sobota, 23 lutego 2013

Like poison

She was like April sky
Sunrise in her eyes
Child of light, shining star
Fire in her heart
Brightest day, melting snow
Breaking through the chill
October and April

He was like frozen sky
In October night
Darkest cloud, endless storm
Raining from his heart
Coldest snow, deepest blue
Tearing down his will
October and April

Like hate and love
World's apart
This fatal love was like poison right from the start
Like light and dark
World's apart
This fatal love was like poison right from the start

We were like loaded guns
Sacrificed our lives
We were like love undone
Craving to entwine
Fatal torch
Final thrill
Love was bound to kill
October and April

Like hate and love
World's apart
This fatal love was like poison right from the start
Like light and dark
World's apart
This fatal love was like poison right from the start

Hate and love
World's apart This fatal love was like poison right from the start
Light and dark
World's apart
This fatal love was like poison right from the start

October and April
October and April
October and April


Dlaczego ta?

138 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia. Ale mówię dzień dobry i życzę miłej soboty pomimo trosk i trucizn zatruwających codzienność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry!
    Zalapalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  3. robiem czarnom kafe, kto chentny?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry, fajny kawałek, do dylania w dwójkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to siem zdziwilam dzien dobry
    gaga ja poprosze, mam rum to moze dolać
    umysł sie rozjasni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jusz podajem kafkem
      jakie proporcje kafy i rumu? , bo nie wiem, ile lać?:P

      Usuń
    2. do pracy idem, wiec ja kapke proszem

      Usuń
    3. Jajk czy to krople poprosze

      Usuń
  6. Ze samego rana tak po obcem jenzyku?
    To ja idem po kafe
    I kolejnom
    Ralkie zalonczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybeńka, Ty zobacz ranking gadułuf u viki...

      Usuń
    2. ide ale sie bojam......

      Usuń
    3. ale gdzie szukac?
      czy jeszcze za malo kofeiny w cielsku mam??

      Usuń
    4. ale ale o co chodzi?

      Usuń
    5. rybcia, na pasku po lewej

      ostre, Ty tesz wisisz u viki na zaszczytnym miejscu!!!

      Usuń
    6. uo matko!!!!!!!!!
      chyba wyjade w podroz dookola swiata!!
      zeby tylko monz nie mial moj na bailo na czarnym, czy cus, ze ja gadatliwa jezdem!!!!

      Usuń
    7. mogiem w tej podróży pomóc Ci tobołki nosić, kcesz?

      Usuń
    8. i czymaj za renki, zeby do zadnego netu siem nie dorwaly!!!

      Usuń
    9. o Wy gaduły, jak WY to robicie, że wszędzie gadacie ;DDD

      Usuń
    10. omijamy cywilizacyjem szerokim ukiem!
      bendziemy podróżować tratfami, spać w szałasach, kszesać se ogień...
      zebym tylko fajek nie zapomniała:PPP

      Usuń
    11. bendziesz palic jakie inne liscie!!
      i spadne z tego upokarzajoncego miejsca :P

      Usuń
    12. o pszepraszam
      ja nie gadam...

      Usuń
    13. i żadnego interneta!

      Usuń
  7. kawka zaparzona, videa nie przesłucham - zablokowali, a brat googel przetłumaczył słowa i ,,Świat jest poza" Ostrunia Ty jesteś światem - więc o co chodzi

    tulaski przytulaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzien dobry ostre
      jeju, ale mnie kregoslup boli
      na nartach nie bolal, po podrozy na narty nie bolal, a dzisiaj to nawet nie boli tylko nap.....

      Usuń
    2. ile osob kawke dzisiaj parzy jest w czym wybierac:)
      ja w robocie muzyczki poslucham bo tak mi sie pieronsko nie chce do niej

      ostre gowa boli?

      rybenka na we wczasach nic nie boli

      Usuń
  8. Ostre - no właśnie - dlaczego ta?

    OdpowiedzUsuń
  9. ostre, wstawaj- jusz południe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowiedzcie dowcip o tym facecie co sika pod drzewem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj Światowy Dzień Walki z Depresją, dlatego jakoś smętnie tu dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze co wreszcie?
      depreche masz gagus?
      za krotko pracowalas wczoraj?

      dziewczeta
      zawsze moze byc gorzej
      czeba depresje oszczedzic na gorsze czasy

      Usuń
    2. depresji mówimy zdecydowane: NIE!!!

      Usuń
    3. my nawet nie chcemy z niom walczyc, my jom olewamy, odwracamy sie do niej naszymi zgrabnymi czterema LYTERAMI

      Usuń
    4. oj rybcia, rybcia...

      Usuń
    5. a co to za smutny komentarz do mojego hurraaa optymizmu? HE?

      Usuń
    6. to nie smutek, to westchnienie:)))

      Usuń
    7. ale smutne jakieś :))

      Usuń
    8. ja miewam doła i wku r wa
      no i własnie mam
      o

      Usuń
    9. jednoczesnie nie można

      Usuń
    10. oj...ja jezdem zdolna

      Usuń
    11. wkurwa można, doły zasypujem wespół w zespół

      Usuń
    12. ja myślem że mozna
      herbatom :P:P:P

      Usuń
    13. a można
      herbatom :P:P:P

      Usuń
    14. no dobra, prondu doleję :P

      Usuń
    15. no co Ty rybcia!
      herbatom????

