sobota, 4 stycznia 2014

Wariatkowo

Im bliżej tym dalej.
Internet.
Narzędzie bardzo groźne. Mozna duzo, można szybko, mozna łatwo.
Można incognito. 
Tak się tylko wydaje.
Mozna udawać, że sie jest kimś kim się nie jest.
Mozna kręcić biznesy, bo kłamiąc nie trzeba patrzeć w oczy. 
Uwielbiałam internet, bo mieszkając daleko miałam okno na świat i przyjaciół pod ręką.
Teraz juz wiem, że tylko tych przyjaciół powinam się trzymać.
I Faruatek.

Wariatów omijać wielkim łukiem.
Otwieram drugi klub
Mad Masters!

Tak oficjalnie, bo nieformalnie działamy od dawna!


Pamiętacie o DOBREJ AUKCJI??

48 komentarzy:

  1. hmm

    ja znowu nie wiem o co chodzi...
    obowiązuje poprzednia lista wpisanych - czy nowa :) ?

    ale przede wszystkim - kryteria naboru - bo chcieć mogę, ale czym godna uczestnictwa...
    (chyba dziecku mózg rośnie, bo ostatnio coraz to bardziej czuję się półmózgiem, rozkojarzonym i przez to ograniczonym - wobec tego, proszę o wskazówkę - a dziecku - niech rośnie :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajnie włącz na luz- odmóżdżanie też jest cool

      Usuń
  2. czy Mad Master to alter ego mego Fariatkova?
    ja tam nigdzie się nie zapisuję, bo ja jestem samozwańczom fariatkom i z moimi żóltymi papierami z miejsca wskakuję na fotel prezeski;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie- prezeska to ja jestem- ty działasz w wywiadIe:ppp

      Usuń
    2. gdzie dwoch sie bije ... hehe

      Usuń
    3. Lamia jako zes dubeltowa mozesz zasiąść na tronie!

      Usuń
    4. w drodze wyjontku(ff) abdykuję ;PPP

      Usuń
    5. Nio przecie ty wywiadowa exprtka!

      Usuń
    6. hmm, a ja myślałam, ze Ty
      ;PPP
      ok, ja se biere funkcję podczaszyny ;PPP

      Usuń
    7. ja wywiad ukryty- ty werbalny :PPP

      Usuń
    8. kochana, Ty mnie nie prowokuj..;)
      już się raz zamknęłam, mam jeszcze bardziej?
      :))))))))
      w sumie, ja waleczna i odważna jestem i lincze mi nie straszne:PPP

      Usuń
    9. Kurna niby ja teszzz, ale jakoś ostatnio slabiej

      Usuń
    10. to miedzy agentami mam siedziec?
      to ja rezygnuje:))
      bende buaznem.

      Usuń
    11. błazen to poważna funkcja :)

      Usuń
  3. Hm fariatkowo otwieramy, kolejne,? Viki na kronikarza,:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. qrde, co to za funkcja?
      ja chcę na skarbnika, co by zdefraudować małe co nie co, albo na podczaszego, co by pić;PPP
      futi :***

      Usuń
    2. Masz trzy stołki- zasluzylaś!

      Usuń
    3. no i sie rola nie podoba!
      nazwisko kronikarza przez 500 lat wspominaja

      Usuń
    4. ok, łaskawie siem zgadzam:P

      lofju dziewczynki:***

      Usuń
    5. och, ostre .. bo we mnie jest sex
      bo w Tobie jest sex
      ;PPP

      Usuń
    6. I taki nasz stosunek do tego:))

      Usuń
    7. Na pewno nie banalny!

      Usuń
    8. godziny przyjenc macie dobre. ;)

      Usuń
    9. Lola 24/7
      tu nie ma godzin
      ty som doby;)

      Usuń
  4. znowu za wczesnie pojszuam spac:((

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra, wszystkie stołki pozajmowane, ale szeregowom Fariatką być, czy innym Mastersem, to mi w zupełności wystarczy :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja też gdzieś mogę na tyłach...
      nie moje miejsce na świecznikach :))))
      ile wpisowe wynosi? i w jakiej walucie?
      :****

      Usuń
    2. No cóż, skoro viki wzięła trzy taborety

      Usuń
    3. Olga na sekretarkie;)))
      nikt nie robi lepszejszej kafy!:)

      Usuń
  6. a mi cos blogger pogupiał więc zadowolę się funcja członka zrzeszenia:p

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię fariatkowe stosunki ;)

    OdpowiedzUsuń