wtorek, 29 lipca 2014

Koza


To była taka chwila gdy w kozę się zmieniłam.
Siostra przybyła. A ze jak wiemy siostra dietę sobie wprowadziła, gdzie cukier i mięso odrzuciła to dietę swą na te kilka chwil jakos tak wymusiła. I nie dało się nic przemycić.
Jadlysmy zielone z zielonym popijając czerwonym.
I mimo, że waga się nie zmieniła, to jakos lżejsza się zrobiłam..

A teraz..
Pustka jakas mi została, bo siostra pióra odstroiła i na miotle swej odleciała
I została tylko ryba aktualnie konsumowana i pusta szklanka...

I baniaczek :)

43 komentarze:

  1. i żal, że tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
  2. czas w takim towarzystwie to pędzi jak dzika świnia na ostrym zakręcie.... zupełnie nie wiadomo kiedy...
    ale ważne, ze było i się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alusia
      Jakby co to WTEDY siedziałam unieruchomiona w SPA

      Usuń
    2. z nogami w górę a ja musiałam wszystkich obsługiwać :P

      Usuń
  3. A gdzie ta waga byua?
    Bo szukałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w łazience w którą zalałaś i światło wysadziłaś :P

      Usuń
    2. to widzę się działo! ;))

      Usuń
    3. A Ostra zaczymieua czas na moim zegarku!
      O!!

      Usuń
    4. I NAPĘDZIŁA...ZA jedyne.....8 zeta? czy 9?
      ja znów nie pamiętam!

      Usuń
    5. skoro Ostra włącza tv bez pilota, to nic mnie już nie zdziwi!

      Usuń
    6. o matko.... nie pamiętam :P

      Usuń
    7. kurczk, ostra, żeby nie stało Ci się jak Carrie.... strach Cie wtedy wkurzyć :)

      Usuń
  4. oj babeczki aleście porządziły:))
    i Rybcia takich szkód narobiła?? :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. tego sie siostrze nie robi,żeby na tak krótko przybywać...

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwe te co się spotykają

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby chwila, niby za krótko, a jednak ..wiem, że w sercu macie specjalne miejsce na takie chwile:)))
    Cieszę się z Wami;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja ciem teszzzzz - za siostrę sie nie wypowiadam :ppp

      Usuń
    2. Ja tam lubiem jak ktoś mię wyręcza

      Usuń
  9. Mamma piontka!
    Że tak same, nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. ostra, rozumiem cie
    tez mam syndrom pokolonijny
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm
    tesz mi coś ;P
    fcale Fam nie zasdraszczam ;PPP

    OdpowiedzUsuń