czwartek, 17 stycznia 2013

Rok temu..


     Rok temu około południa zaczęłam wojnę. Do pierwszej bitwy użyłam białej broni. Mistrzowie szermierki, jak na prawdziwych rycerzy przystało odziani w swe zielone zbroje, polali coś mocniejszego (gdyż zasnęłam i nic nie pamiętam) i zaczęli wywijać swymi błyszczącymi mieczami. Potem hafciarz pozaszywał rany wojenne i tym sposobem obce, zdradzieckie wojska zostały oddalone.
do laboratorium.
Dalsze bitwy już znacie- zresztą nadal je toczę.
   A dziś siedzę w pracy i wiodę nudne życie, mimo że obcy ciągle przypomina o sobie zmianą temperatur.
 I Want To Live Forever!

169 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kto przezyl ten wie
      Boszsze, jak ja bym chciala nie wiedziec

      ostre, zobaczysz, zatra sie nam te wspomnienia, a my takie mondre zostaniemy i bedziemy sie tak wymondrzac do konca swiata i o jeden dzien dluzej

      Usuń
    2. też chciałabym nie wiedzieć...

      Usuń
    3. zawsze mozna liczyc, ze sie Alzheimer przyczepi

      Usuń
  2. Ostre!
    Rybeńka!
    Jesteście moimi Bohaterkami Wojennymi :)
    Ściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręce w górze?


      i...
      clap your hands ;)

      Usuń
    2. najgorzej, ze nikt bohaterki nie chce zwolnic z odkurzania domu... :(

      Usuń
    3. no cóż,
      przeca my nie będziemy za nią, nie?

      Usuń
    4. w gebie to wszyscy mocni, ajak przychodzi do konkretow,
      ech...

      Usuń
    5. noż to przecież sam relaks!

      Usuń
    6. no jak ja cie relaksne tym mopem;))

      Usuń
    7. Rybeńka, coś Ty taka ostra ;))

      Usuń
    8. przecież miałaś odkurzać!
      a jazda na mopie, to co innego.
      Tu Cię chętnie wyręczę,
      (żeby nie było)

      Usuń
    9. ja porzondnie sprzontak
      najpierw odkurz, potem umyj

      za pozno na wyrenczenie

      zasluzylam na spacer, czyli marsz do miasta

      Usuń
    10. i na fitness- siaty podźwigać :P

      Usuń
    11. siaty jutro
      dzis tylko odkurz i mop

      Usuń
  3. Rybenka z Dosią na porannej kawie.
    Konwersują o pracach domowych bohaterów.

    Miła musi być taka zmiana temperatur, kiedy na zewnątrz śnieg i mróz.
    Wrócisz do domu się okryjesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, uwielbiam atmosferę w Twoich komentarzach:)
    Mordencja sama sie śmieje:)

    Fajnego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze i ostremu sie usmiechnie wyzej wymieniona mordencja, bo ostre trudny czas przechodzi

      Usuń
    2. no przecie ja najbardziej uśmiechnięty człek jestem ;)

      Usuń
  5. nie widać mnie:( zasypują mnie makulaturą. każdy dorzuca papierek. ale morda i tak się śmieje jak was czytam. melduję-dziś spalam 5godz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      widac, ze praca oglupia :P

      Usuń
    2. ostre
      przzedłużamy se łikend?
      gaga

      Usuń
    3. ostre - powiedz meżu, żeby dał Ci trochem pospać w nocy.

      Usuń
    4. mówię mu, żeby nie chrapał

      Usuń
    5. czy Twój też chrapie nawet na brzuchu?

      Usuń
    6. no nie wierzę, że masz gorzej niż ja. gdy mój nie chrapie, zastanawiam się, czy wszystko w porządku.

      Usuń
  6. preferuje urlop w poniedz niż w piątek. dopiero z urlopu wróciłam:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas na spotkanie z nami jest- to dobrze- dobra wróżba na przyszłość.
    Robota nie zając, nie ucieknie.
    Czy jeszcze widać Ci głowę znad papierów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi tu z wróżbami nie wyskakuj...dziś cyganka do roboty przyszła i wróżyć mi chciała..
      koniecznie na rodzinę.
      mhm...
      i jeszcze dodała- o śmierci mówić nie będę

      Usuń
    2. urocza, chcialoby sie powiedziec

      Usuń
    3. Wybacz, nie wiedziełam.
      Człowiek nic już powiedzieć nie może, tak się pilnować trzeba..

      Usuń
    4. niech czlowiek mowi, mowi

      Usuń
    5. oj tam oj tam
      znasz mnie przecie;) żartowałam. Możemy nawet o wróżbach pogadać

      Usuń
  8. Witam moje kochane:**** Ja też zatopiona w pracy w papierach, a po pracy w śniegu który wciąż pada !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ilość rzucanych papierów wywołuje śmiech..
      bo co innego można zrobić?
      Może niektórzy myślą, ze mnie na robota przerobili;)

      Usuń
    2. bo to czasami jest na zasadzie - wysiedziała siem w domu, wyodpoczywała, to niech teraz nadrabia. a może oni nie wiedzom, że Ty na zwolnieniu byłaś, a nie na urlopie?

      Usuń
  9. u mnie akurat nie pada, ale ten który jest w zupełności mi wystarcza. zimno dziś. brrr.
    chyba jakiś PMS nadciąga, bo nastrój sredni. siedzę więc na kanapce, piję kawkę, zagryzam orzechami w polewie, może siem poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Młoda w szkole zjadła, więc teraz tylko pomidorówka z ryżem, ja kupiłam sobie sushi, dla męża grochówka.

      Usuń
    2. u mnie kopytka z wczoraj

      Usuń
    3. a, jakies cos tam z kurczaka udusilam wlasnymi patelniemi

      Usuń
    4. zelazo dla zdrowia wazne jest

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. tak tak..
      jutro też planuję przeżyć

      Usuń
    2. Słoooodkiego nuuuuuudneeeeeeeeeego żyyyyyycia:)))

      Usuń
    3. jest tyle win do wypicia ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. też się zastanawiam, czy ostre wpadnie do na choc na chwilkę.

      Usuń
    2. Ściskam syćkie rude, z-gagi, rybcie i inne - zez choroby ni mom siły na wiencej:***
      Jutro siem idem skontrolować płucnie.
      Sie obaczy.
      Dam cynk!

      Ostre - czym się w tej robocie:*

      Usuń
    3. No, tylko jutro rano, a potem łykendzik

      Usuń
    4. 2-3 godziny snu i będzie

      Usuń
    5. drzemkę zaliczyłam- nazbierało się

      Usuń
    6. dori, a kcesz w dziup?

      Usuń
    7. Gaga, płuca są w innej części ciała!

      Usuń
  13. ostre, gniewasz siem na mnie????

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. tempo, wierszem opisz, :P

      Usuń
    2. chiba siem rozdwoiłaś

      Usuń
    3. koty to ja mam w kącie, szczególnie z psa

      Usuń
    4. jeden kot poza pralkom i przesyt? :)

      Usuń
    5. kure kiedyś miałam...

      Usuń
    6. a moze w ciazy byl, wiecej kotow to wiecej emocji, nie?

      Usuń
    7. gaga wyżej się raduje
      nie z kury

      Usuń
    8. no przecie nie przy budzie!

      Usuń
    9. i z dzwoneczkiem u szyi :) rozmarzyłam się... ;)

      Usuń
    10. a jak jej siodło zakladałam, to tak siem cieszyła, że hej
      strasznie lubiała galopować

      Usuń
    11. wyobraźnia mnie kiedyś zabije
      umrę w potoku łez radości

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. to ty o 3 wstajesz?
      skoro spisz 5 godzin...
      mzoe pobij dzis rekord?
      see you tomorow

      Usuń
    2. niech pośpi do 4.13, co będziemy żałować? ;)

      Usuń
    3. niech
      i iech jutro do nas cus nappisze

      Usuń
    4. już?
      ja wiecznie spóźniona..

