piątek, 22 marca 2013

zakazany owoc

Wczorajszy post rybenki  przypomniał mi pewną historię miłosną..
Znałam pewną parę.
Para ta długo, bo już od podstawówki się ze sobą prowadzała. W zasadzie na przekór rodzicom, bo według nich był to jakiś mezalians. Finansowy zapewne.
Panna wypewexowana, chłopak niekoniecznie.
W takiej atmosferze jeszcze bardziej ich to motywowało, by być razem- tak mi się zdaje po latach. Na przekór, bo zakazane.
I trwali.
Trwali całe liceum, trwali całe studia- ten sam kierunek wybrali. Nawet na studiach przed rodzicami udawali, ze nie mieszkają razem.
W końcu nastał ten dzień. Po studiach się pobrali!
I co dalej? Raj? Sielanka?
Po roku nastąpił rozwód.
Między innymi kierując się tym przykładem zawsze powtarzam moim dzieciom, że mają się nie bać mówić o swoich pragnieniach, chcą z kimś zamieszkać- proszę! To ich życie..Zakazy wiele dobrego nie wnoszą.

Pewnie tu się odezwie syn ze swoim marzeniem i pokaże, ze jednak matka kłamie...ech..

A tu trampolinka dla trolka

znalezione w necie - to chyba jakaś gra:)

109 komentarzy:

  1. słyszałam, że tylko podobieństwa siem przyciongajom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "1"
      i dobranoc, a dla tych z rana dzień dobry!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tak, podobieństwa się przyciągają ;PPP
      wskakuję

      Usuń
    2. no pieknie, gaga śpi ???
      i ja czecia ?? :)))

      Usuń
    3. Viki, drugaś, my z Lamiom pierwsze ;)))

      Usuń
    4. Lamia , poszło :)
      z innej skrzynki, ale jakby co to mogę odpowiedzieć z tej vikovatej, bo tamtego kompa wyłączyłam :)

      Usuń
    5. no tak, ale o tej godzinie jakas taka niekumata :)

      Usuń
    6. dzienki, viki, wierze, że to ciongle Ty :D

      Usuń
    7. to moje drugie normalniejsze wcielenie :P

      Usuń
  3. ostre, to ja nie kumam-- to zabraniasz synu czy nie? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sabrania, ale boi siem, że to marzenie może matke przerosnąć :)

      Usuń
    2. Lamia- coś w tym rodzaju ino zaznaczam, ze marzenie nie jest damsko męskie, choć piłka to raczej rodzaj żeński jest, prawda?

      Usuń
    3. pilka tak, ale cala reszta....tylko testosteron:))))))))))

      Usuń
  4. uwielbiam historie milosne, musze jeszcze kilka napisac :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. tylko dla martyny kafe zrobiłas????
      a ja to co? pies?
      gaga

      Usuń
    2. myslalam, ze ty to troll
      kafem mam trolom robic??

      dla gaguni zafsze cos mam:))

      Usuń
    3. nastempna mię posondza o trollowanie!!!
      ja s Wami nie wyczymie!
      :)))
      gaga

      Usuń
    4. to nie ty?
      a to dopiero!!!

      Usuń
    5. Witam,witam...dzięki za kawkę:)))bardzo ładnie pachnie:)))martyna

      Usuń
    6. a mi? do łożka proszę!

      Usuń
    7. no to ja zaraz obok rybenka ;)

      Usuń
  6. i trola nawet nie ma?
    ide sprzatac!

    OdpowiedzUsuń
  7. zakazany owoc najlepiej smakuje...jeżeli dwoje ludzi chce być razem tylko dlatego,że ktoś tego nie akceptuje,to taki związek bz miłości nie ma przyszłości...martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie- oni nie byli dlatego ze sobą- in się wydawało, ze się kochają..

      Usuń
    2. aha...:)partnerstwo...to też trudny temat,przeciwieństwa się przyciągają...swój swego zawsze znajdzie,chciałoby się rzec...nie ma recepty na udany związek...a z dziećmi to trzeba rozmawiać,po prostu rozmawiać...a one i tak zrobią po swojemu:)m

      Usuń
  8. Jeżeli chodzi o partnerstwo nie zabieram dzisiaj głosu, żeby nie zyskać miana zbyt wyzwolonej i rozwięzłej.
    Moda na zmiany obyczajowe przyszła do nas z tzw. zachodu Europy- to pewne.
    Moim zdaniem nie ma reguł na dobry zwiazek

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ty juz dzisiaj nie pij

      tu tez swieci, ale mroz? W Belgii?
      i tow marcu????????

      jutro zapowiadaja snieg

      Usuń
    2. ale ja dopiero się rozkręcam..