      Usuń
    16. juz dzis siem raz usunelas!!!!

      Usuń
    17. no to lepiej, żebym była skąpromitowana??

      Usuń
    18. no przecie nadmierne usuwanie ciem kompromituje!!

      Usuń
    19. a nawet kąpromituje :

      Usuń
  12. Dawno torebuni nie zmienialam....

    OdpowiedzUsuń
  13. Depresja czy nie! koniecznie zmieniamy taką muzykę, ale już!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. może jak siem przebiorem, to ostre przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  15. ostrusiu, obacz!
    przebrałam siem specjalnie dla Ciem...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zouzo:PPP
      ♥♥♥

      Usuń
    2. no jestem, to nie nowina ;)

      Usuń
    3. angielka, psiakrew!
      :)))

      Usuń
    4. chciałabyś:P
      znikasz po angielsku:P

      Usuń
    5. czas to tylko wymiar, i to czwarty dopiero

      Usuń
    6. ee dziewionta godzina już!

      Usuń
    7. mowisz ze przeputalam gdzies 5 godzin??

      Usuń
    8. ja tam w szczegóły nie wnikam:P

      Usuń
    9. moze tak byc
      pewnie wsadzilam sie do pralki z pierwszym praniem
      i z laski po czwartm mnie wyjeli....

      Usuń
    10. rybcia, stawiaj alkohol na stół, bendziemy opijać Tfój setny post!

      Usuń
    11. ło matko, polałam se kieckem czarnom kafom, muszem siem iść przebrać:P

      Usuń
    12. to się tylko rozbierz

      Usuń
  16. to jusz ta godzina? praca, goście...
    dobry wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry, dobry
      rybcia stawia dziś

      Usuń
    2. to ja dziś już tylko goroncom herbatem poproszem.

      Usuń
    3. gaga
      ja właśnie herbatom dziś czensuje, nie załapałaś??

      Usuń
    4. to ja poproszem. trochem za dużo wina poszło.

      Usuń
    5. uuuuuu
      to tylko jam dzis ty czezwa?
      \co mi przyszło na stare lata :P

      herbatka zielona może być?

      Usuń
    6. ruda, nie pij herbaty, bo rybcia prond pod niom podłonczyła!!!:P

      Usuń
    7. gaga, ty to żadnej tajemnicy nie doczymasz :P:P:P

      Usuń
    8. to ja już nie wiem: pic tem herbatem czy nie? bo chciałabym. a bojem siem.

      Usuń
    9. pij, ale nie za dużo, żebyś sie po nocy po łazienkach nie tłukła

      Usuń
  17. ostre - właśnie sarny mignęły mi za oknem. chociaż nie w komplecie, to jednak od ciebie wróciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ciemku żeś zobaczyła???

      Usuń
    2. czego siem nie widzi po alkoholu?
      śnieg biały, one nie - tom jakoś zobaczyła.

      Usuń
    3. no bo białe myszki po alkoholu to przereklamowane som!

      Usuń
    4. gaga - aż takich wizjóf po alkoholu to ja nie mam.

      Usuń
    5. mocno tupali te zwierza?

      Usuń
    6. dziś tupali cicho, ale nie wiem, co bendzie jutro rano.

      Usuń
    7. jutro to Ci korniki bendom przeszkadzali, jak bendom oddychać:P

      Usuń
  18. nikt, ale to nikt siem nie ulituje nade mnom!
    kobieta marznie, ale kogo to obchodzi:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barchany ci jakieś poidrzucić??

      Usuń
    2. biere kordłe i idem spać!

      Usuń
    3. to ja idem s tobom
      ale bez Ciebie
      ale z kordłom

      Usuń
    4. kcesz mojom kordłe beze mnie???

      Usuń
    5. chiba wezne sfojom kordłę
      nie lubiem, jak kto mnie kopie w nocy

      Usuń
    6. ja bym Ciem nie kopła!
      przytulilibyśwa siem....

      Usuń
    7. a kołderka miendzy nogi.

      Usuń
    8. bo podobno kobiety tak majom. kordła miendzy nogi i nie ma opcji, aby ktoś zabrał.

      Usuń
    9. a jak siem śpi na brzuchu, to ta kordła gdzie?

      Usuń
    10. lamia, a nogi gdzie wtedy?

      Usuń
    11. a nogi jedna w te druga w tamte

      Usuń
    12. znaczy siem-rozwarte?

      Usuń
    13. ostre, moje nogi !!!

      Usuń
    14. gaga Ty niewstydziocha jesteś

      Usuń
    15. noguf mam siem wstydzić?:P

      Usuń
    16. na tem obrazku nogóf jak na likarstwo

      Usuń
    17. bo ony som takie długie, że siem na zdjenciu nie zmieścili..:P

      Usuń
    18. sama kciałabym takiego ciała

      Usuń
    19. jak kcesz, to Ci oddam

      Usuń
    20. pracujem na sobom w Poście

      Usuń