niedziela, 16 listopada 2014

Luxsusowo

Jaki świat jest przewrotny...Prawda?
3 lata temu się potknęłam o lekarza, którego dziś na świecie nie ma. Gdybym go posłuchała pewnie byłabym pierwsza wyautowana.
Tymczasem...
To gdzie dziś jestem, z kim jestem, co przeżywam spowodował rak i fakt, że choroba szybko wykryta, zaleczana, pozwala mi cieszyć się z życia.
To dowód na to, że nasze potknięcia pokazują nam nową drogę.
Pokazują nowych ludzi.

Zyskałam siostrę, zdobyłam nowe znajomości, dobre dusze. Na śmiech i łzy.
 I piję prawdziwego szampana z tej okazji
(albo dobre wino:)
albo nawet wodę..
Gdzieś w Europie otoczona przyjaznymi ludźmi.
 I jak tu się nie uśmiechać?

28 komentarzy:

  1. No to kielichy w górę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się nie liczy, bo Ty wiedziałąś o tej notce ;P

      ale kielichy w górę, jak najbardziej :

      Usuń
  2. pierwsza:}
    i bawcie się dobrze, bo się Wam to należy ;P
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie przewrotne jest i piękne. Baw się baw:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesz się najpiękniej :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. I do dna!!
    butelki of MORS
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli po burzy wychodzi słońce:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wzielas cytryne i zrobilas z niej lemoniade. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostra i bardzo się cieszę,że tak Ci się to wszystko pięknie poskładało :)))

    Bawcie się dobrze dziewczynki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro nie da się nie uśmiechać, to pozostaje tylko ... uśmiechać się! Najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostra, piszę nie na temat, ale u Ciebie, bo sprawa jest bardzo ważna, a blog poczytny. W necie znowu wyłudza ktoś pieniądze na fikcyjnie chore... dziecko! Sprawa została omówiona tutaj: http://sercematki.blog.pl/2014/11/16/zlodzieje-wizerunku-domisia-cel-wyludzenie-pieniedzy-od-dobrych-ludzi/ Zdjęcia kradzione, konto podane nie figuruje na stronach fundacji: http://pomockamilkowikrupie.bloa.pl/przykladowa-strona/#comment-2 Podejrzewam, że dziecko nie istnieje. Myślę, że można by gdzieś o tym szerzej napisać, aby ludzie nie dali się nabrać na oszustwo. Mamie zmarłego chłopca zasugerowałam zgłoszenie tej sprawy organom ścigania, ale co zrobi, to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o takich przypadkach..
      Zajmiemy sie tym:)

      Usuń
    2. ja tez tropię ale inne prawdopodobnie fałszywe dziecko.

      Usuń
    3. Napisałam obszernego maila do fundacji. Znalazłam też artykuł o tym konkretnym chłopcu. Artykuł sprzed 4 lat i inny numer bankowy, nawet inna fundacja. Nie wiem, czy to dziecko, na które rzekomo ktoś zbiera faktycznie żyje. Masakra, dam znać jak fundacja odpisze.

      Usuń
  11. :) na zdrowie i przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. przez grzecznośc nie zaprzeczę
      fsztstkie:PPP!!!!!

      Usuń
  13. :):*
    Cieszę się, że tyle dobra Cię spotkało;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ponoć wszystko dzieję się po coś!
    cieszę się, że Ci dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładuj akumulatorki i korzystaj się. Uśmiech jest zaraźliwy:)

    OdpowiedzUsuń