środa, 25 marca 2015

Kolej

Na mnie przyszła..
Jutro do Onka mykam 
I prawde mówiąc bez emocji
Bo mammo jest
A macanko.. Jakos do mnie nie przemawia 
Poza tym NFZ albo i doktorek wiecej atrakcji dla mnie nie przewiduje 
Bo i po co!
Przecież jak bedą przerzuty to i tak koniec..
To taki jego klimat 

A mnie napie.. Wszystkie kości 
Powtórka z rozrywki? Po chemii juz to przerabialam a teraz co moze byc powodem?
Rak czy sztuczna menopauza?

Z odrobina przerażenia słuchałam ze spokojem wypowiadanych słów przez Angeline Joli: wiem że teraz bede sie starzec, wiem że moje cislo zacznie sie zmieniać..
Myślę, że tak naprawde liczy że uda jej się to powstrzymać 
Ja juz nadzieję straciłam..
Mam wspólne bolączki z koleżankami starszymi o pokolenie..
Tak, wiem
Żyję...

37 komentarzy:

  1. eeeeeejjj!!
    JAKIE POKOLENIE?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to rakowa to sie nie liczysz!

      Usuń
    2. buuuuuu
      nie liczę się!!!!!!

      Usuń
    3. Gaga.. Ty mi tu nie narzekaj bo nie narzekasz..
      A fochów mam dostatek
      O!
      O tequila sie fajnie gada;)

      Usuń
  2. Ostrusiu! Trzymam za jutrzejsze badanko i oby pomogli na te kości!
    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno to widze przy moim doktorku

      Usuń
    2. nie da rady zmienić doktorka?:(

      Usuń
    3. Sam sie zmienia.. Jest tylko fo końca marca

      Usuń
    4. no to trzymam, żeby była zmiana na lepsze:*

      Usuń
  3. Tulę do serca czującego tak samo...
    ten sam strach
    te same bolączki
    to samo pragnienie
    żyć!
    żyć!
    ŻYĆ!!!!!

    ponad wszystko

    scyntygrafii nie proponują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obaczymy
      Robili w 2013...

      Usuń
    2. Boszzzzz! Toż to szmat czasu. Dziady cholerne. O każde badanie trzeba walczyć.. ręce opadają!

      Usuń
    3. Zaznaczę, że krwi to mi w ogole nie upuszczają

      Usuń
  4. Idę z Tobą na to badanie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia!
    oby było bez stresu i kompetentnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to już było czy będzie? Coś mam problem z koncentracją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zyj Ostra
    jedz i zyj - wg mojego ulubionego filmowego cytata

    normalnie 'bez emocji' bo uj pokonany
    niemniej jednak zasiade w poczekalni na mych 4 literach
    ps. mnie tez wszystko boli
    miesien
    biodro
    a tera nawet brzuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A módl się i kochaj to gdzie?
      He?

      Usuń
    2. A jak z paluchami od stukania w klawisze?;)

      Usuń
    3. klepie mientko opuszkami :))

      Usuń
    4. a ten cytat to Vabank a nie jakies tanie kino romantyczne

      Usuń
  8. Czym sie Ostra, jako i ja sie czymiem:)
    Moce przesylam i pozytywne fluidy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie złowa powieści "Przemineło z wiatrem " : " Życie nie jest obowiązane dawać nam to, czego oczekujemy. Bierzemy to, co nam daje, i jesteśmy wdzięczni, że nie jest jeszcze gorzej. "
    Mimo wszystko lubie te Scarlett i uważam że parcie na życie trzeba mieć takie jak ona :

    After all tomorrow is another Day :) !

    OdpowiedzUsuń