sobota, 1 listopada 2014

Trendy

Dzis sie  dowiedziałam,ze istnieje moda grobowa
Płyta
Znicz
Kwiat...
Musi mieć określony kolor i kształt

Zauważyłam że faktycznie w tym roku niebieskie znicze były wyjątkiem..
A u nas na grobie pojawił sie znicz z cekinami
Grób odwiedziły osoby co przez 10 lat na to czasu nie miały a wypadało .. By go Znalazły
A przerost formy nad treścią zawsze miały..
Wiec nasz grób był modny, a jak ten temat u Was?

Ja niestety zniczy z brokatem i cekinami tudzież złotymi myślami nie nabyłam..
Zły ze mnie chrześcijanin 

7 komentarzy:

  1. Mnie nieodmiennie od lat "fascynują" sztuczne kwiaty(Wonsz został pouczony, że jeśli umrę pierwsza i przyniesie mi takiego chwasta, to mu go wsadzę i dopchnę), tudzież znicze z takowymi kwiatami w środku. W tym roku zapałałam miłością również do ledowych lampek imitujących znicze. Udajemy, że to nie jest grób, tylko choinka,czy co? Połóż człowieku cięte kwiaty albo nawet jednego i prawdziwy znicz albo nie kładź nic. Taką mam zasadę. Podzieliliśmy się i co drugi rok ubieramy groby my a co drugi wujostwo. Zdzwaniamy się, żeby ustalić kolor zniczy, jakie stawiamy- dominuje biały. Znicze proste i bez zbędnych ozdóbek. Im prościej, tym lepiej. Oczywiście można mieć ułańską fantazję i postawić znicz z pozytywką grającą "Wstań powiedz nie jestem sam",bo łaj not? Co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo wszyscy swieci balują w niebie....
    Kto ten wieniec kupił?
    Przestaw ten znicZ!
    Ten weź bliżej!
    Jaki tłok
    Jak on jeździ...
    Widziałaś ja??
    A oni to to.....

    Nie mój klimat...

    Widze to co innym umyka..
    Dziecko zamiast do piersi ojca przytula sie do płyty nagrobnej...

    Mam dola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję go nie mieć. Widać, że my idziemy do Kogoś a niektórzy idą po coś (szpan nowym futerkiem, pokazówa, albo "bo wypada"). Napisałam to już u Miśki, że wolę iść na cmentarz i spokojnie pogadać z Bliskimi, niż do ula.

      Usuń
  3. Cały ten "przemysł" tylko i wyłącznie nastawiony na zarobek drażni mnie niezmiernie. Modne trumny, modne nagrobki, modne znicze...wszechobecny kicz i bezguście
    Wczoraj też z dużym zdziwieniem odkryłam, że u Mamy ktoś zapalił znicz z cekinami...
    Nie po to idę na cmentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma pojęcia jak jest moda cmentarna,po prostu nie przyszło mi to do głowy,nie zauważam
    na cmentarzu byłam na jednym i tylko rano,nie trawię tych tłumów i muszę mieć naprawdę dobry humor żeby wejść w ten cyrk,a nie mam...ale coś wam później pokarzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O modzie w tv mówią- wyznaczają trendy lub na portalach piszą..
      Ja wole pod osłona nocy.. Mniej widac

      Usuń
  5. Hm, nie zastanawiałam się nad tym. Tam, gdzie możemy być blisko stawiamy żywe kwiaty... daleko sztuczne, bo tam niestety, nikt nie podleje, nikt nie wymieni etc. Zabawne - raz do roku odhaczone i raz do roku wielka chwila zadumy. A reszta czasu?

    OdpowiedzUsuń