niedziela, 28 lutego 2016

Ręka

Wiecie, że najcześciej najwięcej znaczą małe gesty...
W świecie wszechoobecnie panującego konsumpcjonizmu zapominamy o zwykłym geście..
O słowie 
O przytuleniu 
O pomocy w zwykłych sprawach 
O prostych gestach..

Kto pamięta program ten wie co propagował. W czasach wielkiej propagandy ten die raczej pozytywnie wkomponował. Tak go pamiętam.
Dlatego zrób dziś coś małego 
Wykonaj chocby miły niespodziewany telefon.. A świat przez chwilę stanie się dla kogoś lepszy.

Ja wczoraj taką niewidzialną rękę dostałam (wraz z rękawiczkami- dwiema;))

Z zaskoczenia 
Kompletnego
Z takim oto napisanym przesłaniem.
Uśmiecham się od wczoraj i cieszę ze swiat nosi pozytywnych wariatów!



21 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi !
    Czas odtworzyć Klub Niewidzialnej Reki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no:)))
    Bez obrazy dla ręki.
    Ale mogłaby się wysilić na lepszą kartkę:pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłanie niewidzialnej ręki to prawie jak słowo na niedzielę, no nie ? ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostruniu przypomniałaś mi :)

    dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze byl Timur i jego druzyna, a raczej kamanda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, pamiętam!
    Nawet miałam coś na kształt legitymacji tego klubu :))

    OdpowiedzUsuń