piątek, 11 stycznia 2013

cz.8 już??

8
to była moja szkoła
duma
potem była średnia szkoła,
wymarzona, ambitna...popularnie zakonem  zwana
Bo ja to chyba jakaś masochistka jestem...
Lubiłam się katować, umartwiać. Czy to nie jest tak, że martylorogię wpajano nam od kołyski?
W średniej szkole miałam koleżankę, która mocno naukowa była (oj dorobiła się literówek przed nazwiskiem
ale dzieci i męża czasu dorobić się nie miała)
ale i
The Doors lubiła
 i fajne buty nosiła
tylko, że z głupiego powodu się kilka lat temu obraziła.
zapomniałam, ze u PANI  inny zakres poczucia jest.
a tak w ogóle to chyba nie jest wzór.

Niby tacy jesteśmy dorośli...
Dorosłe dzieci.
dzieci
nadal

No i kto nie słyszał wieży radości?
z tej piosenki i tak najbardziej intrygowała mnie nazwa zespołu
i nadal tak to działa.

No i w klimatach częściowo szkolnych..
Dziś impreza babska będzie, mocno babska. Sierściuch będzie sprawował honory gospodarza.
Mam nadzieję, że przetrwam.

 i dla rudej

76 komentarzy:

  1. piersza w pracy i piersza u Cię!!!!
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  2. na ciebie to zawsze można liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesten i ja cześć kochane pora na popołudniową kawę :)

      Usuń
    2. no miło... bo już zaczynałam się martwić.

      Usuń
  3. Jestem
    caly czas wchodzilam na stary wpis, a oja gupia!
    to od sprzatania tak mi sie chyba rozum umyl
    piosneczki milutkie :))
    ale zes w takiej sredniej szkole byla, to ho ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i niech ci sie babskie spotkanko uda
    nie kaze pan pozdrawiac, bo pewnie nic o nas nie wiedza :P
    ja tez planuje, za 3 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tylko jedna zna moje drugie życie;)
      dla mnie to taka impreza na początek i na koniec i bez powodu też

      Usuń
    2. no to tak jak i dla mnie
      na koniec
      i na poczatek
      i bez powodu tez

      Usuń
    3. ooo i jeszcze z powodem tez

      Usuń
    4. moze byc nawet dobre,
      albo z bombelkami

      Usuń
    5. lub z miodem dla rudej i bodziem dla luchy

      Usuń
    6. zaraz, zaraz, to my mamy dziś jakieś spotkanie? o czymś nie wiem?

      Usuń
    7. tez cos przegapilam,
      myslalam, ze ostre dzis nas zdradza

      Usuń
    8. zostawilabys jakies zludzenia...

      Usuń
    9. zawsze mamy spotkanie

      Usuń
    10. dwa slowa a ile zmieniaja :P

      Usuń
    11. przedstawiam Bodzia z pomocnikiem, wyrazili zgodę

      https://www.youtube.com/watch?v=37NlliX3D_g&playnext=1&list=PL837B778618F7647E&feature=results_main

      robili mały kibelek, a burdel identyczny


      JAK TU NIE PIĆ ???

      Usuń
  5. dzięki za pamięć.
    oj, tak, poborca podatkowy już coraz bliżej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie postawiona.
      przed chwilom kościelny był. przypomnieć, bo może nie wszyscy wią.

      Usuń
  6. the doors i sztywny pal azji - zdecydowanie moje klimaty.
    kto słuchał w Trójce radia nieprzemakalnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radia słuchałam
      trójki też...ale...nie pamiętam

      Usuń
    2. radio...
      ciagle sie nie moge nacieszyc
      caly czas slucham trojki
      ale tez nie pamietam
      ale ja nic nie pamietam

      Usuń
    3. teraz tak myślę, to nie była Trójka, tylko rozgłośnia harcerska, pierwsza niezalezna stacja w Polsce, nadająca inną, niezalezną muzykę, relacje z jarocina. nazwa od utworu sztywnego pala azji. fajny tekst.
      http://w192.wrzuta.pl/audio/6P46sh7WIJ2/sztywny_pal_azji_-_nieprzemakalni

