piątek, 31 października 2014

Tolerancja

Istnieje gdy w naszych kręgach sie mieści
Gdy poza nie wykracza- nagle nas uwiera
Przeszkadza.

Takie ktos wymyślił święto - ktos je świętem nazwał - dla mnie to zabawa
Zwykle odmóżdżanie dla codziennego 
By tu nie nazwać mocno...
Rytuału
Szkoła praca fabryka machina..
Umiemy sie bawić i to nas wyróżnia!
Mam gdzieś wasze zabobony
Niech kazdy robi to co lubi a reszcie od tego wara
Jak ci sie nie podoba to nie oglądaj
Idz w swoją strone..
Nie szydź
Szanuj
A będziesz szanowanym
I to jest moje słowo na święto zmarłych..
A młodzież niech cieszy sie życiem
A my starajmy sie zapracować na szacunek..

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mimo ze nie święta je wypowiadała...

      Usuń
    2. Ta piosenka jest prawie dorosła... Pamietam... Wakacje Kołobrzeg choroba...
      Ale dzis jest zabawa! W końcu to piatek!

      Usuń
    3. i dzieci mi jęczą że zbyt dużo słodyczy w ten dzień.

      Usuń
    4. jejku, dzieci narzekają ? :PPPP

      Usuń
    5. Świat stanął na gloeie

      Usuń
  2. tolerancja u nas niestety zbyt często jest pustym słowem jedynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo twierdzimy,że jesteśmy tolerancyjni gdy odmienność jest daleko..

      Usuń
  3. wczoraj dostałam snapa od mojej bardzo bliskiej koleżanki z USA, przebranej za czarownicę uśmiechniętą
    a to ja mogłabym się od niej uczyć moherstwa, bo przy niej to ja niedowiarek jestem
    tego najbardziej nie rozumiem i tego mi nikt nie potrafi wyjaśnić
    dlaczego w kraju A to zabawa a w kraju P to wywoływanie szatana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i podobno po tych zabawach egzorcyści mają mnóstwo roboty ;)
      a przecież to takie ludyczne zaduszki o genezie podobnej do "Dziadów"

      Usuń
    2. A mnie nawet geneza nie kreci..
      Ja niestety nie musiałam sie tego dnia przebierać..
      A szkoda:)

      Usuń
  4. Jeśli nikomu nie dzieje się krzywda, to nie patrz, jeśli się nie podoba, to co widzisz. To takie proste jest. A w tym popierdzielonym kraju jest odwrotnie- komuś dzieje się krzywda, to każdy odwraca głowę i udaje,, że nie widzi, a z najmniejszej pierdoły można zrobić szopkę. Wielką jak stodoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wlasnie
      Bingo!
      Czyżbyśmy razem sie fabrykowaly

      Usuń
    2. Możliwe. Czasem chciałabym, żeby krowy miały skrzydła, bo niektórym ewidentnie należy się gigantyczny glut z nieba prosto na czoło. Wtedy byśmy wiedziały dlaczego mają po*rane pomysły i mogłybyśmy sobie ich denne zachowanie jakoś wytłumaczyć.

      Usuń
    3. Twoja teoria sie mnie podobujeee
      Musze krowy wydequpagowac

      Usuń
    4. Dzis króliki zrobiłam
      Krowy sa wszędzie..;)

      Usuń
    5. Jak zrobisz latające krowy i zaczniesz na nich zarabiać, to liczę na tantiemy.Jako pomysłodawca. Nie zapomnij o poetycko wyglądających w locie glutach:)

      Usuń
    6. Kazda farsa to poezja dla .. Plebsu
      Sorry ale tak mi ogólne przyszło

      Usuń
    7. A plebs łyka wszystko jak Boeing paliwo. Raczy się i chwali "Oł jakie to za*ebiście za*ebiste w swej za*ebistości" "Zupełnie nowatorskie podejście do tematu kupy" O jeżu! Jak ja rozumiem o co Ci chodzi...

      Usuń