wtorek, 15 stycznia 2013

dzień pierwszy

wygląda zapewne tak...

Uruchomiłam
wszelkiego rodzaju składniki budzące
śpię
szturchnięcie męża
śpię
pies uderza ogonem o grzejnik
śpię
podaje papcie
śpię
drzemka w zegarku
trzep- śpię...
WSTAAAAAAwaj
O! Ale o co chodzi?
Rok minął?
I się zaczęło
Toaleta, śniadanie, ubranie, krótkie z psem spacerowanie
nie, cofnij, tego nie dam rady
umalowanie, tapetowanie, dobrze, ze włosów prostowanie odeszło.
auta odpalenie
i w korkach ustawienie..
zapomniałam, że są korki!
Wpadnięcie, uśmiechnięcie, podpisanie i na fotelu liter swych składowanie.
No to co? Od kawki zaczniemy???

tak myślę...

78 komentarzy:

  1. ja herbatkę poproszę :)
    wiesz, co dla mnie było najgorsze w powrocie do pracy?
    że trzeba wytrzymywać tyle godzin w rajstopach :D
    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kawką tez przyszłam :************ miłego dnia !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o niczym innym nie marzę tylko by wrócić. cóż -okazuje się że teraz mogę pracować za dwóch:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia trzeba wypowiadać ostrożnie ;)
      raczej Ci życzę, żebyś miała siły za trzech. :*

      Usuń
    2. ja ci zycze, zeby bylo ci fajnie w tej robocie, skoro juz musiz tam byc

      Usuń
  4. tempo
    -święte słowa-jak szybko o nich zapomniałam. wypilam 2kawy. chyba czas
    na śniadanie;) czekam aż mi maszynę dostarczą i siwieję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze nie jestes siwa?
      Bo ja juz od dawna
      ostatnio narzekalam, ze mam kiepska fryzure, na co moj maz wali, to sie ogol!

      Usuń
  5. a na łyso mu się podobało? stawiają mi maszynę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rybenka-to
    ten twój chłop lubi ekscesy:-) normalnie wielki komputer mi montują
    -mówię wam. dwóch mlodych chłopa się tu stara. i czajnik mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, widzisz? dwoch? mlodych?
      i ta narzekaaaaa
      srup im herbaty :))

      Usuń
  7. nie chcą herbaty. kawy też nie chcą. o gniazdkach ciągle gadają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, a ty juz swoje gniazdko masz!

      Usuń
    2. nie maja biedactwa gdzie swoich jajeczek zlozyc? :P

      Usuń
    3. Co ja słyszę- praca biurowa wre.
      Rybciu ja też mam takie skojarzenia z gniazdkami.
      Torebusia Mmmmmmmmmmmh !

      Usuń
  8. Ostre - récze, ze to na pewno humor poprawi skoro o zyczeniach mowa:)!
    na mnie dziala.

    Banda i Wanda "Jestem zmeczony"
    http://www.youtube.com/watch?v=P01iYBjwyiI

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę, a miało być tak źle. a tu biurko sprzątnięte jest, komputer również, łączność ze światem niezerwana, czajnik i jeszcze dwóch młodych chłopaków do kompletu. nie za dobrze Ci?
    i wychodzi chyba na to, że ja jako jedyna z tego towarzystwa nie mam dostępu do internetu w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo
      jakis dzis smutny dzie w blogosferze....

      Usuń
    2. ruda- a komórkowca to ty nie masz?

      Usuń
    3. ja np mam komórkę, która służy wyłącznie do dzwonienia i budzenia :) ale dzieciaki w szkole pewno mają wypasione sprzęty! ;)

      Usuń
    4. może nawet nie wiesz, ze masz...upewnij się :D

      Usuń
    5. mój telefon niewypasiony, rozmowa, sms, czasami zdjęcie.
      ostatnio fotografuję (tylko proszem siem nie śmiać) etykiety dobrych win, które pijam u znajomych. nie mam pamięci do nazw.

      Usuń
    6. fajnie mieć jakieś hobby :P

      Usuń
    7. i w dodatku jakie tanie!

      Usuń
    8. jedni kolekcjonujom torebki, inni (raczej inne chyba?) szpilki, a jeszcze inni zdjęcia etykietek od win. hobby na miarę moich możliwości finansowych.

      Usuń
    9. czy ktoś siem kogoś przyczepia?

      Usuń
    10. moje torebki sa zwykle tańsze od wina!!!

      Usuń
    11. jakże bym śmiała Rybeńko, broniem tylko swojego hobby.
      a w jakiej walucie porównujesz? bo u nas znajdziesz wina naprawdę niedrogie.
      pamiętam jak kiedyś z kumpelą chciałyśmy grzane winko sobie przyrządzić i wysłałyśmy jej brata po jakieś odpowiednio tanie wino. na drugi koniec osiedla poszedł, bo siem wstydził w swoim sklepie cos takiego zakupić.

      Usuń
    12. ja naprawde lubie kupic tanio torebeczki
      kupuje uzywane, na internecie albo gieldach uzywanych rzeczy :)))
      jakies hobby czeba miec

      Usuń
    13. a moje szpilki to nawet za free dają :P

      Usuń
    14. ostre, to ja siem muszem z Tobom bliżej zadać. może i mnie coś skapnie?

      Usuń
  10. Mnie po 9 miesiącach leczenia zwolnili( takie prawo). Fajnie jest do czego wracać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez fakt- staram się docenić ten fakt
      mocno się staram.

      Usuń
    2. Ostra jeszcze w pracy ? słyszałam że Cię docenili !

      Usuń
    3. no bardzo- nowy zakres zapodali. 2 w 1

      Usuń
    4. to taki raczej hard core

      Usuń
  11. Pierwsze koty za płoty.
    To przykre.. jak na siłę sie coś psuje.
    ech..
    whatever..

    OdpowiedzUsuń
  12. spróbuje raz jeszcze
    tam sá takie slowa na temat pracy :)))))))

    Banda i Wanda JESTEM ZMECZONY
    http://www.youtube.com/watch?v=P01iYBjwyiI

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostre jaki nastrój przed jutrzejsza dniówka???
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostre, a co tam wieczorową porą słychać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kąpiel zaliczyłam
      herbatkę spijam
      wina nie będzie ;)

      Usuń
    2. no to ja Twoje nieustające wychylę trzymając kciuki za drugi dzień :)

      Usuń
    3. cieżkie jest życie na odwyku :P

      Usuń
    4. no ale z czasem chyba mozna siem przyzwyczaić.

      Usuń
    5. no to do juterka.
      i...byle do piątku!

      Usuń
    6. ale teksty znudzonego pracownika dobrze pamiętasz:
      byle do piątku!

      ;P

      Usuń
    7. do jutra. śpij dobrze.

      Usuń
    8. ostrusiu - odpoczywaj:)))

      Usuń