sobota, 2 marca 2013

wyrodna

Odebrałam scyntygrafię i dowiedziałam się, ze jestem zwyrodniała gdzieniegdzie. Poza tym świecę nieznacznie, więc RACZEJ źle nie jest. Dosłownie.
Co znaczy w medycynie pojęcie RACZEJ?
Obserwować każe.
A i na obrotach podwyższonych też jestem. Mam podwyższony obrót metaboliczny kośćca.. rozumiem, ze wkrótce bez kości będę?
Coś mnie zje?
Tamoś, lucrin, czy inny zwierz?
PRECZ Kanibalu!

Znów miałam telefon z CO. Chcą mnie oglądać po roku.. czy urosłam, czy zmalałam, czy trzeba mnie leczyć..
Nie wiem o co chodzi, jednakże umówiłam wizytę na dzień kiedy będę słuchać o swym dziedzictwie- genach znaczy się.

Opowieść już wkrótce.






106 komentarzy:

  1. to jest ulga na sercu cz.1
    za artykul osobiscie dziekuje bo mnie w kolanie trzeszczy ze hej
    zalecam nie martwic sie :) na zapas

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj zwyrodniała siostro i gupio babo:P
    NIC Cię już nie je !!!
    glowa do gory
    tulam mocno i idem do wyra
    :DDDD
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mówiłem dzien dobry!

    Wszak jest dobry z takimi wiesciami- bo cóż tu dużo mówić, zwyrodnialy jest każdy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda Dosia. ja wstałam dziś na jakichś sztywnych nogach, a i odcinek szyjny trza rozruszać, bo cienszko w dół paczeć. starość nie radość.

      Usuń
    2. a ja chyba nie żyję, bo wstałam i nic nie boli!!!

      Usuń
    3. niech ciem syna uszczypnie.

      Usuń
  4. raczej trudno się w tym połapać, ale jak każą się nie martwić i obserwować to cza się słuchać !
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. kafka w kubku., słońce za oknem. dzień dobry.
    podobno od wtorku wiosna, wienc głowa do góry. tym bardziej że powodów do zmartwień nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza brudnymi oknami które słońce obnażyło

      Usuń
    2. a wiesz, że dziś też o tym myślałam? tym bardziej, że ona prawie nagie, wienc brud na nich wybitnie obnażony. ale udam, że nie widzem i poczekam z myciem, aż zrobi siem cieplej.

      Usuń
    3. okna nagie, nie ona

      Usuń
    4. eee a robiło się ciekawie:P

      Usuń
    5. ja mam zaciongniete ażurowe żaluzje wiec słońce wchodzi ale nie obnaża.

      Usuń
  6. witam witam i o zdrowie pytam ....
    oooo..... całkiem nieźle droga pani
    A raz na rok oznacza żeś zdrowa jak rydz
    miłego sobotniego sprzątania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzien dobry ostrusiu
    dzień dobry dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest powód do radości i świętowania- wyniki dobre.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już poświętowałam :)

      Usuń
    2. metabolizm kośca, lepiej nie myśleć o kanibalach, bo się człek na stres naraża.
      W CO wszystko spokojnie Ci wytłumaczą.

      Dobrze mówić, a teraz trzeba wziąć dużo głębokich oddechów i Goldena na spacer. Spokojności psyche życzę.

      Usuń
    3. no właśnie tak planuję...długi spacer do chłopaków :)

      Usuń
    4. Ucałuj Ich ode mnie..

      Usuń
    5. Marcelka i braciszka oczywiście.

      Usuń
  9. nie znam się
    ufam koleżankom powyżej

    świętuj dalej
    ja się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. przerażająca cisza :)
      boimy się?

      Usuń
    2. jestem, jestem, dopiero wróciłam.
      ponieważ jutro rodzice jadą do stolycy po odbiór (podobno dobrych) wyników taty, obiad niedzielny przełożono na dziś. placki ziemniaczane z gulaszem. ledwo dycham, tak siem objadłam.

      Usuń
    3. ty to masz raj obiadowy...

      Usuń
    4. ruda, a ja mam gulasz z kaszą gryczaną, ale prawie nie zjadłam bo miałam niespodziewaną wizytę i mi nie weszło ;)))
      w sumie dobry sposób na odchudzanie ;P

      Usuń
    5. czy wszyscy dzisiaj jedzą gulasz? Taka sobotnia tradycja?

      Usuń
    6. ja tylko ugotowałam.. ale nie jadłam :P
      wyłam?

      Usuń
    7. wyłaś??? co ty wilk w ostrej skórze????

      Usuń
    8. wróciłam z fryzjerni
      i stałam przed lustrem :D

      na obiad nie mam nic:(
      tzn. frytki z solom

      Usuń
    9. Lamia .. jaka ty pienkna dzisiaj :)
      chodź do mnie na obiadek?
      gulasz z kaszom czy ziemniaczkami?

      Usuń
    10. Lamia, ja bym wolała być u fryzjera niz mieć ten gulasz, a frytki z solom mogom być :)

      Usuń
    11. z kaszom
      dzienkuje dziefczynki :*

      Usuń
    12. do gulaszu czerwone?

      Usuń
  11. Sercem jestem
    Nogi idą w mgłę angielską
    Chociaż dziś słońce widzialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rybcia:)))
      napisałaś piosenkę ????

