czwartek, 10 stycznia 2013

ze śmiercią jej do twarzy

Jako żołnierz gotujący się do walki, ja szykuję się do pracy, niczym uczeń do pierwszej klasy...
żartowałam.
Jedyne co zrobiłam, to kosmetyczkę podzieliłam na część stacjonarną i mobilną. Niestety moi drodzy..latka lecą, tynkować trzeba.
I w międzyczasie postanowiłam Was uświadomić (tu natchnęła mnie Lamia)
Tak.
Ważne jest jaki krem wybieracie!
I nieważne czy działa na zmarszczki te czy tamte, tylko ważne co ma w składzie.
Na ten przykład...parabeny
Mogą wpływać na raka piersi. Mogą..a to już dużo, więc skoro mamy wybór, to dlaczego z niego nie skorzystać?
No proszę, dlaczego?
A ja się zapomniałam... i krem nabyłam. Przyjmuję to jako oznakę powrotu do normalności. Jednakże...skład sprawdziłam
w domu.
ujdzie.
No to niszczymy zmarszczki panowie i panie!

                                                         uwielbiam!
ale ale....o filmach będzie specjalna seryjka. Jeszcze nam trochę muzy zostało.

Wyjaśnienie
Konserwanty w kosmetykach należące do grupy parabenów, występować mogą pod nazwami:
- methylparabem (metyloparaben),
- ethylparaben (etyloparaben),
- prophylparabn (propyloparaben),
- buthylparaben (butyloparaben),
- heptylparaben (heptyloparaben),
- bensylparaben (benzyloparaben),
- isopropyl paraben,
- nipagin (nipagina, nipaginy),
- aseptin (aseptyna, aseptyny),

Poza tym, producenci by ukryć obcność parabenów, mogą sięgnąć po bardziej wyszukane synonimy, przykładowo dla parabenu butylowego:
4-(butoxycarbonyl)phenol; 4-Hydroxybenzoic acid butyl ester; p-hydroxybenzoic acid n-butyl ester; p-Hydroxy butyl benzoate; aseptoform butyl; Butoben; Butyl 4-hydroxybenzoate; Butyl Parasept; butyl butex; Butyl Chemosept; butyl tegosept; n-Butyl paraben; n-Butyl p-Hydroxybenzoate; nipabutyl; preserval b; solbrol b; SPF; Tegosept B; tegosept butyl; Butyl P-Hydroxybenzoate ; 2-butyl-4-hydroxybenzoic acid.


a tu dalej w kwestii aktualnej kolędy

72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to wszystko przez ostre!

      Usuń
    2. nie pijta przez chwilę

      Usuń
    3. nie zdonżyłam, bo mię łonczy z Tobom całe wieki.
      do innych blogóf śmigam, a do Ciebie raczkujem

      Usuń
    4. mnie też siem zawsze długo otwiera.

      Usuń
    5. ale że tylko ja?
      może te szpile piłują?

      Usuń
  2. jeszcze jeden zachęcający rysunek Ostre i w sobotę robię barykadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda!
      to ja specjalnie zakupiłam chorongiewkem, żeby Ci na trasie do Kamieńska pomachać, a Ty gościóf oczekujesz???

      Usuń
    2. no tesz myślałam, że na Kamieńsk ruszem, ale jak Młoda zapytała "kiedy u nas kolenda?" to już uciekać nie wypada. następną razą. czymaj chorongiewkem w tzw. pogotowiu.

      Usuń
  3. kremów żadnych nie stosuję, nie lubię i za bardzo nie mogę - jakoś puchnę, błyszczę się. pewnie w moim wieku powinnam, ale gdzieś wyczytałam, że jak się nie zaczęło kremować przed 27 rokiem życia, to później i nie bardzo jest już sens. i tej wersji się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ćwasz tesz nie????

      Usuń
    2. ja muszę balsamować zwłoki, bo wysycha,

      Usuń
    3. samobalsamująca siem jestem. cera tłusta czy też mięszana - nigdy nie wnikałam. czasami na ciało jakis krem rzucę.

      Usuń
    4. to ty stara nie będziesz!

      Usuń
    5. jak byłam młoda poważnie wyglądałam, potem się zatrzymało, dopiero ostatnie 2 lata dodały mi zmarszczek i kilogramów.

      Usuń
    6. bo to ten wiek, kiedy się zaczyna :P

      Usuń
  4. czwarta!
    nareszcie moja ciemnota sie na coś przydała:)
    moja babcia miała tylko nivejke do dyspozycji, a zmarszczek jak na lekarstwo do 90 tki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale o której ciemnocie mówimy? i o której przydatności?

      Usuń
    2. o tej mej kompromitująco małej wiedzy na temat kremów.. a przyadała bo post edukacyjny powstał.

