niedziela, 13 stycznia 2013

część dziesiąta po drugiej dekadzie

Szybko żoną i matką zostałam, no ale przecież właśnie w ten sposób swój plan realizowałam.
Kilka razy podczas studiów udało mi się spędzić wieczór ze znajomymi.
No cóż
Pieluchy wzywały- tetrowe.
Jest utwór, który bardzo mi się ze studiami kojarzy

inne też dobrze wspominam

teraz nastąpi zapewne kontrowersyjna muza, jednakże jak to ja mam gdzieś kontrowersje

Prawo słuchałam, śpiewałam zanim w ogóle zrozumiałam kto jest kto.
i Czerwony potrafił porwać publikę, mimo, że dzieła to nie były


A przy tej piosence był już synek.  Malutki, bezbronny a jakże obrotny. W końcu na rodzinne wczasy się wybraliśmy i synek postanowił wynająć okazyjnie inny hotel. Łożko 10 zł za dobę, bez wyżywienia. I właśnie- czy ja wtedy coś w ogóle jadłam?
Na własne żądanie wypisaliśmy się z tego kurortu, bo turnus się skończył- tatuś z córeczką cały tydzień zabawki wyławiał.
W drodze powrotnej leciało...


No a dziś święto koleżanki mej, która dzielnie osiem lat w jednej ławce znosiła mnie
Dla niej ta piosenka:


30 komentarzy:

  1. Oj, pamiętam ten szał z "Ich Troje"...
    varius manx i ich troje- to z mojego miasta:)
    budka- z miasta mojego (tfu) menża:P)
    lepiej nie mogłaś wybrać:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja akurat tego od Jolki znam, z mego miasta kilka razy pomógł gadżetami chorym dzieciaczkom a i innymi muzycznymi nie pogardzę :) Budka, Varius Manx, Ich Troje co za czasy:)

    Ostra ale otulasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby człowiek już dorosły, a jednocześnie jeszcze taki młody.

      Usuń
  3. Kawa dziś wczesna mimo niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka księycowa ciągle wymiata. w ogóle najbardziej lubiłam Variusów z Anitą Lipnicką. jej późniejsze płyty z Johnem Porterem też mam w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. varius to świetna muzyka i świetne teksty...

      Usuń
  5. a ponieważ dziś Dzień Wzajemnej Adoracji - mocno ściskam. Jesteście wspaniałe! serio serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda?!
      bendziesz mnie adorować?:)

      Usuń
    2. nie tylko ciem, wszystkie was.
      i mała podpowiedź: przeczytaj jeszcze raz nazwę święta.

      Usuń
    3. zrozumiala ja - i otfieram sfe ramiona:)))

      Usuń
  6. Wesołe miałaś życie.
    Iść przez życie w rytm melodii. No ,no.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostre, jak przyjemnie z ranka w sobie te klimaty obudzic :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ostre, jakbyś siem nie włóczyła, to może bym Ci coś przesłała, a tak....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre jak nic albo w kościele, albo na fitnessie.
      albo w jakiej orkiestrze gra.

      Usuń
    2. no przyznam, że takiej opcji nie wzięłam pod uwagę.

      Usuń
    3. ostre- znaczy siem- choraś?

      Usuń
    4. nocą dziecię odprawiłam, więc potem..odespałam :P

      Usuń
  9. a tak to zawsze możesz przesłać mnie.

    OdpowiedzUsuń