sobota, 12 września 2015

Co mam zrobić?

Ze swoją twarzą? 
Która spoziera na domowników ze ścian..
W 2012 http://wstronesloncablog.pl/ czyli najlepszy fotograf świata Julia zdjęła moją twarz w rożnych odsłonach.
Ja to na płótno rzuciłam i ściany obkleiłam by wnuki babcię poznały..
Wnuków jeszcze nie mam
Ale doktor na komisji powiedział że zdrowa jestem bo ładnie wygladam wiec może już nie wypada rodziny swej obliczem swej twarzy nachodzić?

Tak se pomyślałam, że to całkiem niezła wersja by była..

15 komentarzy:

  1. To prawda, ładnie wyglądasz:)
    Póki rodzina nie ściąga ze scian to doglądaj gospodarstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. się nie za bardzo przechwal przypatkiem????

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jesteś i piękne zdjecia są. o!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno mówiłam, że piękna jesteś!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale piękni tez raka miewają..

      Usuń
    2. zachwycona:) nie rakiem tylko Twą urodą...

      a pięknemu i mądremu trzeba się pokazać :)

      Usuń