wtorek, 25 grudnia 2012

świąteczna lista przebojów

To właśnie miłość- uwielbiam! to właśnie święta;)
Kevin..eee już nie ogladam
Shrek- luknęłam ukradkiem
Listy do M.- myślałam o Ani i jej pięknej córce
Pretty woman- właśnie po ponad dwudziestu latach okazało się, że niespodzianka nie była niespodzianką
Pamiętnik nimfomanki...mhm...inspirujące :P
spacer
trawienie
jedzenie
nuda
bosko!
 jutro..? nie planuję!
a wam jak mijają święta?

aaaa
 i był jeszcze polskie film 7 minut, jako polecany przez szwagierkę film instruktażowy dla chłopa.
chłop w tym czasie miał dużo spraw do załatwienia...:P

99 komentarzy:

  1. właśnie wróciałam w pracy, gdzie obejrzałam boski film BIG NOTHING - polecam!
    oraz Batmana któregoś tam.
    a teraz idziemy na spacer.
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trawię:)
    Trochę też już pracuję redakcyjnie.
    Sprzątnęłam biurko!
    Spacerowałam z psem.
    Zrobiłam trochę zdjęć.
    Jutro przychodzi Starsza z Pawłem.
    No i właśnie: NIE obejrzałam jej w Listach do M, bo nie mam Canal+
    Miłej dalszej części Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam canal + na jakimś innym oglądałam...
      a z psem też byłam i foty też strzeliłam :P

      Usuń
  3. ściągnę z chomika listy do m., tylko wskaż mi córę Ani:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka gra nastolatkę Majkę, córkę Adamczyka i Agnieszki Dygant :)

      Usuń
    2. dzięki, jutro od rana oglądam:P
      Aniu, corcia studiuje aktorstwo?

      Usuń
    3. Owszem, ale też dużo już grywa.

      Usuń
    4. to cudnie:D
      a ja pamiętam takie czasy, kiedy studentom nigdzie nie wolno
      było grać...
      przepraszam, żem dociekliwa, ale czy w teatrze też coś próbuje?

      Usuń
    5. gaga a Ty studentem byłaś??

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Gaga, ona w prywatnej studiuje, bo najpierw zaczęła grać, a w państwowych nie wolno. jak chcesz, tu masz link:
      http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/1163735
      w teatrze też grywa, i to jeszcze wcześniej, bo już w liceum. Bo on jeszcze tancerka jest,

      Usuń
    8. u Bogusia?
      teraz w państwowych już studenty mogą grać, nie ma takich obostrzeń

      Usuń
    9. Nie, w tzw. Giedroyciu.

      Usuń
    10. piękna dziewczyna:P
      teraz poszukam odcinków, w których grała, bo ja, niestety,
      nie oglądam seriali:)

      Usuń
    11. Ja też:) I w ogóle telewizji. Więc jeśli już to w internecie oglądam.

      Usuń
    12. to jeszcze mi powiedz, na ktorym roku jest Ania?

      Usuń
    13. Na trzecim.
      Numer buta też chcesz? :DD

      Usuń
    14. butami interesuje siem ostre:P
      kochana, jesli córcia odziedziczyła po Tobie wrażliwość i to Twoje
      widzenie świata, to za kilka lat mamy wspaniałą, młodą aktorkę:DDD

      Usuń
    15. Moja matczyna dusza się raduje wielce, wszak to moje dzieło:)
      Tak jak Młodsza, kształcąca się na inżyniera.

      Usuń
    16. a moja syna po klasie humanistycznej w LO wykształcił siem był
      tez na inżyniera

      Usuń
    17. Nie wyglądasz na dorosłego syna:)
      Lecę spać, dobranoc więc:))

      Usuń
    18. Ania wczoraj na kompie listy do M oglądałam, gratuluję córci super kobietka z Niej !

      Usuń
    19. Dzisiaj jest powtórka- idę oglądać:)

      Usuń
  4. dzień dobry. opuchlizna z brzucha trochę zeszła, więc jest nieźle. wczoraj zastanawiałam się nawet, czy czasem nie porobią mi się rozstępy na brzuchu, bo skóra tak się rozciągnęła chcąc nadążyć za wypukłością,że miałam wrażenie, że prawie trzeszczy. dziś mam w planach ograniczać.
    w tv praktycznie same powtórki, poza tym w gościach, więc przez cały dzien nawet nie włączałam telewizora. dopiero późnym wieczorem jakis film o coco chanel obejrzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też mam jakiś wypływ z pasa

      Usuń
    2. na jutro rano mam ambitny plan: siłownia i sauna. ciekawe jak będzie z realizacją.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. która chętna na kafkę?:)

      Usuń
    2. kafka już dawno wypita, ale rumianek chętnie sobie zaparzę, tak na wszelki wypadek. o 13:30 zbiórka na obiedzie u teściów.

      Usuń
    3. rumianek z miętą na zmianę :)

      Usuń
    4. mięta na wrzody niewskazana, pozostanę przy rumianku. i może jakąś tabletę połknę przed.
      nie chce mi siem nigdzie ruszać. chętnie bym pozalegała na kanapie, no ale cóż... muz to mus.

      Usuń
    5. no ja też muszem siem odpindrować i autować :(

      Usuń
    6. Ja własnie z kawką zasiadłam miłego dnia moje Panie !