      Usuń
    4. Jesteśmy normalni..nie :P

      Usuń
  7. ostre, a Ty uczyłaś się u się czy w moim mieście? bo na moje LO też mówili zakon, ja do klasy żeńskiej trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać dużo mamy zakonów- katolicki kraj :P

      Usuń
  8. ale jestem bystra. dopiero zauważyłam. gdzie som nogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gaga nie mogła ich znieść, akumulatory się jej nie ładowały, te których nie kupiła

      Usuń
    2. polegly w walce
      przegraly z jakoscia i szybkoscia wlanczania strony ostrej

      Usuń
    3. a więc to dla naszego dobra? thanks. chociaż szkoda nóżek, fajne były.

      Usuń
    4. ja bym wolala jakomś lekko owłosionom klate....

      Usuń
  9. to siem narobiła, teraz czekam i pachnę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Martwię się dziś o gagę. już chyba wszystkie akumulatory jej padły

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba cienzki tydzien miala
    moze poszla na jaki relaks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porelaksujcie ją ode mnie jak się pojawi

      Usuń
    2. no
      ja dzis tez mniej obecna tu bede
      zrobiem co mogiem

      Usuń
    3. napisałam u rybeńki, teraz napiszem u ostre:
      moje Kochane, Małe Dziewczynki:)))

      Usuń
    4. ja mam problem z tym Male

      Usuń
    5. a jaki problem można mieć z Małe?

      Usuń
    6. bo ja raczej z tych wiekszych :P

      Usuń
    7. ale dla mię Mała i jusz!

      Usuń
    8. wlasciwie zawsze chcialam byc mala...

      Usuń
    9. a może na poprawę nastroju w polsacie o 20:00 kabaret Neo-Nówka? ja ich lubiem.

      Usuń
    10. a ja lubiem Olgę Lipińską

      Usuń
    11. a co proponujecie pod ten kabaret, żeby wzmocnić jego odbiór?

      Usuń
    12. pół litra na łeb
      upić siem i zapomnieć...

      Usuń
    13. po pół litra na łeb to ja bym raczej nie kabaret oglądała, lecz kafle w wc.

      Usuń
    14. pić i zakanszać
      wszystko bez pośpiechu...

      Usuń
    15. ten program Neo -Nówki ma tytuł "seks, alkohol i książki". to chyba coś dla nas?

      Usuń
    16. no pacz!
      ile myśmy siem napisały na te tematy, no no no

      Usuń
    17. gaga.
      ale żartowałaś z tom Olgom?
      Powiedz, że żartowałas!!!!

      Usuń
    18. rybcia, Tyś młode dziewcze, to nie pamientasz pierwszych
      kabaretów Olgi

      Usuń
    19. Kabarety lubiem
      Olgi nie lubiem
      nie poradzem na to
      ale ona wielkom artysktom jest
      ino tylko że bardzo gupiom z charakteru

      Usuń
    20. kiedyś kabarety Olgi lubiłam, oglądałam, wyczekiwałam, ale to był chyba kabaret na miarę tamtych czasów. teraz niekoniecznie.

      Usuń
  12. To ja już rozumiem dlaczego chlebek niedosolony.
    Czasu nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofi, ależ azaliż skoąd
      czas był
      głowy nie było
      u mnie ostatnio to codzienność

      Usuń
    2. Skąd to ta słaba głowa ?

      Usuń
  13. miałam kasetę Sztywnego, którą wałkowałam na moim magnetofonie Pnasonic w nieskończoność. no, nawza mocno intrygującą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magnet Panasonic no no ja miałam zagramanicznego Soniaka :P

      Usuń
  14. rozpalam ogień, wysyłam pozdrowionka dla całego gronka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmuję
      Tylko by mi tu pożaru nie było

      Usuń
    2. no ja z tych dbająco uważających ;)

      Usuń
  15. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=142328189257929&set=a.130571243766957.28294.128181640672584&type=1&theater
    Koncert dla Magdy

    OdpowiedzUsuń