sobota, 29 grudnia 2012

koniec i początek


Minął rok
Trudny rok
i...
Ponoć blogi piszą osoby, które mają nieco więcej do powiedzenia od tych, którzy nie piszą.  To by było na tyle z teorii ostatnio zasłyszanej w mediach szanownych.
No bo tak właściwie, to może nieco więcej od niektórych mam do powiedzenia w dziedzinie gadowskiej, poza tym...mhm..zawsze jest ktoś kto wie więcej.
Więc uroczyście oznajmiam, że już nie chcę zgłębiać tego tematu. Chcę wrócić do życia szarego, codziennego. Może nawet chcę znaleźć siły, by znów udowodnić sobie i światu, że coś warta jestem. Może...
Ponieważ trzynastka, to dla mnie ważna liczba, to liczę że tak właśnie będzie.
Przez ten rok W Y L E C Z Y Ł A M się z gada i przekonałam się, że mam wielu przyjaciół
namacalnych
wirtualnych
Każdych ważnych.
Kocham życie i zamierzam z niego korzystać!
taki mam plan....

A teraz... BAWMY SIĘ!

PS. Bo to że rodzinkę mam fajną, to oczywista przecie, prawda?

Komu Szampana? Komu Wina? Komu Bąbelki???

112 komentarzy:

  1. piontka, piontka, pionteczka
    tak trzymać:PPP

    a za pierwsze zdanie masz w dziup:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja- to media. jam zdania odmiennego

      Usuń
    2. a ja oprotestuję zdanie "chcę znaleźć siły, by znów udowodnić sobie i światu, że coś warta jestem." bić nie bendem, gaga już swoje zrobiła.

      Usuń
    3. oj bo historyja ma nieco zagmatwana...

      Usuń
    4. W dziup!
      Czy razy w dziup za takie durnoty - no udowadniać, żeś coś warta, no tesz...
      Przeca to widać, słychać i czuć!
      C.B.D.U.:D:D:D

      Usuń
  2. jak chcesz to ja mogę nawet dać się pomacać. a nie tylko tak wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nas wszystkich Zdrowie! Ostre, grzańcem w górach pięknych ;) więc będzie go dużo (zdrowia, choć grzańca też),ma starczyć dla wszystkich, a mnie jutro łeb będzie nap... No trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tyż. chłop padł to samotnie...znaczy się z Wami winem polewam i....tęsknię za górami!!!!!

      Usuń
    2. ja dziś jednom góre zaliczyła. i grzańca tyż. teraz pozostaje mi zimne, ale w miłym towarzystwie.

      Usuń
    3. to po co żeś pojechała?

      Usuń
    4. popiłam, pojadłam, poczytałam.

      Usuń
    5. znaczy się szybko było :P

      Usuń
    6. zmarznąć zdążyłam, stąd potem ten grzaniec.

      Usuń
    7. mąż skonczył nim ty się rozgrzałaś? aaaaa nie martw się- tak bywa...często :P

      Usuń
  4. Zycze ci z calego serca żebyś już nigdy nie poczuła potrzeby pisania o wrogu tym śmiertelnym.
    Ament

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tamoś zrobi swoje i strach też, no ale... skończymy ze specjalozacją- dyplom odebrany -FANFARY!

      Usuń
    2. rybciu, Ty też niedługo taki post wysmażysz, co nie, dziewczyny?

      Usuń
    3. w końcu rybcia też trzynastkowa!

      Usuń
    4. Na mnie nie liczcie
      Nie po to zachrowalam na raka żeby sobie nie popisać,. Ha!

      Usuń
    5. ta to nawet gadowi nie odpuści!

      Usuń
  5. Popieram plan, popieram gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papier wszystko przyjmie- klawiatura też- życie pokaże..

      Usuń
  6. kochaj życie z wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie zerknęłam na słowa klucze...feng shui w lenistwie
    no nieźle- mój blog o lenistwie?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to siem strasznie wzruszam takimi postami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rycz mała, nie rycz, wystarczy, że ja kręcę takie numery:P

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz kochana, jaka reakcja z naszej strony by cię najbardziej ucieszla, he?

      Usuń
    2. dzisiaj przeżywamy wpis ostrusi i tylko to jest tu ważne!!!!

      Usuń
    3. Bom niepewna, gratujejszyn czy kondolejszyn :P

      Usuń
    4. Gaga- no to jest IMPREZA! No to dawaj... która to komórka?

      Usuń
    5. nie wiem , o czym mówicie...:P

      Usuń
    6. niewiniątko zgrywa:P

      Usuń
    7. ja też lekko przyczajona nie wiem, jakie zyczenia złozyć. ale napić zawsze siem mogiem. idę przeszperać barek.

      Usuń
    8. ostre - bo ja mówiłam jej tego wina żal.

      Usuń
    9. kurka-ile można kisić wino? no ile?

      Usuń
    10. taaaaaaaaaaaak??????????
      a Ty co proponujesz? szampan, wino, bombelki???

      Usuń
    11. właśnie - bohaterka książki, która czytam przechowuje dla swojej córki na "18" gazety i wino z jej roku urodzin. fajny pomysł. gaga - z którego roku ten Twój baniaczek. bo mnie 2005 interesuje.

      Usuń
    12. kinderbal, psiakrew:P

      Usuń
    13. chrzestny syna mego- dał mu na akt chrztu WHISKACZA z dedykacjom... choć dziś masz latek mało- bu do 18stki Ci ostało... i wieta co? Nadal to mamy! a Młody ma wiosen 15, więc już sooon!