      Usuń
    7. A ja drugą kawkę wypiłam i lecę do pracy. To znaczy siadam na łóżku, okulary na nos, plik kartek w dłonie i do dzieła!
      Niedaleko mam :)

      Usuń
  6. Miałam dziś tylko zalegac na kanapie w jednej ręce dzierżac kielich w drugiej gazetę. Ale chyba pójdę z rodzinom do kina
    Jezu, jaka ja obzarta jezdem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie sobie poszły, wszystkie...
      samam siem ostała:(

      Usuń
    2. Zem specjalnie dla cię smutnego posta wysmazyla;)
      przespie sie chwilkę i wrócę

      Usuń
    3. Witam tu jesteście a Ja samotnie na Twoim blogu siedzę i czekam, na Was !

      Usuń
    4. dzienkujem Ci, rybciu:D

      Usuń
    5. no i jak ja mogę spokojnie w gościnie posiedzieć, jak mi tu narzekacie?

      Usuń
    6. posiedź trochę w chałupie, a nie, ciongle latasz i latasz..:P

      Usuń
    7. jak chcesz, to mogię Ci moją mietłem pożyczyć:P

      Usuń
    8. I ja Was witam świątecznie. A powrót do domu po 2-dniowej gościnie zbawienny. Luźne odzienie pożądane... a z klasyki kina "To właśnie miłość" jako nowa tradycja zagościła w naszym domu.

      Usuń
    9. A "Listy do M." to wstyd się przyznać ciągle na liście pt. Do Obejrzenia, ale teraz to mus! :)

      Usuń
    10. mus musowy!
      na mopie latam :P

      Usuń
    11. mietły stabilniejsze som

      Usuń
    12. mietła odświętna, na mopie większa praktyka

      Usuń
    13. a odkurzacz ? może dywan latający ?

      Usuń
    14. Do lasu poleciałyście ?

      Usuń
    15. ja nie muszem, ja w nim mieszkam :P

      Usuń
    16. ciekus jezdeś i tyle!!!:P

      Usuń
    17. wejdż do dorothei, tylko weź chusteczki

      Usuń
    18. byłam ,zapłakałam komputer komentarz nawet zostawiłam - niesamowite ♥

      Usuń
    19. To ja nie idem
      Makijaż mam odświetny
      Jutro popacze
      I poplacze

      Usuń
    20. Na którą godzinę do kina czy już po kinie ?

      Usuń
    21. rybcia, a co Ty jeszcze w chałupie robisz?

      Usuń
    22. Rybcia - ja już oblukałam facetów w czerni a Ty jeszcze nie wyszłaś?

      Usuń
    23. właściwie to przespałam..

      Usuń
    24. zazdraszczam ludziom, którzy mogą spać w dzień:)

      Usuń
    25. nie ma czego- cały dzień jakaś opadła byłam no i końcu padłam.

      Usuń
    26. a ja nie mogiem usnąć w ciągu dnia...

      Usuń
    27. ja też w dzień nie potrafię. w dodatku śpię bardzo czujnie - sąsiad rano trzaśnie drzwiami od samochodu i się budzę. katastrofa.

      Usuń
    28. Już byłam wróciłam a teraz bende się integrowac ze somsiadami :))))

      Usuń
    29. ale leje! to dlatego taka padnięta jezdem

      Usuń
    30. u mnie jeszcze nie pada, ale coś się dzieje z ciśnieniem, bo operowane kiedyś oko potwornie bolało. jak pirat siedziałam przy stole, korzystając tylko z jednego.

      Usuń
    31. u mnie już nie pada..

      Usuń
    32. las Cię osłania:P i nie czujesz

      Usuń
    33. nie las, tylko czy parki!:P

      Usuń
    34. sex grupowy? nono :P:P:P

      Usuń
    35. Po integracji idem spać
      Wijam hektolitry wody
      Coby mieć nadzieję na seks
      Mało grupowy
      Ale też nie indywidualny;))))

      Usuń
    36. rybeńko, Ty lepiej wijaj wianki:P

      Usuń
    37. nie nadzieja, a seks

      Usuń
  7. ostre- kochanie- pobudka!
    cza siem przyzwyczajać do wstawania skoro świt:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kawę dawno skończyłam witam moje miłe koleżanki !!!

      Usuń
    2. ale siem uśmiała ha ha ha

      Usuń
    3. pogadamy za parę dni.. ha ha ha:P
      gaga

      Usuń
    4. Ostra od 2.01.2013 - zaczynasz ? Nie mogę przegapić takiej daty no przyznaj się ?

      Usuń
    5. teoretycznie od juta...

      Usuń
  8. takie ambitne plany dziś miałam. zamiast biegania po bieżni, przebieżka po sklepach, bo jeden prezent za mały, drugi za duży. i jeszcze trzeba zdjęcia pstryknąć i paszporty wyrobić, bo nieaktualne. ruszam w trasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby jakieś plany na wakacje ?

      Usuń
    2. ruda
      do rybeńki na dowód pojedziemy przecież!:P
      gaga

      Usuń
    3. na razie w planach nic nie ma, ale niech sobie będą ważne i leżą. może kiedyś się przydadzą.

      Usuń
    4. gaga - szczególnie jak rybeńka stacjonować w kraju będzie.
      aż sobie wyobraziłam tę naszą podróż do B...toć my do do futrzaka na kimchi czy inne brownie dojechać nie mogłyśmy. trzeba by wziąć miesiąc urlopu.

      Usuń
  9. co za pogoda! niech ten listopad (a raczej wodopad, jak powiedziała moja Młoda) już się skończy.

    OdpowiedzUsuń