środa, 18 czerwca 2014

Tamoś plus

Tak już ma, że dużo go trzeba brać. W Polszu pięć lat- na świecie dożywotnio..
A jak sie ma jeszcze w gratisie strzałów złotych kilka to już na bogato.
Do towarzystwa dochodzi wymuszona menopauza a za tym..
LISTA:
dreszcze,
wary,
zwisy,
plamy,
tłuszcze,
słabości,
 bóle,
 skrzypienia kości.....
......(lista długa- czasu nie mam)
a co najważniejsze...
Jest nas Coraz wiecej.
 CORAZ CORAZ.
Póki co mam 10 Kg. Nie planuję codziennie dodawać jednego, bo przy każdym miałam nadzieję, ze to już ostatni..
i nie będę z radością o każdym gramie informować.
Ale dziś sobie można ponarzekać...Ale zasada: Do każdego kilograma szukamy u siebie pozytywa, ok?
Jestem gruba, ale mundra :P
a co! :P (udaję, że się cieszę :P)

43 komentarze:

  1. ktoś tu kiedyś mówił, że przybywa powierzchni erotycznej :P
    no i grubasy są bardzo pogodne :))))))
    a co!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic lepszego od powierzchni erotycznej nie wymysle
      :))

      Usuń
  2. Przepraszam ale nienaturalna chudosc postarza
    podkreslam nienaturalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie pocieszę że aktualnie ty jednak grubsza:p

      Usuń
    2. :PPPPP
      doooobre, w sumie fakt:)))

      Usuń
    3. Ostra, pociesz się, że ja też! :P

      Usuń
    4. nie żebym w ciąży była ;))))
      to tak dla jasności :)

      Usuń
    5. To ci jeszcze do mego rekordu duuuuzo brakuje

      Usuń
  3. z tą grubością to chyba z lekutka przesadziłaś:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet bardziej niż z lekutka :)

      Usuń
    2. 10 kg lekutkie nie jezd- dziś się modlę by spodnie na mych literach wytrwały- jak się uda to polecę firmę:P

      Usuń
  4. no patrz, ja bez tamosia i też 10 kg na plusie. nie mam żadnego usprawiedliwienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam tych pozytywów...
    zmarszczek mniej mam na swej twarzy,
    chociaż ciało więcej waży?

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak na serio - mam koleżanki, które stosują ścisłą, niekoniecznie smaczną dietę. chodzą cały czas podminowane i złe, że muszą sobie odmówić mnóstwa rzeczy i nie jadają tego, co lubią. chyba trzeba zachować zdrowy rozsądek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Dzis usłyszałam dietę na syriopie klinowym oparta... Tylko...

      Usuń
    2. to chyba jakaś mega bzdura?

      Usuń
  7. Ja wyznaje zasade, ze przeciez wlasnej trumny i tak nie bede niosla, wiec czemu mialabym sie przejmowac nadmiarem wagi:))) Lepiej zyc szczesliwie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak piszesz Star. l
      lubię jeść, jedzenie sprawia mi przyjemność. aby niwelować skutki spożycia, ćwiczyłam. wolałam to, niż odmawianie sobie tego, co lubię. niestety, ponieważ ostatnio z różnych przyczyn nie ćwiczyłam, są efekty.

      Usuń
    2. Ja do pieca sie zmieszczę:)

      Usuń
    3. to ciem spalimy w usa, tam mają takie sajzy, że ty trafisz do pieca jako anorektyczka

      Usuń
    4. O! O to jest jakas perspektywa!

      Usuń
    5. Alez ja sie od wielu juz lat do pieca wybieram. Problem w tym, ze zanim sie do tego pieca trafi to czlowieka wystawiaja w trumnie co by sie jeszcze na koniec mial okazje POKAZAC:)))

      Usuń
    6. No i tu wraca problem funeralnych modystek

      Usuń
    7. no chyba nie problem, tylko błogosławieństwo!!! bez nich możesz wyglądać jak fleja, zwałaszcza jak Ci się kiecka zadrze! :) :)

      Usuń
  8. 5 na plusie i dupa jak u kim kardaszian. Ale siedzi sie wygodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, jesteście boskie:DDDD
    ja póki co nie mam jakiś dobrych argumentów dla siebie
    no może, że jest nadzieja, że schudnę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj uslyszalam,ze jestem za gruba ,okolo 8 kg. Tak stwierdzil neurohirurg ,ktory bedzie mnie operowal w przyszla srode . Bardzo " Mily doktorek" Ale mimo tego,nie spaskudzil mi slonecznego dzionka :-) Dupy grubej niemam ,ale za to moge sie pochwalic moim pieknym wypasionym bzuszkiem :-) Sory jesli popelnilam bledy ortograficzne:-( Lepiej pisze po niemiecku .......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubią tłuszczu kroić stad pewnie ta uwaga- No śle kto mówił że bedzie lekko?

      Usuń
  11. czy się mię zdaje, czy to do mię się pije???
    ja nawet zchudnięta jestem spora, he he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis prawie piąteczek wiec pić mozna:p

      Usuń
    2. takowoz azaliż pomyslalam wlewajonc wino do kielicha mego:)))

      Usuń
    3. Dopszeeee ze nie do gardła!

      Usuń