      Usuń
    14. niestety rudziaszku
      przejrzałam barek i mam z 2004 martini i z 2007 łyski
      reszta napoczęta albo młodsza.
      Pomysł fajny - ja dostałam od Cioci na 18-tkę 18-letnie malutkie mydełko Coty.
      do tej pory je mam...:)

      Usuń
    15. znaczy- nie myjesz siem?

      Usuń
    16. myjem siem na każde długie świenta- 2x do roku
      myślałaś, żem brudas?

      Usuń
    17. oj tam ostre, najwyżej nie bendziemy jej wonchać.

      Usuń
  10. Toast wzniosę, ale bez %, bo 0 % - nie wolno i już.
    Gada nie zgłębiaj, ale zgłębiaj inne dziedziny życia- do dna.
    Wybierz, które lubisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taniec??? mhmmmm siadł kręgosłup
      chciałabym, chciała....

      Usuń
    2. Ja tez dziś na bezalkoholowych procentach jadem

      Usuń
    3. źle się czujesz? martwię się...

      Usuń
    4. Oj tam oj tam
      Od niepicia chyba jeszcze nikt nie umarł?
      :P

      Usuń
    5. zdziwiłabyś siem...cholesterol żyły zapycha!

      Usuń
    6. to po co ja siem tabletkami trujem zamiast pić?

      Usuń
    7. przeciem mówiem _pić!

      Usuń
  11. ja znowu zacytuje klasyka co powiedzial ze życie to choroba śmiertelna przenoszona droga pciową - to ja bym sie na tej drodze pciowej skupila :) zyjmy, pijmy i te inne na Pe..
    zwalczam ból istnieni metoda niekonwencjonalna wiec do dna drogie Panie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta droga fajna bywa!

      Usuń
    2. Ostre slyszalam ze rok przestepny ciezki jest, ja przekonalam sie na wlasnej skorze w 2008, ale co.. ale trafila kosa na kamien:)

      Usuń
    3. no PACZ- a ja przestępna teraz byłam!

      Usuń
  12. Wznoszę toast za Was Babeczki! Drineczkiem martini z tonikiem i cytryną - Pychota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo z Bondem się zadawała:P

      Usuń
    2. Tylkom niedouczona, bom zmieszała ;)

      Usuń
    3. w royal było wsiora wno!

      Usuń
    4. przepraszam, ja z niższych sfer, mogiem wznieść toast zwykłą kadarkom?

      Usuń
    5. a ostatnio to w ogóle piwo pił!

      Usuń
    6. wiesz, nawet nie pamiętam, tak mną wstrząsnęło

      Usuń
    7. no jasne, ale drineczkiem ;)

      Usuń
    8. nie wazne jak , ważne by skutecznie

      Usuń
    9. no to polewam, proszę kielonki do napełnienia podawać :)

      Usuń
    10. ja mam.. w połowie pełen

      Usuń
    11. no nie wiem, czy zdrowo mieszać... ale jak dajom, to podstawiam.

      Usuń
    12. no przecież to dla zdrowotności i za zdrowotność ;)

      Usuń
    13. ja już chybam nie zdrowa...

      Usuń
    14. to tym bardziej za zdrowie :)

      Usuń
    15. ostre - nie czeźwa nie znaczy nie zdrowa.

      Usuń
    16. bardzo proszę, a ruda dobrze gada ;)

      Usuń
    17. widzisz ostre - słuchaj starszych. zdrówko!

      Usuń
  13. no i 4 lata spokoju ...za pare dni :D pijem?

    OdpowiedzUsuń
  14. chwilka na poważnie
    czy na markery trzeba iść na czczo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nic takiego nie mowili, ale normalnie badania krwi na czczo sie robi.

      Usuń
    2. zluzujta.... ja do dziś żadnego markera nie zobaczyłam

      Usuń
  15. robie zalegly BN makowiec, zaraz was poczenstuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello -świenta już były

      Usuń
    2. ale makowca jeszcze nie bylo :)
      ze tak powiem u nas letkie opoznienie
      a w ogole w miescie w ktorym zyjem takie cuda na ulicy w Wigilie sie dziejo:
      http://m.youtube.com/results?q=bono%20grafton%202012

      Usuń
  16. no to 2013 nadciąga!
    oj,będzie się działo:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostre - a co z kieckom? gdzie ta plama, na plecach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecie pamientam. taki zart miał być. a jakiego cekina przylepić się nie da?
      a tak serio - mam nadzieję, że wanisz sobie poradził.

      Usuń
    2. a bo to dwie kiecki som

      Usuń
    3. nie rozumiem, o jednej pisałaś. jedna na drugą, czy zaszalałaś i dwie osobne kupiłaś?

      Usuń
    4. mhm...
      bo jednom kupiła
      jednom dostała

      Usuń
    5. i dostanom zepsułaś?!

      Usuń
    6. szczęściara.
      ja od jakiegoś czasu bez efektu szukam kiecki tak za kolanko, a wszystko akurat przed. a ja mogę albo krótko za tyłek albo dłużej. a do pracy pierwsza opcja raczej nie przejdzie.

      Usuń
    7. dostanom zepsuła... żeberkom łustom

      Usuń
    8. dziwne długosci se wybrałaś

      Usuń
    9. ale chyba nie swojom?

      Usuń
    10. ostre, ulało Ci siem???

      Usuń
    11. na plecy Ci siem ulało?
      głowom trzonchałas, czy co?

      Usuń