      Usuń
    2. Kurde chyba po angielsku
      Muszem oddychnąć, tera casu brak

      Usuń
    3. deszczową albo mglistą

      Usuń
    4. viki.. ona ma czas na ripostę... jak ci zasunie to ty z tej rurki spadniesz tak jak ja :D

      Usuń
    5. emka:)))
      ja tam nie wiem czemu ryba musi oddychać?? :)

      Usuń
    6. ja też nie wiem ... ło matko... jakieś trudne pytania w sobote

      Usuń
    7. może lata z dekoltem po tem Londku i szczuje tych oziębłych Angoli ???
      :P

      Usuń
    8. buahahhahahahhahha... wyobraziłam to sobie :D
      przeklęta wyobraźnia !!! :D:D:D:D:D::D:D

      Usuń
    9. no widziałam te włosy i laptopki u rybci ;)))))

      Usuń
    10. viki... poprawiłaś mi humor :D dzięki :*

      Usuń
  12. i u ciebie wiszę !!!
    dziękuję :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie się powiesiłaś?

      Usuń
    2. sama mnie powiesiłaś :) w lukam :) czuję się z tym bardzo dobrze :) dziękuję :*

      Usuń
    3. sie prosiłaś..:P tym jak piszesz :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. ja też bym chciała zawisnoć
      alem beztalencie ..

      Usuń
    6. Lamia, a piszesz ??
      bo ja nic nie wiem:(((

      Usuń
    7. komenty:))

      ja beztalencie, wiec nie śmiem pisać.

      Usuń
    8. to muszę zrobić vikowy ranking:D

      Usuń
    9. ostre, proszę Cię...

      Usuń
    10. ostre dobrze gada ;))))

      Usuń
    11. gaguś, a jak Ty się masz w tym piekle ?

      Usuń
    12. Lamia, ale z jakim talentem uuuuu

      Usuń
    13. ale nie umiem, więc nie będzie :P

      Usuń
    14. ostre .. marudzę sobie trochę :)
      ale dzięki :*

      Usuń
    15. moje rozdziały miałyby po jednym zdaniu:)
      najczęściej cytat hehe

      a czemu nikt nie chce na podium rankingowy?
      bo ja chce!

      Usuń
    16. Lamia- to zakładaj!
      Będzie na pewno oryginalnie :)

      Usuń
    17. Lamia, Gaga, my bendziemy zawsze zaglondać i komentować ... a co... cytaty też dobre som :)
      Gaga.. żyjesz?? jak temperaturka??

      Usuń
    18. dzięki, nie mam temp.

      Usuń
    19. by załozyć blog wciśnij 1 :)

      właśnie gdzie gaga?

      Usuń
    20. gaga.. żadnej??? z zaświatów nadajesz czy cóś????????

      Usuń
    21. co to som te obserwatorzy???? co to daje?

      Usuń
    22. gaga, a co Ty taka nie w sosie??
      jak chcesz dam Ci gulaszu z kaszom gryczanom :P

      Usuń
    23. albo z ziemniaczkami ;)

      Usuń
    24. a ja mam jeszcze malynufkem.

      Usuń
    25. emka, to nam ułatwia oglądanie Cię i info, że masz nową notkę, to może też zastępować sznur z boku ;))) Ty natomiast widzisz ile osób przyłączyło się do obserwujących Cię :) taki wiesz fanklub :)))

      Usuń
    26. jakieś małe problemy się pojawiły- jak to w życiu

      Usuń
    27. o jaaa ciieeee ! ale numer :) muszę się powpisywać do fanklubów :)

      Usuń
    28. gaga ... (emka głaszcze Gagę uspokajająco i kojąco po głowie) :)

      Usuń
    29. ruda... no to chlupppp :)

      Usuń
    30. ja chyba muszem ograniczać. grałam dziś z rodzinom w jengę. przegrałam z kretesem. rence mi siem czensom czy co? 3 razy z mojej winy wieża padła.

      Usuń
    31. ale poczenstować innych zawsze mogiem. nawet chentnie.

      Usuń
    32. no to faktycznie może ty już przestań pić! :D jeszcze wylejesz dobrom malinuffkem i bendzie żal :)

      Usuń
    33. aja sobie dzisiaj desperadosa kupiłam i zamierzałam siem upić, ale w końcu na małej szklaneczce siem skończyło jak zwykle

      Usuń
    34. a ja chce sie upic czerwonem winem i mi nie wchodzi...hmm

      Usuń
    35. a ja czerwonego już nie mam:( bida..

      Usuń
    36. no to chyba to abstynenckie towarzystwo już tylko do łóżek pozaganiać :)
      idę spać moje drogie bo już na oczy nie widzem :)
      dobranoc i kolorowych dla wszystkich.. :*

      Usuń
    37. polać ostre?
      (_)
      I

      Usuń
    38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    39. Lamia- a Ty dzis za gagę robisz?

      Usuń
    40. I slusznie
      Noc taka młoda :)))


      ale ja idę

      Usuń
    41. nie to tylko zastawa stłuczona
      probowałam stawiać kieliszki
      no i na wszelki wypadek gdybyś ten ranking...to nabijam :P

      Usuń
    42. bij..ino ja nie umiem rankinga stworzyć :P

      Usuń
    43. dobrej nocki dziefczynki, idę oglądac The Killing :***

      Usuń