środa, 14 grudnia 2016

under the rainbow

czyli POD a nie ZA

Dziś BARDZO MOCNA DATA
14 grudnia

równo 5 lat od dnia, gdy usłyszałam......ma pani...

z najtrudniejszym okresem kojarzy mi się piosenka..

moje łzy moje być

do dziś mój małżonek wie, że TA MELODIA nie jest lekka..

wiele przy niej łez wylałam
wtedy czas spędzałam na czacie amazonki.net. Polecam wszystkim co na początku drogi.

nie napiszę nic oryginalnego
jestem
żyję

nie wierzyłam że tyle mi będzie dane choć jak każdy mialam wielką nadzieję i siłę by trwać
bo doktorowi powiedziałam że wnuki chcę poznać
a póki co się nie zanosi :P

PIĘĆ LAT OD DIAGNOZY! na własna tablicę muszę się wpisać

Ktoś jeszcze tego nie zrobił?

ech tyle emocji....

Dziękuję i Wam, ze tu byliście
to bardzo ważne

dlatego kto ma czas i chęci niech mądrze wspiera i będzie z tymi co tego potrzebują

tylko...z rozsądkiem :P

27 komentarzy:

  1. Dobra data... pięć lat...kawał czasu! I ile się zdarzyło i jeszcze zdarzy
    Najlepszego Ostra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze duuużo dobrego przed Tobą! :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, ze jesteś tu i teraz, ze jeszcze dużo dobrego przed Tobą:) A co przezylas, czulas, wiesz tylko Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziat pogoniony na fest ! :****

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się żyje to inaczej trochę przygode rakową sie odbiera

    można nawet z siostry sie ucieszyć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie zyje!
      Nawet wybrać sobie conieco kogoco mozna;)

      Usuń
  6. Ostra, byłam pewna, że wygrasz z gadem :)
    Teraz 5 x 10 lat przed Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  7. BRAWO!!!!!!!!! Mietek

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nic oryginalnego nie wymyślę;)
    jesteś....wygrałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie zaspiewam ale cieszę się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze ty sie cieszysz to nie podlega dyskusji :P

      Usuń
  10. wnuki i prawnuki...;D
    cieszę się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń