piątek, 18 stycznia 2013

przydatność matki

Przeboje nasze, naszych rodziców są ponadczasowe. I to oczywiście dyskusji nie podlega.
Dziecię swego walkmana uzupełniało.
Chwila...
Walkmana to miało dziecię starsze, młodsze ma tą tak zwaną czwórkę empe.
I to dziecię do swej matki się zwróciło:
Matko
No dobra.. bardziej bezpośrednio
Jakie są przeboje, które Wy znacie i ja znam i są fajne.
No i co matka zrobiła???
Szybki przegląd postów.
Przy okazji stwierdziłam, ze to kropla w morzu, więc spieszę dalej uzupełniać

i tu jeszcze w duecie
mhm... to był mój wyczyn- na dyskotekę do innego Miasta pojechałam.
potajemnie...
Jejku, czy moje dzieci też tak kręcą?
Nie- bo nie muszą!
Miłego weekendu!

aaa.. i mam nadzieję, że dzisiejszy dzień wszyscy przeżyją, bo jedyną osobą mającą dziś prawo do depresji jest
Magda

Happy Birthday
to you

136 komentarzy:

  1. DRUGA

    to whom ten berwdej?

    mam nadzieje, ze twoje dzieci odrobine kreca, dla wlasnego zdrowia psychicznego

    moje bardzo lubia muzyke z naszych czasow, zaskakujace troche to
    dzieki kochana za poranne wpisy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawałki suuuper.
    Moja odnózka nic kręcic nie musi, inne czasy, jako piszesz.
    Dobrego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod podium, znowu :(

    Inne czasy, ale dzieci same wiedzą, że mają wpływ na opisywanie rzeczywistości i sprawdzają, jak TA i TAMTA wersja opisu zdarzeń wpłynie na ciąg dalszy.

    To się nazywa kreatywność myślenia!

    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. tu każdy gość jest na podium

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam czy dziś tu nikt kawki nie pija ? Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie z kawką zasiadłam:-))
    moja córcia tylko słucha muzyki z mojej młodości,której ja słuchałam;-)
    Black Sabbath,Pink Floyd,The Beatles itp.itd

    OdpowiedzUsuń
  7. ruda córkę schowała i nie ma kto parzyć kawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda szlaban ma na ekspres. Pani kazała jej napisać 200 razy: Będę grzeczna. więc chyba to znaczy, że grzeczna raczej nie była. i nie interesuje mnie fakt, że taką uwagę ma ponad połowa klasy. kara być musi. tak więc na razie musicie kawkę parzyć sobie same. sorry.

      Usuń
    2. ale skoro ponad połowa klasy to ja bym się ciszyła, że twoja córka z tych przebojowych

      Usuń
  8. Kiedy Ty to wszystko zdążyłaś napisać i powstawiać ?

    OdpowiedzUsuń
  9. to nie ja. to krasnoludki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. weeeeeeekend! to co-imprezka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie ci mężczyźni, ech....uwielbiam tę piosenkę! jest niesamowita.:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwole sobie podrzuć "Sex Appeal" w wykonaniu Anny Dereszowskiej. super aranżacja.
      http://www.youtube.com/watch?v=2vzMOaDq3Jc

      Usuń
  12. dzisiejszy dzień nie aż taki straszny.
    wspominałam o koleżance z pracy, której mąż ma przerzuty do kości. zarządziliśmy zbiórkę na dobrego lekarza, na łapówkę jeśli będzie trzeba. wszyscy zgodnie sięgnęli do kieszeni, po 50, 100, a nawet 200 zł. czeka na nią całkiem gruba koperta. to fajne, że ludzie tak chcą pomagać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przerazajace, ze inaczej do dobrego lekarza nie moze trafic!!

      Usuń
    2. lekarz, który go prowadzi tak jakby jest bezradny, zagubiony w pomysłach, jakie podsuwa sam pacjent. pora na specjalistę typowo od kości. a ten jest baaaardzo drogi.

      Usuń
    3. masz super ludzi w pracy

      Usuń
  13. macie jakies dziecko daleko i rozmawiacie na Skypie?
    Bo ja tak

    http://9gag.com/gag/6350292
    serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewczynki, czy pijecie coś?
    strasznie zmarzłam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjadłam malinki nalewkowe

      Usuń
    2. ale nalewka ostała siem?

      Usuń
    3. ja własnie zasłodziłam siem gorącom czekoladom z nutom pomarańczy (rozgrzewka po łyżwach).

      Usuń
    4. Ojej, jak dawno na łyżwach nie byłam.?

      Usuń
    5. ja tylko w roli kibica, Młoda śmigała z mężem.

      Usuń
    6. śmierdzący leń - powiedz otwarcie.
      po tylu latach niejeżdżenia mogłoby być ciężko.

      Usuń
    7. a nawet jakze niebezpiecznie!!:P

      Usuń
    8. obie nogi skręcone juz miałam, jedną dodatkowo złamaną - może starczy atrakcji.

      Usuń
    9. ale drugiej złamanej nie miałaś..

      Usuń
    10. jeszcze nie, ale wszystko przede mną. rodzina uparła siem, że mam się uczyć na nartach, nawet instruktora chcom mi wynajonć, więc być może wszystko jeszcze przede mną.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. zmarzłam. a w domu masaż obolałej dupci musiałam zrobić.

      Usuń
    2. sadzac po rozmiarze nie chodzi o mezowska

      Usuń
    3. a od czego cie dupcia boli...? od chrapania?

      Usuń
    4. no nie, chociaż mężowska też zgrabna.

      Usuń
    5. ostre - nie o moją dupcię siem rozchodzi.
      dzis spałam jak zabita. nawet żadnego chrapania nie słyszałam.

      Usuń
    6. może dziś się też zabiję..
      winem :P

      Usuń
  16. Ostre - pochwal siem, ile godzin snu dzis zaliczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki blyskawiczny test na yntelygencje

      Usuń
    2. że niby pytanie z podtekstem?
      no to teraz siem nie dowiemy.

      Usuń
    3. rybcia, jakie Ty masz pienkne oko!!

      Usuń
    4. dziś bez precyzji..
      łokoło pińć

      Usuń
    5. mam
      oko
      nie mam yntelygencji, spie dlugo

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. a wiesz, ze tak?
      jak wazka
      slysze, jak sie dziecka w lozkach przekrecaja :))

      Usuń
    8. to jesteś entelegentna

      Usuń
    9. gaga, i jak ja teraz wyglondam????
      NO?????????????

      Usuń
    10. mnie siem podobasz....

      Usuń
    11. twoja kasacja mnie kom promituje!!!!!!!!

      Usuń
  17. czytasz w moich myślach, po prostu...
    czeba siem cieszyć z takich umiejentności:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przestanem pisać

      Usuń
    2. kiedy jak piszesz, jest ok, ale jak kasujesz to sie dobiero dzieje :P

      Usuń
    3. rence mnie siem trzonchajom

      Usuń
    4. ale z których?
      z podpinania?

      Usuń
    5. z zimna czy z rozgrzewki??

      Usuń
    6. rybcia, Tyś jenżynier, to se poradzisz, bo ja ni w zomb...
      otóż podobno Leonardo da Vinci spał co godzinę po 15 minut
      to ile On spał na dobę?

      Usuń
    7. a
      czyli godzina niesnu, kwadrans snu?

      Usuń
    8. ja tesz grzanca poproszem

      Usuń
    9. gaga- grzanym WINEM się plamisz?

      Usuń
    10. grzańca i owszem, wypijem

      Usuń
    11. , 4 godziny 45 minut i ciut

      Usuń
    12. choc moj syn lat 8 mowi ze to jest 4 godziny 45 minut bez ciut

      Usuń
    13. JAK Ty tak szybko policzyłaś???
      mie to menczylo tyle lat....
      bardzo Ci dzienkujem rybenko

      Usuń
    14. to nie ja, moj syn
      ide po wino, bo jakas nerwowa jestem

      Usuń
    15. ło matko, zapomniałam, ze moja syna tesz jenzynier...

