfolio i żadne argumenty nie działają

      Usuń
  5. uuuu
    to f tym roku zdajemy maturem :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pisauam ja :)

      gaga

      Usuń
    2. A to ta mniej przyjemna cześć roku:)

      Usuń
    3. Na razie o maju nie myślę... aktualnie pisze maturę próbą, już 2 dni za nim, a kolejne 3 dni przed nim... Co mnie dziwi: nie jest jakoś przesadnie zdenerwowany. I dobrze. Ja jestem:).

      Usuń
  6. Fajnie :)

    Oj moją też milutko teraz powspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na razie wszystkie studniówki za sobą. I dłuuuugo się nie zapowiada nic :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozemy zrobic własna :)

      Usuń
    2. O! Wykorzystalabym znowu moje jedyne szpilki:)

      Usuń
    3. We frotkach i kratkach i z brzoskwinówką myślę,że bedzie git;))

      Usuń
  8. Sala balowa i kostium całkiem mi się podobają:)))
    Oby samopoczucie się szybko zreperowało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ossa, frotki frotkami, ale kiedy widzę w sklepie jakieś odjechane szpilki na półmetrowym obcasie, to pierwsze skojarzenie jest z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poka pieknego syna pieknej matki z dziewczyna. Ach, pamietam moje polowinki i studiowke, wzdech...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pękam połowicznie, bo w piątek studniówka, ale matury nie będzie, trochę boli...

    OdpowiedzUsuń