poniedziałek, 7 września 2015

Operacja?

Eeee to tylko zabieg. Inne maja poważniejsze 
Węzły? To standardowe
Tanoxifen? To przecie osłonowe 
No chora pani nie jest zdrowa teoretycznie systematycznie jeszcze nie ale juz tak 
Kręgosłup?? Eee
Reumatolog? Dał przecie przeciwzapalne ..
Czyli krótka historia dnia dzisiejszego jak prawdopodobnie stałam sie zdrowym człowiekiem dla systemu.
Bo ładnie wygladam.
Ręka? Ma pani drugą...
Bo pol fabryki za mna wodzi wzrokiem ( tak! Tak doktor sie wypowiedział... A mnie szczeka opadała.. No i kurna fabryka raczej babami stoi..)
Bo nie ma podstaw...
A ja pytam czemu dwa lata temu były?
Czemu moj organizm dźwiga wszelkie skutki.. 


24 komentarze:

  1. ????
    trzeba było nagrać doktorka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja nie rozumiem? Czy może zrozumieć się nie da?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra.
    Przeżarli kasę i nie ma jej dla takich, jak Ty...
    Przykre i nieludzkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanoxifen podają nawet do 10 lat...
    Kiedy mają coś dać to UZDRAWIAJĄ, albo czekają na to najgorsze...nie trzeba wtedy renty płacić, albo z kasy dawać

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby mój żart stał się rzeczywistością i węzły Ci odrosły????

    OdpowiedzUsuń
  6. :///
    Szlag by go! Piszesz odwolanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz odwołanie! Noźe drugi będzie sensowniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdarza sie by inne miasto zmieniało decyzję..dopiero sądy

      Usuń
    2. klika, sitwa, mafia :(((

      Usuń
  8. Cudowne ozdrowienia są już tak pospolite, że idąc tam należałoby właściwie mieć w kieszeni napisane odwołanie, coby dwa razy zelówek nie zdzierać ;-) Ale absolutnie nie bierzmy tego do siebie... Wiadomo, że w budżecie na wszystko pieniędzy nie starczy i trzeba wybierać: albo ośmiorniczki albo raki ....... ; ((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze pracodawca dostaje refundacje mam głęboko gdzies! Ja swoją robotę musze wykonać i nikogo nie obchodzi w jakim czasie to robie.. Wiec?
      Problem jest w systemie!
      A teraz bede miała problemy z wyjściem do lekarza..
      Wrr

      Usuń
  9. nie wiem co napisac, ale o takich paradoksach czyta sie na okráglo, nic bierz byka za rogi

    OdpowiedzUsuń