poniedziałek, 14 stycznia 2013

ostatnie chwile

No fakt faktyczny się stał, że koniec obijania nastał. Tak ten świat poukładany, ze ciągle się zmienia.
Gdyby nie rak, to nigdy nie pisałabym bloga (raz. tylko raz miałam taką myśl, a i to me zdrowie się wtedy mocno zbuntowało)
Nie poznałabym wielu wspaniałych ludzi
Was
ach...
bo jeszcze zacznę się cieszyć z tego wątpliwego dobrodziejstwa.
I tak romantycznie się nieco nastroiłam

Która, no która nie chciałaby takiego rycerza?
Czy któraś miała romantyczne zaręczyny?
Bo ja nie.
Dlatego teraz musi Ślubny nadrabiać . Musi -nie musi, ale się stara.
czasami.

No więc ...jutro z rana śmietana i kawa będzie pita z Wami również, tyle, że off line;)
Mam nadzieję, że zostaniecie...


no to ciekawe co ja jutro zastanę..

Czas pędzi nieubłaganie...odliczanie


169 komentarzy:

  1. to ja mam nadzieje, ze sie w realu nie zatracisz i nas nie porzucisz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym zareczyny mialam formalne, ale z przyjemnoscia przypominam sobie moment, kiedy moj chlopak zapytal czy za niego wyjde
      szczegoly nasze forever

      Usuń
  2. To ja trzecia ale przed Gagą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że nie zapomnisz o nas, mam nadzieję że Gaga nie zaspała do pracy bo wczoraj późno poszła spać !

      Usuń
    2. no, my dzisiaj rzadzimy na kawie!

      Usuń
    3. Witam z kawką z mleczkiem :)
      kurcze, na podium wylądowałam :)

      Usuń
    4. a ja juz od rana znowu sie Toba przejmuje, viki!

      Usuń
    5. Viki jak przeczytałam notkę u Ciebie to pomyślałam że jeszcze się nie obudziłam

      Usuń
    6. ja się obudziłam wczoraj ;)

      Usuń
    7. nie ukrywam, ze az mnie skreca, zeby wiedziec coto za historia!!

      Usuń
    8. nic z tego, moje kochane, choćbyśta mnie przypalały żywom kawom ;P

      Usuń
    9. A JAKBYSMY CIE UTOPILY W MORZU ALKOHOLU?

      Usuń
    10. hahahaha

      no ... to... może, ale na drugi dzien wszystkiego bym się wyparła :))))

      Usuń
    11. no dobra,
      mozesz sie wyprzec, bylebysmy poznaly jakas fajna historyje :))

      Usuń
    12. no właśnie- viki przed snem adrenalinę podniosła

      Usuń
  3. Ciężko będzie dostosować się do nowej rzeczywistości.
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no baaaaaaaa, ja zostajé:)

    zareczyny.... na szybko.... bo my juz slub i wesele zaczelismy organizowac, dlugo przed pierscionkiem..
    akurat bylismy w Polsce, wiec kwiaty dla mojej mamy, pierscionek dla mnie i wpadamy z wizytá ,
    w tym pospiechu mój narzeczony uklákl przed moja mama.
    powiem szczerze ze te zareczyny mi w ogóle do szczescia nie byly potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie- mi też.
      Poza tym, czy my się zaręczamy z teściami czy ze sobą?

      Usuń
    2. na pewno jakas tradycja z tym zwiazana jest, ze sie ojców pytalo czy corke za ma dadzá:)
      a teraz kazdy robi co chce.

      Usuń
    3. bo to życie młodych! i tak jak się nas uczy szanować starszych, tak samo powinno się szanować młodych

      Usuń
  6. Ostre, ja juz chyba wiem, czemu Ty od dziś do pracy nie poszłaś. dziś Dzień Sprzątania Biurka. smutne święto. ja nie uczciłam, na moim biurku wciąż bałagan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moim ponoć czysto..
      nawet komputer mi sprzątnęli :P

      Usuń
    2. To ile Ciebie nie było ? Jak długo nie pracowałaś?

      Usuń
    3. ale jak to? bendziesz odcienta od świata?
      a co byś powiedziała na takie biureczko w kolorze red? pasowałoby do butów.
      http://www.purpose.com.pl/pleasure/news-biurko_bumerang__powrot_do_lat_60_xx_wieku_7058.html

      Usuń
    4. Rok mnie nie było..
      A biurko- biorę! aż się chce pracować przy takim

      Usuń
    5. takie dość dodające energii, żeby nie powiedzieć pobudzajonce. no aż nie sposób uwalić siem na takim ze skwaszonom minom.