      Usuń
    3. tak siem obawialam....

      Usuń
    4. myślisz że miód tak wpływa?

      Usuń
    5. mniód kasztelański?
      gaga

      Usuń
    6. pszczólkowy! własnie sobie przypomniałam, ze sniadania nie jadłam

      Usuń
  10. Gaguś - zobacz co Ci znalazłam http://www.1nugget.com/2012/12/09/jumping-troll/#.UUxVQRyN5Mk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostra
      jestes niezawodna :)))

      Usuń
    2. przestań mię wreście kojarzyć s tym podłym trollem!:PPP
      gaga

      Usuń
    3. haloooo
      trampolinka jezd moja!!!!!
      troll

      Usuń
    4. a co za to dostane?
      troll

      Usuń
    5. kromke ze smietanom i s cukrem

      Usuń
    6. phi
      troll

      Usuń
    7. ostre, poniewasz załatfiłaś mnię pienknego trampolinka, wienc zostajem u Ciebie!
      troll

      Usuń
    8. na podwórku to jest towar pozondany

      Usuń
    9. podwórko to jest ta przeszczeń miendzy ałtami?
      gaga

      Usuń
    10. i tszepakami
      u mnie boisko szkolne tesz

      Usuń
    11. na to liczyłam trollu

      Usuń
    12. Miłe Panie:)
      udanego weekendu,dużo uśmiechu i słoneczka;martyna

      Usuń
    13. no będzie udany, bo z nami :D

      Usuń
  11. a ja jestem SAMA:DDD
    tadam:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. 90 minut wiosny w których tęsknie za zimą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic kochana nie rozumiem :) goooppppia taka jestem.. masakra :)

      Usuń
    2. musi, że maseczka s ogurcuff

      Usuń
    3. wariaci w długich skarpetach latają a inni wariaci to łoglondają

      Usuń
    4. Ostre, łone i zimom za tom piłkom latajom

      Usuń
    5. ostre - ale co za mecz! już w 1 minucie była bramka, a w 7 kolejna. starajom siem chłopaki.

      Usuń
    6. ło matko
      ale boli..3

      Usuń
    7. a żesz. na naszych zafsze można liczyć. 3:1. dla tamtych.

      Usuń
    8. lamia - widzem tesz paczysz?

      Usuń
    9. Ja za nerfofa na to jestem

      Usuń
    10. na nerwy to ja mam kadarkie. i śledzie.

      Usuń
    11. Jeju
      A ja co?
      Tylko dyjete
      Grubemu to zawsze wiatr w oczy

      Usuń
    12. ale śledziki i winko z Lidla - jak polecała viki.

      Usuń
    13. rua czy te wino i te sledzie z linii Slimline?:)
      nie pacze bo nie mogie ale słysze, bo mi mąż do ucha wrzeszczy
      on z tych przeżywajoncych

      Usuń
    14. ruda! ja Ciem o wybaczenie prosze..

      Usuń
    15. słyszałam o winie bezprocentowym ale o bezkaloriowym to nie słyszałam..

      Usuń
    16. lamia - jak jutro stanem na wagie, to ci powiem, z jakiej linii one byli.

      Usuń
    17. ostre - bardziej te śledzie mnie martfiom a nie wino. ale że bezalkoholowe? to chyba jaki kompot?

      Usuń
    18. a ja myślała, że procenty to kalorie..

      Usuń
    19. myślisz Lamia ze jak łodejmom procenty to i kalorie? to znaczy sie wodę zostawią

      Usuń
    20. o, woda to 0% i 0 kalorii
      ale co to za sensss...

      Usuń
    21. bez % to już bezsens

      Usuń
    22. nie ma szans
      albo_albo

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. u mnie dwa wariaty oglondajom innych wariatów!!
    A junior zrobił pieczone talarkiI i jak siem odchudzać, no jak???

    OdpowiedzUsuń