      Usuń
    3. a no fakt
      to teraz mnie przyciemniło

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja ja ja
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152426937450385&set=a.10150180476095385.407132.266039600384&type=1&theater
      spac mi się chce

      Usuń
    2. raczej odkrywca- bez powodu też się może chcieć!

      Usuń
    3. aż żem udostępniła na twarzoksiążce (cytuje).

      Usuń
    4. mówiłaś, ze nie masz twarzy

      Usuń
    5. mam twarz, a jakże?
      przeciez jestem w gronie lubiących pewną strone.. patrz prawy górny róg Twego bloga.

      Usuń
    6. no to ty własnego fanpaga masz normalnie

      Usuń
    7. hmmm jeno profil
      o fanpagu nic nie wiem...

      Usuń
    8. a na moim kremie nic nie jest napisane... podejrzane, ulotke wyrzucilam:(

      Usuń
  6. Kurde, jakie parabeny???
    Wczoraj nowy krem nabyłam
    Ale jak to w obcych jezorach będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22237600

      Usuń
    2. rybenka - wyjelas mi to pytanie z ust.
      ostre - zapisano do tłumaczenia (w góglach :)

      Usuń
  7. Znerwiłaś mię, paskudo!
    Tytułem posta.
    Ustrachałam się jak durna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Cię się ustrachałam!!!
      Niniejszym pszebaczam:)
      I lecem spać - na debecie jadem!
      :*

      Usuń
  8. gdzieś ostatnio wyczytałam,że "nie wszystkie chłopy to świnie. zdarzają się też osły i barany", a ponieważ ten mój domowy popsuł mi totalnie humor, na dzis podpisuję sie pod tym hasłem i ide do wyra.

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwestii parabenów. Sa także w najdroższych kremach aptecznych i maściach. Czytajmy.
    Polecam kosmetyki naturalne Dr Hauscha i inne firmy, których kosmetyki ( w tym pasty do zębów i mydła )dostępne są np: w sklepie internetowym Żółty Cesarz.
    Polecam linki w grupie ' O profilaktyce i oswajaniu raka " na moim blogu.
    Są tam złote środki dla zdrowych i chorych.
    Polecam szare mydło - do mycia i sprzątania .
    Polecam razem z Ostrą kosmetyki naturalne i minimalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. sen ze mną pogrywa. i odkrywam nowe możliwości-jedynie nie mogę się dobrze doczepić-na drzewku

    OdpowiedzUsuń
  11. dzień dobry.
    jakoś tak zimno, ciemno. daleko to jeszcze do wiosny?
    kto ma ochotę na kawę - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blisko
      wiosna juz prawie jest
      i dni sa juz dlugie

      Usuń
    2. Jaka wiosna ja śniegiem zasypana w nocy dosypało, koniec świata miłe Panie, kto mnie odkopie ze śniegu :)

      Usuń
    3. śnieg się roztopił, za to dziś roztopiony śnieg się zmroził, więc zapraszam na łyżwy.
      dobra kawka

      Usuń
    4. rybcia- podesłać Ci obrazki jak wygląda śnieg?

      Usuń
    5. na obrazku to ja mam
      jade w gory w tym roku to se popacze

      Usuń
    6. u mnie tez niezła ślizgawka pod pracą. wywrotkę zaliczyłam.

      Usuń
  12. gaga- no przecie Ty nie jesteś mięczarka

    OdpowiedzUsuń
  13. dzień dobry:)
    niech ten tydzień wreszcie się skończy!!!!
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz niewiele zostalo!!

      Usuń
    2. ostre, zrób COŚ, bardzo Ciem proszem, bo zdanżam wypalić cały fajek, zanim połonczem siem z Twoim blogiem!!!!
      zara mię szlag i jasna cholera trafi !!!!!!!!!!!
      gaga

      Usuń
    3. tylko spokojnie, tylko spokojnie....

      Usuń
    4. może szpile zdejmę?

      Usuń
    5. nogi schowałam- jak teraz?

      Usuń
    6. jesli o mnie chodzi, to czlowiek z nogami wyglada lepiej, a zwlaszca kobieta....

      Usuń
    7. ale gaga ma chyba problem z nadmierną ilością odnóży

      Usuń
    8. to kim ona wlasciwie jest?

      Usuń
    9. no nie wiem- ale ma różne oblicza http://www.gaga.pl/

      Usuń
    10. wchodzem szybciej, ale komentarze rostfierajom siem czy albo cztery godziny...
      gaga
      PS
      jak wrócem do domu, to se porozmawiam s Tobom!

      Usuń
    11. no to na gadulstwo to ja już nic nie poradzę- nawet nie zamierzam radzić!

      Usuń
    12. obawiam się, że będzie to utrudnione- zajęta bendem:P

      Usuń
    13. a czymze czymze zajenta bedzie siostra ma

      Usuń