      Usuń
    6. niestety- rzeczywistość będzie brutalna

      Usuń
  7. zaczynam sie powaznie martwic o gage....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaj ją chciałam sprowadzić na dobrą drogę, to oberwałam. zamknęli ja w pracy- normalnie trzeba zastrajkować

      Usuń
    2. może trzeba paczki z żywnościom podesłać?

      Usuń
  8. przedzaręczyny
    moja Mama mnie wspierała w podjęciu mojej decyzji
    mówiła, że dla niej znamienne było to, że rok wcześniej przyszedł mój brat z dzisiejszą żoną i powiedzieli "chcemy się pobrać", ja powiedziałam "musimy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz ksiadz przepytywal na okolicznosc przymusu, bo nie dawal slubu jak ktos mowil ze musi

      Usuń
  9. dobry wieczór, dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no, w końcu jesteś! juz paczki chciałam słac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co, to lubiem cebulem

      Usuń
    2. Ja też jestem- doktory mnie olały- nie przyszły se na wizytę

      Usuń
    3. dentysta to nie dochtór, to stomatolog

      Usuń
    4. to proktolog tez nie dochtur?

      Usuń
    5. ja do kościotrupa szłam

      Usuń
    6. no bo siem martwiem jak wysiedzem...no siem martwiem czemu tak długo boli :(

      Usuń
    7. zwyrodnialec, bez dwoch zdan

      Usuń
    8. no to pewnikiem tyż
      ale nie smućmy się....
      Otwieram wino Gagowe

      Usuń
    9. no my nienaprawialne optymisty wszak

      Usuń
    10. ja cały czas czekam zwarta i gotowa.

      Usuń
    11. gwiżdżem, coby obudzić
      a gościóf cza kulturalnie zaprosić:)

      Usuń
    12. Przyszłam się gościć u Ostre !

      Usuń
    13. ja nawet przyniesłam ze sobom jasia wendrowniczka, stoi bidulek już jakiś czas otwarty, jeszcze mi wywietrzeje.

      Usuń
    14. a viki sie boi, ze jom upijemy i zniknela....

      Usuń
    15. Ja też dołożę kilka winek, wiśnióweczkę mam pyszną i likierek by się znalazł !

      Usuń
    16. ja kcem coś poważnego!

      Usuń
    17. gaga - a johny walker jest niepoważny?

      Usuń
    18. jestem:)))
      Wariatki z Was:)))

      Usuń
    19. rybeńka, Ty zapomnij, że mnie dzisiaj łupijesz ;P

      Usuń
    20. no przecie...na wariatach świat stoi.

      Usuń
    21. no to ... ciach
      babkem w piach!

      Usuń
    22. dziewczyny, u mnie w domu napiecie, przewiduja opad sniegu i moga szkole odwolac, moja corka co 10 minut sprawdza prognoze pogody :P

      Usuń
    23. viki, ty sie nie przejmuj, tylko pij!
      I mow
      jak na spowiedzi
      ja katol, to wiem, jak sie spowiada!

      Usuń
    24. u nas sypie non stop:P a pracy mi nie odwołali :(
      jedynie doktora.
      Zobaczta co ruda zapodała..to chyba tak po kolędzie jej zostało

      Usuń
    25. ostre no co Ty!
      na żółwiach czech świat stoi, ony se tak powoluśku chodzom w kółko i dlatego my - ludzie- nie spadywujemy, bo tempo onych żółwiów jest nikczemne!!!

      Usuń
    26. Może to nie Jaś wędrowniczek a woda święcona :)

      Usuń
    27. dobra- kolejna kolejka
      żółwiówki nie piłam

      Usuń
    28. rybcia, wytłumaczysz, jak oczeźwieją
      teraz szkoda Twego gardła:)

      Usuń
    29. gdusia - może Ty i masz racjem. za chwilem wdzieje moher na głowę i pieśni liturgiczne bendem uskuteczniać.

      Usuń
    30. nie no...
      w takich warunkach nie można pić....

      Usuń
    31. To uraz po odwiedzinach u Teściowej :)

      Usuń
    32. a nalewka malinowa to ino dla zdrowotności, prawda?

      Usuń
    33. lucha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      Usuń
    34. tak, gdusiu, chyba w tym tkwi sedno.

      Usuń
    35. ostre - nalewka malinowa jak najbardziej dla zdrowotności jest.

      Usuń
    36. ja po prostu płaczę



      ze śmiechu, jak was czytam:)))

      Usuń
    37. Ty viki nie puacz, ino pij!
      z nami siem nie napijesz???!!!

      Usuń
    38. znaczy moze placze, ale na wazne tematy zmilcza
      PLACZ NIC TU NIE POMOZE!!!

      Usuń
    39. kto nie pije, ten donosi.

      Usuń
    40. Ruda a berecik masz pożyczyć jak popijemy tej święconej to na wychodne założymy ! przecie śnieg pada !

      Usuń
    41. rybka w śnieg nie wychodzi- u nich zabronione

      Usuń
    42. ruda- beretke teściowej zarombałas?

      Usuń
    43. to fakt autentyczny
      musze czekac az ta jedna panstwowa solarka odsniezy
      moze potrwac

      Usuń
    44. beretke mam jednom, ale myslem, ze teściowa ma ich do bólu, więc następną razą od niej pożyczem. chociaż ostatnio raczej źle siem sprawowałam, więc nie wiem czy mi pozyczy.

      Usuń
    45. znowu nowa torebka Rybcia jesteś niemożliwa :)

      Usuń
    46. źle siem prowadzisz?

      Usuń
    47. od rana mam!!!!!
      chcesz nowom to zara zaloze

      Usuń
    48. szukam mojej latawicy, bo gdzies schowała tekile i nie mogiem znajść

      Usuń
    49. ba! to fakt wiadomy.
      nie chciaam wdawać siem w duskusje, ewakuowałam siem z rodzinom.

      Usuń
    50. ruda się źle prowadzi i się musi po święcić.
      na czeźwo to ja nie dam jutro rady :P

      Usuń
    51. ruda siem skonfliktowała s teściowom...
      ruda chiba siem źle prowadzi!!

      Usuń
    52. a to wszystko przez to że mąż rudej w rudym ciągle siedzi

      Usuń
    53. a ja sie oczywiscie! prowadze po prostu doskonale!
      Jak Mercedes!

      Usuń
    54. oj dziewczyny!
      no jaki był cel naszego spotkania? no jaki?

      Usuń
    55. to straszne, bo tracimy cel z oczu!!
      VIKI!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    56. no w końcu coś widzem. ładna ta torebka.

      Usuń
    57. Ja jestem reszta szuka Viki , Rybcia odpłynęła:)

      Usuń
    58. nie odplynela tylko utonela w morzu torebek

      Usuń
    59. a ja myślałam, że do spowiedzi poszła.

      Usuń
    60. Oj przepraszam :* Rybciu

      Usuń
    61. musze cos zrobic bo oszaleję

      Usuń
    62. no
      zeby mnie to bylo ostatni raz!!

      Usuń
    63. Coś nie tak Ostre ???????

      Usuń
    64. ostreeeeeeeeeeee!
      oszalałaś jusz???

      Usuń
    65. a co Wyśta kobiety tak mnię szukacie???
      a wiecie co znaczy po czesku "szukać" ?? ;))))

      Usuń
    66. pieprzyć ino, że inaczej ..
      ale też na "p"

      Usuń
    67. jakoś tak niepodobne do naszego, a niby chyba oba języki słowiańskie.
      warto zapamientać na wypadek wyjazdu.

      Usuń
    68. ale jak inaczej, bo ja nie rozumie?:P

      Usuń
    69. gaga, nie p.. ol;P

      :))))

      Usuń
    70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    71. mhm

      ale się wyrażasz gaga uuuu

      Usuń
    72. a Ty przestań z tym usuwaniem,:)))

      Usuń
    73. przeca tu same baby, w dodatku same pijane ;)

      Usuń
    74. ale dzisiaj siem jeszcze nie usuwała!!
      ja czeźwa jezdem, bo nikt nie zadbał o moje gusta...chlip

      Usuń
    75. viki, ja bardzo lubiem siem wyrażać..:)

      Usuń
    76. nooooooooo
      i dobrze zmrożona

      Usuń
  11. ostre, ale takie biureczko w sreberku...miło by było?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie chodź ! Jak Ty tak od siebie pójdziesz jak gości pełno !

      Usuń
    2. Ostre POWODZENIA ŻYCZĘ NA JUTRO TRZYMAJ SIĘ ♥ :****

      Usuń
    3. ostre, gdzie idziesz, praca nie zając , nie ucieknie :P

      Usuń
  13. no to przyszlam jak sie wszyscy rozchodza...

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ja po raz kolejny powodzenia życzę i oby udało siem wysiedzieć bez bólu.

    OdpowiedzUsuń
  15. staram się spać. staram..

    OdpowiedzUsuń
  16. z sobą:) bo inni już śpią. śpiewaj-posłucham

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z kawcią Ostre przemów jak tam !

      Usuń
    2. cześć gdusia :)
      gaga

      Usuń
    3. O widzę że w pracy. Wczoraj sama usnęłaś jak zaczęłaś śpiewać dla Ostrej kołysankę !

      Usuń