niedziela, 12 maja 2013

czary mary



leję na to

To tak odnośnie tego i tamtego.
Mam pytanie za sto punków. Dobra- i za tysiąc- zresztą dam kto zechce ile.
Czy jak ja
umrę?
To też to będzie piękne?

Bo ja jednak wolę żyć pięknie, albo ściślej- żyć pełniej.
Czy to się też na film nada?
Więc(tak wiem...nie zaczynamy zdania od "więc" jednak maturę mam na papierze i sobie pozwolę poeksperymenować.
także
WIĘC
...zapomniałam...
ja żyję co dzień
wstaję
pracuję
gotuję
i sprzątam
i kocham
i się opiekuję
i uczę
i daję kopa
i...
jako prosty inżynier...
nie używam wzniosłego słowa.
więc...
Czy to się nada na film?

Bo chcę coś dla dzeci
dla wnuków dla innych...

lista długa.
A może choć wyjdzie mi szopka?


46 komentarzy:

  1. i film
    i książka

    ale po co ci film??? życie masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie dla mnie..ino dla potomnych..no wiesz- dzieci, wnuki..i tacy tam

      Usuń
    2. po Babci mam piękne wspomnienia..
      i pamiątki.

      Usuń
    3. no ja prawie juz babcia :P

      Usuń
    4. sama prawnukom opowiesz jak to zamiast grzecznie iśc spać po nocach na blogach śmigałaś:))
      A w te stare czołgi sama grałam i "nieprzejścia" robiłam:)
      I dzień dobry:)

      Usuń
    5. boskie były te czołgi, prawda?

      Usuń
    6. racja - sama grałam godzinami:)

      Usuń
  2. ja bym obejrzala z checia. w koncu bym ujrzala Twoje ostre szpile ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak bym ci łoko wybiła to co byś zrobiła? szpile jużcmożna łogląndać :P

      Usuń
    2. na ostry okulistyczny by poleciała :)

      Usuń
    3. i kolejny okład by dostała :P

      Usuń
  3. ostre, niech inni mają i książki i film. zauważ - po. a ty przecież jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Rudą,dobrego dnia:*

      Usuń
    2. i trwam...tylko jak długo? Żyjemy póki jest pamięć o nas..

      Usuń
    3. długo, długo.
      a o pamięć najbliższych chyba nie musisz siem martwić.

      Usuń
  4. Ostrusiu:)
    Poziom czarów-marów osiągnął takie rozmiary, że porządni ludzie, do których kierujesz te słowa, są przekonani, że są świadkami monodramatu, a nie zwykłej szopki i po
    prostu nie mieści im się to w głowach, więc nie skumają:)
    Ale pisząc wprost miałabyś tu niezły linczyk, a tego Ci nie życzę:P

    A tak na marginesie, to w Twoim wypadku, myślę, że nie ma obaw, że Twoje dzieci i Twoje wnuki nie dostałyby wszystkiego, co dla nich chciałabyś zostawić. Nie każdy tak ma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę myślisz, że nie piszesz "wprost"?
      Viki, są obszary, których nie przeskoczysz w swojej manii oceniania wszystkich i wszystkiego. Proszę, nie wciągaj Ostrej w swoje gierki i intrygi. Zmilcz.

      Usuń
    2. Nie lubię anonimów, bo to mi się z jakimś tchórzostwem kojarzy, ale tym razem się cieszę.
      Nie mogłam obejrzeć filmików, ale dzięki anonimowi zrozumiałam o co chodzi;)))

      Usuń
    3. Ostre, sprawdź IP "Anonima" ;P

      "Anonimie" rozkazywać i cenzurować możesz swoje dzieci. Ode mnie wara.
      I nie ubliżaj ostrej. Ona ma swój rozum i wolną wolę i pisać u siebie może co chce, tak jak ty.

      Usuń
    4. spokój mi tu!
      niedzielę mamy :)

      Usuń
    5. fajne masz dzisiaj buty:)
      lecę do sklepu, może uda mi kupić takie szpile:)
      miłego dnia:***

      Usuń
    6. viki - w ikei chyba takich nie znajdziesz.

      Usuń
    7. znajdę, farbę do włosów też :P
      tam jest wielkie CH

      Usuń
  5. żyjesz uważnie więc Twoi bliscy zostaną ze wszystkim jak trzeba :) Jednak wyczuwam drugie dno i tutaj już nie potrafię się wypowiedzieć. Za gupiam kochana do tego... za gupiam
    Ale wiesz, że życzę ci najlepiej jak potrafię :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty tu komedii mi nie pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest drugie dno, ale Ty Ostra żyj pięknie, żyj pełniej, żyj tak jak chcesz, po swojemu! I tylko to się liczy :) buziaki

      Usuń
  7. Filmików nie otworzę, bo transfer ma do doopy!
    Ostrusiu, buziaki i tyle w temacie...aaa "prawie babcia" to jednak nie to samo;)wierz mi!;P

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem, czy ktoś chciałby oglądać dłuuugi film o twoim baaardzo dłuuuugim życiu ;) Lepiej ty nam na codzień opowiadaj, co u ciebie, a dzieciom i wnukom opowiesz jako siwa babuleńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siwieć zaczynam..czas zacząć spisywać, co bym nie zapomniała jak żyłam :P

      Usuń
    2. zazdraszczam pierwszych oznakuf siwizny. ja ten etap mam już dawno za sobą.
      jak to dobrze, ze ktoś wynalazł farby do włosuf.

      Usuń
    3. co powoduje raka...:P

      Usuń
    4. że farby do włosów :OOO

      Usuń
    5. wiem, wiem, czytałam.
      ale jakoś nick "siwa" niekoniecznie mi pasuje.

      Usuń
    6. no nie ,"ruda" zdecydowanie lepiej:P

      Usuń
  9. Ostra, ciebie oko kamery lubi, mogłabyś zagrać
    Jam mocno niefotogieniczna, to mogę ci herbatę na planie parzyc
    Z prondem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z prondem, to lepiej nie, bo się nam ostra rozbierać zacznie ;)))

      Usuń
    2. ta rola dawno obsadzona;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. a jutro mam kafę z Michaliną i Futrzakiem;))))

      Usuń
    2. gaga..ja też nie lubię poniedziałków, a twój pewnie ma jeszcze w poniedziałek w poniedziałku..

      Usuń
  11. jestem ogarnięta i mondra.

    OdpowiedzUsuń