piątek, 8 marca 2013

życzenia przyjmuję

Dziś świętuje kolejna Ryba. Z wszystkich moich ważnych Ryb- Najważniejsza.
Moja.
Z krwi o kości.
Z lędźwi.
14.25 to godzina gdy Ryba na świat wyskoczyła. I mnie nie zawiodła. Ja mam nadzieję, że jej też nie.
Ryba jest męska, choć cały świat dziś wariuje i życzenia babom składa.
Ja życzenia przyjmuję jako Rybia Mama.
W Holandii jest taki zwyczaj, że życzenia urodzinowe właśnie się matkom składa i ten zwyczaj mi się podoba.
Zapożyczam od dawna!

Mój Mały Syneczek....

78 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, cudny zwyczaj!:)
    Serdeczności urodzinowe, rybia mamo:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Dobrego Mamo:***
    To piękny zwyczaj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zwyczaj
    moj tato tez tak swietowal swoje urodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. Och Rybia Mamo przekaż i przyjmij mnóstwo dobrych myśli.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla Ryby z ledźwi, dla Mamy Ryby i dla wszyskich Kobiet.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wszystkiego najlepszego Rybia Mamo.
    i męska Rybo też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Mamusiu Rybiusiu, dla synka dużo wszystkiego w szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idąc z wizytą do świeżo upieczonej mamy (hmm trochę dziwny to określenie), zawsze pamiętam nie tylko o maleństwie, ale i o tej, która go wydała na świat i mm dla niej jakiś drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybcia-Mamcia i Rybcia-Syncia - wszystkiego naj....

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze w dniu urodzin dziecka składam życzenia mamo, to one w bólu i cierpieniu sprawiły że cud życia się narodził
    wszystkiego najlepszego

    swoją drogą to dość kobiece urodzić akurat w dzień kobiet :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego dla Ciebie i Syna:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i synka :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I w ten sposb PanRybka moze z MamaRybka swietowac podwojnie ba potrojnie jesli DzienKobiet wliczyc.
    Pieknego dnia razem Wam zycze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Dziecka, pijesz dziś ze mnom?
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. sie pewnie mily dzien szykuje dzisiaj?
      a jak wlasciwie mlodziez takie sprawy teraz w P obchodzi?
      zanosi sie cukierki do szkoly?

      Usuń
    2. gdyby miał klasówkę to pewnie by zanosił..;) żart.
      Nie- już wyrósł chyba.

      Usuń
    3. a w ogole ciagle jest taki zwyczaj?
      ja pamietam nawet w liceum sie przynosilo, to wtedy nauczyciele nie pytali:PPP

      Usuń
    4. i to bedzie piekny weekend:)))))

      Usuń
    5. sluszna, oj, jakze sluszna uwaga:))))

      Usuń
    6. a ja jeszcze nie mam łikenda
      buuuuuuu
      gaga

      Usuń
    7. ale wyjrzyj za okekno, tam sie za rogiem juz czai!!

      Usuń
    8. za okienkiem to śnieg pada

      Usuń
    9. a był u Was wczoraj prąd?

      Usuń
    10. o sniegu to nic nie wiem, prond tez mialam, w kieliszeczku :PP

      Usuń
    11. zara łikend
      tralala
      gaga

      Usuń
    12. o na to nie wpadłam
      prond w kieliszku

      Weekendowego świętowania s prondem!

      Usuń
  18. pół dnia pamiętałam, żeby się wstrzelić w 14.25 i zapomniałam :|

    Najlepszego Rybki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie zawsze dziwi, jak ktos nie w nocy rodzi

      Usuń
    2. To Ty za każdym razem budziłaś męża? 8-)

      Usuń
    3. oj, a za ostatnim razem jak mnie jego zal bylo, szedl spac taki umenczony, a za 25 minut zona go budzila.....

      Usuń
    4. a nie mogłaś sama urodzić?

      Usuń
    5. urodzic bym mogla, ale kurna do szpitala nie dalabym juz rady dojechac

      Usuń
    6. a 20.45 to co? dzień, czy już prawie noc?

      Usuń
    7. jak o mnie chodzi, dziwna godzina
      w nocy, w nocy!!! sie rodzi
      urodzic mozna np o 10, ale ja siem calom noc rodzilo

      Usuń
    8. nie miałaś ciekawszych zajęć na noc?

      Usuń
    9. W dzień nie dałabym rady, czasu mało,. Zawsze się jakaś robota trafi

      Usuń
  19. Fajny zwyczaj -świętowałabym 4 razy:))
    Najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  20. och Ty moja Kochana Cholero!:DDD
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    policz je
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo gorących życzeń Ostrusiu... z okazji bycia MAMĄ i z okazji bycia KOBIETĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjmij zyczenia kobieto ''CZYTANA",od drugiej kobiety choc nie z samego rana:) niech dzien caly bedzie radosny, badz zdrowa i aby do wiosny! Szczescia zycze Tobie,sobie i wszystkim kobieta na calym globie! By marzenia sie spelnily, a nas chlopy wyreczyly:) My dzis drinki i kaweczki , nasze swieto dzis BABECZKI !!!!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anonimie :) Tobie też! Tylko komu...?

      Usuń
  23. Karolina:) od jakiegos czasu zagladam tu do Ciebie :) a wszystko zaczelo sie od Chustki !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ...mam nadzieje ze nie jestes zla zes nie jedyna co by mojego wierszyka otrzymala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro dzielę go z Kseną- absolutnie! Bardzo mi miło, mieć takich twórczych gości.
      PS. Z kim jeszcze ten wierszyk dzielę...;)?

      Usuń
    2. Z Anna- milosc- rak - codziennosc!

      Usuń
    3. doborowe towarzystwo!

      Usuń
  25. Zyczenia gorace dla Ryby i oczywiscie dla Mamy cieszcie sie bo rodzinka to najlepsze co nam dane.pozdrawiam Tesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tak Tak! Tak właśnie się zgadzam!
      Wzajemnie!

      Usuń
  26. Uśmiechnięte życzenia dla Rybki i Mamy :) Mój syn ma urodziny dokładnie za tydzień. Rybki fajne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pacz! jaka bliska data....
      Fajne som ryby, prawda?

      Usuń
  27. To chyba siem sama napijem tego wina

    OdpowiedzUsuń
  28. ...Twoje zdrowko:) wlasnie spijam tego drina z mej tworczosci:) dobrej nocki !!!!

    ~~~~poprostu- Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż to za mieszanka?

      Usuń
    2. ....wczoraj nie skonczylo sie na jednym drinie tylko na pieciu:) czyli Twoje zdrowko x 5 !!!! A to wszystko przez seans "Kac Vegas " ! A dzisiaj to ja mam kaca:))) pozdrawiam z zach.- pom

      Karola

      Usuń
    3. dlatego kac vegas nagrałam i obejrzałam z rana

      Usuń
  29. Dzień dobry Ostre
    mam nadzieję że cieszy cię powolność przemijania Łykendowego
    Czy na przyszły tydzień też planujesz taki hardcore czy z przymusu masz wolny dzień?

    OdpowiedzUsuń
  30. ostrusiu i rybenko!
    cafłam siem u ostre i wszystko wiem : kiedy i ile...
    ale niedługo bendzie siem działo, ho ho
    tyle śfientuff w jeden dzień...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty siem tak czensto cofasz??

      Usuń
    2. a cafanie szkodzi?
      bo jak tak, to siem jusz nie bende

      Usuń
    3. Jeżeli paczenie we fstecz służy iściu we fprzód to można:)))

      Usuń
    4. cafnij u mnie metryke

      Usuń