poniedziałek, 4 marca 2013

no właśnie dlaczego?









People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully
People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully

So we’re different colours
And we’re different creeds
And different people
Have different needs
It’s obvious you hate me
Though I’ve done nothing wrong
I’ve never even met you
So what could I have done
I can’t understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand
People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully
People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully
Help me understand
Help me understand

Now you’re punching
And you’re kicking
And you’re shouting at me
And I’m relying on your common decency
So far it hasn’t surfaced
But I’m sure it exists
It just takes a while to travel
From your head to your fist (head to your fists)
I can’t understand what makes a man
Hate another man
Help me understand
People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully
People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully

I can’t understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand
I can’t understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand
I can’t understand
What makes a man
Hate another man
I can’t understand (people are people)
What makes a man (why should it be)
Hate another man
Help me understand...
Spokojnego pracowniczego tygodnia

102 komentarze:

  1. oj
    w pracy nie mam odsłuchu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst z przesłaniem ;)
    Miłego dnia:)
    druga i nie dam się posunąć;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ostre, prztlumacz to na dojcz
    dzien dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzien dobry
    komu to przeslanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. światu:) gaga -wrzuc sobie w googla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie googel juz nie raz - delikatnie mowiac w pole wywiodl.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze ze w LOndku bylam to przynajmniej Help me rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a moze jest tak, ze skoro jest tyle nienawisci, to znaczy, ze ludzie sa tak bardzo nieszczesliwi, i z tej zgryzoty piana im leci?
    pomijajac genetycznych anomali oczywiscie?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam czasu na tłumaczenie więc nie wie o czym do mnie mówisz :)
    pozdrawiam jednakowoż i życzę miłego pracowniczego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mówię dzień dobry w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mało sympatyczne te Pani wpisy.Wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. to proszę nie czytać. jest tyle blogow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem nie wiem, czy takie wpisy mnie wqfiajom czy rozbrajajom niedorzecznosciom

      Usuń
    2. ...tamtej pani, prosze pani...

      Usuń
    3. Za czym kolejka ta stoi?

      Usuń
    4. ostre, ten anonim to nie ja!
      ja dziś z pieluchom jezdem:P

      Usuń
    5. gaga, kto by mógł pomyśleć o Tobie w tem kontekście
      a jak sprawy?

      Usuń
    6. pat, ale spokojnie jest...

      Usuń
    7. pat brzmi leboej niż szach-mat!

      Usuń
    8. chyba nie grasz w szachy...:)))

      Usuń
    9. no nie lubiem, ale zasady znam
      ale co, każden pociesza jak umi, nie?

      Usuń
    10. wiem rybeńko

      śfinia ze mnie i tyle...
      ale jusz obiecujem poprawem:)

      Usuń
    11. czyli że nestępnem razem dostanem czy serca??:P:P:P

      Usuń
    12. PANIkować nie będę. Komuś ulżyło... cieszę się, ze mogłam być pomocna :P

      Usuń
    13. wlasciwie
      no i ta grzeczna forma
      ujmujonca

      Usuń
    14. i tak trzymać!
      wspominałam już o swoim konflikcie z kol. matematyczkom. na rozmowie z dyr. ja opanowanie, uśmiech (nie było łatwo), tamta krzyk, spazmy, płacz. na koniec usłyszałam, że jestem spokojna, wyciszona, przemyśliwam zanim coś powiem. no aż siem zdziwiłam, czy to na pewno o mnie dyrekcja mówi.

      Usuń
    15. drugi raz mnie wywala
      ale ja cholernie uparta...

      siostry sisters, a szczegolnie ostre, chociaż wiem, że i rybcia wie - to dla Was:
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    16. czy jest jakis program do liczenia sercufff???

      Usuń
    17. taka druga twarz:) Nowe oblicza Rudej ;)

      Usuń
    18. ostre - a może to nie nowe oblicze, ale starość?

      Usuń
    19. starosc to fajna rzecz, nie wiem, dlaczego ma taka zla opinie

      Usuń
    20. rybenka...wkrótce się dowiesz :P

      Usuń
    21. objawy juz mam, tylko wiek jeszcze nie ten

      Usuń
    22. mentryke se sfałszuj!:PPP

      Usuń
    23. ruda, to opanowanie to Ty na blogach opanowałaś ;)))
      Ciebie teraz nikt i nic nie ruszy :))))

      Usuń
    24. a anonimy coś dzisiaj ruchliwe som ;)))

      Usuń
    25. gaga, to jest mysl!:P:P:P

      viki wiosna, wszystko stworzenie sie ozywia

      Usuń
    26. ryba, ale czemu głównie kararuhy ?:)))

      Usuń
    27. viki - oprócz opanowania na blogach opanowałam tesz poprawnom polszczyznem.

      Usuń
    28. u mnie dziś w pracy taka obrzydła tłusta mucha o szyby siem tłukła. same pasożyty budzom siem do życia.

      Usuń
    29. kararuhy pod poduchy
      w przyrodzie musi rownowaga byc
      niestety

      Usuń
    30. a mnie już ugryzł komar!

      Usuń
    31. ale, ale. dwa dni temu na biedronkem w trawie natrafiłam. nieruchawa była, ale chyba nie zeszłoroczna, bo niewyschła była.

      Usuń
    32. a ja ptaki widziałam!!!

      Usuń
    33. a ja londynskom wiewiorkie

      Usuń
    34. a reagowała na "basia"?

      Usuń
    35. ona to nie bardzo, ale polowa ludzi w parku zywiolowo :P:P:P

      Usuń
    36. no to nie była wewórka, bo ony reagujom na basiem

      Usuń
    37. a wiesz, ze to moze byc racja?
      i kolor jakis niewiewiorkowy, szary....
      co to bylo?

      Usuń
    38. slyszalam tylko cos o szczurach Paryza

      Usuń
    39. rybcia a chodziła z flegmom czy sprintem?

      Usuń
    40. hello,
      a u nas klucze gęsi czy kaczek latają
      jest dobrze

      i zachwyca mnie Twój spokój, Ostre, do niektórych anonimowych anonimów

      Usuń
    41. Dosia, a to nie sępy???

      Usuń
    42. chodzila z orzeszkiem :)))

      Usuń
    43. gołąbki pokoju???

      Usuń
    44. dzieci se latafce puszczajom:P

      Usuń
    45. no chyba muszem czegos sobie nalać na zrozumienie.

      Usuń
    46. zgłupłam już
      właściwie to chyba nietoperze już się zbudziły

      Usuń
    47. i za to ciem lubie:))

      Usuń
    48. ide sobie wlac, zeby sie nie irytowac :P

      Usuń
    49. :(
      to jednak nie mnie
      i nie za nietoperki

      Usuń
    50. mnie pani w sklepie polecała orzechufkem, kupiłam, ale jeszcze nie degustowałam, może to własnie ten moment?

      Usuń
    51. moze?
      ja siem okromnie monoczerwonowinnotematyczna zrobilam

      Usuń
    52. winka czerwone tesz lubiem pasjami.

      Usuń
    53. ach!
      to wznosze zdrowie tfoje w garduo moje
      czerwonem

      Usuń
  13. jak zwykle spóźniona.
    dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostre - co porabiasz?
    odsypiasz poniedziałkowy stres?

    OdpowiedzUsuń
  15. rybcia, Tfój blog przepadł!

    OdpowiedzUsuń
  16. ostre, jużeś siem naplotkowała?

    OdpowiedzUsuń