      Usuń
    16. syna inzynier to fajnie jest
      a jesli to nie tajemnica panstwowa, to w jakiej specjalizacji mniej wiencej?

      Usuń
    17. O i Z, a potem podyplomówka z Linuxa

      Usuń
    18. jest, jest i to, jak na warunki uckie, b.dobrze płatna

      Usuń
    19. bo lebskim jenzenierom to sie powodzi w tym swiecie

      Usuń
    20. mój monsz też inzynier, ale chyba w innej specjalności, bo te nazwy nic mi nie mówiom.

      Usuń
    21. a jakiz to?
      jesli nie sekret wagi panstwowej

      Usuń
    22. ruda- oni komputerowo gadajom

      Usuń
    23. architekt, znaczy siem

      Usuń
    24. no tak nie do końca, jakieś konstrukcje stalowe, ale współpracuje z jakimś architektem i różne rzeczy robi.

      Usuń
    25. jak ja lubiem jak yntelygentny meszczyzna cosik projektuje.........

      Usuń
    26. 8 lat wykładał na politechnice, ale że siem nie chciało doktoratu zrobić, to trzeba było szukać szczęścia gdzie indziej.

      Usuń
  18. rybcia- co z twoimi zwierzetami i z babcią?

    OdpowiedzUsuń
  19. Człowiek na chwile pójdzie do pracy na jakieś zakupy, wraca i nadążyć za Wami nie może.
    Bo gdyby to było tylko na tym blogu to jeszcze bym dała radę, ale teraz koty rybeńki są tu, czy tam?
    O co kaman?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty poszły za płoty

      Usuń
    2. śpiom na piecu z grzańcem

      Usuń
    3. Dosia, wszak nie jestes tu nowa, tu letko nie jest

      Usuń
    4. tylko najpierw zostały ogolone na zero, coby kudły nie dostali siem do grzańca

      Usuń
    5. i po kontach siem nie szwendały.
      chinskie kotki? czy jakieś tam egipskie?

      Usuń
    6. zaraz zaraz, ja mam jakis psychiczny problem z goleniem na lyso, prawda Ostre?

      Usuń
    7. boszsz, co ja narobiłam

      Usuń
    8. precz z łysiną!
      ..wczoraj w czapce spałam :P

      Usuń
    9. gaga, ale tym razem jak cos skasujesz, to ciem wyguglam, wybnajde i ogole na lyso osobiscie

      Usuń
    10. przestraszyłam siem:P

      Usuń
    11. no mam ja takom nadziejem
      raz na dzien mozna
      ale nie raz na dzien na kazdym blogu
      raz to raz

      Usuń
    12. to dla bezpieczności wycafam siem?PPP

      Usuń
  20. to ja dzieci położę i wino jakieś zaproponuję koleżankom, bo bez tego ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kladz
      poczekamy
      ja tez jedno klade
      a moja meszczyzna zleci za pare godzinek dopiru

      Usuń
    2. nie pamietam, gdzie byl, ale mial byc w Zurichu, ale tam w koncu nie polecial, wiec nie loto do Zurichu

      Usuń
    3. czyli światowiec albo włóczykij :)

      Usuń
    4. bo przeciez nie wloczega

      Usuń
    5. powłóczy i wróci.
      mój wraca i baby gadają, ze trza sie radować jak wraca i wypłate przynosi

      Usuń
    6. mój też wraca..ale z wypłatom różnie bywa..jakoś znika :P

      Usuń
    7. a wiecie, dlaczego kobietom robią się pionowe zmarszczki na czole, a mężczyznom poziome?

      Usuń
    8. Bo, gdy mężczyzna wraca do domu, kobieta się go pyta, przyjmując groźną minę, ściągając brwi tak, że czoło się marszczy w pionowe zmarszczki "gdzie są pieniądze?",

      a mężczyzna, niezwykle zaskoczony w ogóle pytaniem i to na taki nieodpowiedni temat, podnosi brwi do góry, tak że się robią poziome zmarszczki, w wielkim zdziwieniu i odpowiada: "jakie pieniądze?"

      Usuń