      Usuń
    5. ja się kładę z nadzieją..i z nią długo leżę

      Usuń
    6. a mąż mi oznajmił, ze mnie 3 dni rozpieszczał śniadaniem i wyprowadzonym autem i chyba czas z tym skończyć :P

      Usuń
    7. ostre, jak coś nowego napiszesz, to, zanim wrzucisz, daj znać na mejla, bo ja jusz strasznie dawno nie byłam piersza:)

      Usuń
    8. czy ja moh=gie z tym okrutnem menzem pogadac?

      Byleby z mojem nie gadal, moj juz dawno ukrocil taryfe ulgowom

      Usuń
  16. a kot po całym dniu
    zwiewania przed maluchami
    zmęczony padł i zasnął
    gdzieś między poduchami

    OdpowiedzUsuń
  17. rybeńko, tyś dziś moim natchnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzruszonam
      ale ty miszczu zbudowalas napiencie!!

      Usuń
    2. no, to byla mokra robota

      Usuń
    3. rybeńka, a ja tesz kiedyś prałam....

      Usuń
    4. gaga, mordko ty moja cztsya taka!!

      Usuń
    5. teraz bedzie opowieść o ukochanym kanarku...

      Usuń
    6. rybcia, czy ty mie nie obraziłas?:P

      Usuń
    7. lucha, najpierw zaparz herbatem

      Usuń
    8. gaga, milosc platoniczne ci wyznajem wszak!

      Usuń
    9. zgadza się "cztsya" w którymś narzeczu południowo afrykańskim znaczy " ukochana"
      I Ty Rybko przeciwko mnie????

      Usuń
    10. gaga, czy ty aby przypadkiem nie jesteś trochę..
      zazdrosna? że rybeńka nazwała mnie miszczem??
      i jeszcze ci powiem, że Ona jest moją pierwszą!

      Usuń
    11. rybcia, jak wszak, to tak:P
      lucha, a ile nas som?

      Usuń
    12. tempo, o rybciem zawsze!!:P
      a w ogóle to chciałam opowiedzieć historyje, ale jak tak, to tak:(

      Usuń
    13. miszczu....

      pienkny wieczor dzis maialm
      czeba mi go bylo bardzo
      jutro 18 stycznia, odtad wszystko bedzie lepiej
      a ja nawet o kotach splodzilam posta na sniadanie

      Usuń
    14. nie wiem, bo wstają, myją się, przebierają, siadają...
      około 200

      Usuń
    15. gaga, ty pewnie teraz chcesz, żeby cię poprosić :P
      ale ja i tak cię proszę, opowiedz :)

      Usuń
    16. tempo, na zaczepki nie reagujem:PPP

      Usuń
    17. oj tam, ja wiem
      zapomniała dać płyn zmiękczający :P

      Usuń
    18. no, jak dla mnie to tajemnic za duzo

      Usuń
    19. lucha, a wcale że nie!

      Usuń
    20. jak znam zycie, ciagu dalszego nie bedzie...

      Usuń
    21. a komu pisać, jak wszystkie idom spać?

      Usuń
    22. będzie
      powiesiła pranie a że to lato było to szybko wyschło ;)
      tylko nie wiem co z kanarkiem się stało

      Usuń
  18. ja sobie idę wypić dzban herbaty na noc
    Ostrej życzę miłego piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie mogę dziewczyny,ale macie kondycję,latacie jak szalone,ledwo nadążam ale znalazłam Was w końcu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. margo, przeciesz te śpiochy som jusz w betach...:P

      Usuń
    2. serdecznie polecam pozycje horyzontalna i od jutra, 6 30 zaczynamy od nowa :PPP

      Usuń
    3. rybcia, u Ciebie tesz kcem być piersza..:)))

      Usuń
    4. rybcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. heh, wstaję o 5.30, wyjeżdżam 0 6.30- raz się mogę spóźnić ;p

      Usuń
  20. no ładnie,a ja myślałam,że przykładnie za biureczkiem siedzą:-))) a tu proszę wygodnisie z laptopkami w cieplutkiej pościeli;-))
    no to wobec tego,cza iśc spać co by jutro być na posterunku o 6.30 ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra. rano trzeba się umyć kawę zaparzyć i w bloki na blogi wskoczyć. jak ja się ciesze że to piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zmieniasz buty jak rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń