wtorek, 17 stycznia 2017

Przybij piątkę!

Ba dworze lekki mrozek troche śniegu.
W zasadzie nie mam w głowie encyklopedii co gdzie i kiedy spadło, czy wiało czy świeciło, ale pogodę pięć lat temu pamietam dobrze. W przeddzień pędziłam ośnieżona droga, bo gdy do szpitala zadzwoniłam to znalazło się miejsce dla mnie. 17-stego miałam operację..
5 lat juz minęło. Wiele się wydarzyło, trochę zmieniło. Czas zaciera złe wspomnienia, mózg wypiera, choć jest gdzies szpila co nie pozwala zapomnieć 
I dobrze.
Bo trza mieć czujność 
I tyle!
Zyje tańczę sprzątam gotuje 

A tu piosenka w klimacie, kto pamięta?

17 komentarzy:

  1. Przybijam piątkę.
    Kochaj i tańcz! Nie poprzestawaj na sprzątaniu i prasowaniu:)
    Czujnosci nigdy za wiele, a piosenkę pamiętam, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale uwielbiam teledyski z tamtych lat:))))

    czyli policzyłam, jesteś czy miesiączki młodsza ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      Mozemy i taki wiek siostrzany przyjąć
      Niech ci bedzie:)))

      Usuń
    2. się ciesz, że ciągle młodsza, bo niewiele braowało, a byłoby odwrotnie!

      Usuń
  3. Piąteczka! :))
    Śpiewaj, tańcz, kochaj!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie Ty wykopałaś ten teledysk,Ossa:))
    To jest chyba w Spodku kręcone. Super kawałek!
    No i piątka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej wsi był koncert poświęcony kilku artystom min Gaydze
    Dziewczyna śpiewająca dała czadu
    Była perfekcyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejnych mijających piątek!;D

    OdpowiedzUsuń