wtorek, 24 kwietnia 2018

6 lat minęło

tak tak
ciągle trwam
dużo sie zmieniło. Tu i ówdzie pzrybyło, tam sie zwiesiło, tudzież indziej zaskrzypiało.
 Leczenie onkologiczne wywołuje mnóstwo skutków ubocznych o których sie niestety nie mówi, a szkoda.
Uniknęłabym wariackiego latania po specjalistach wielu.
Naświetlania- boli łopatka i cała klatka
Chemia- przeleciała i poszabrowała
Hormony wpędziły w latka.

Paradoksalnie przed rakiem byłam zdrowa, a nie byłam
Teraz jestem a nie jestem, ale jestem.
Jakoś tak.

Dorobiłam się okularów i zaćmy, której nie usuwam, gdyż stabilna ;)
Do stomatologa ścieżkę wydeptałam.
Do reumatologa to już się nawet chodzić zmęczyłam,
 bo się bardzo zwyrodniłam
 w zasadzie to najchętniej bym urodę poprawiła, bo się nieco mocno zwiesiła.
 Hormony dały czadu. Skóra wyschła i obwisła.
Dlatego
Uprzejmie donoszę, że leczenie wiele zmienia, ale największa zmiana to
DRUGIE ŻYCIE.
 Wobec tego
włączamy czujność, ale nie dajmy sie zwariować.
 Pięknego kolejnego lata :)

21 komentarzy:

  1. Oh, ale powariować można?
    Fajnie jest w tym drugim życiu, zwłaszcza zimą, cnie?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANO :PPP
      Można sie zafiksować i wiosną wypatrywać już zimy! Kto by pomyślał...

      Usuń
    2. Kto by pomyślał - takich określeń jest w naszym życiu od kilku lat sporo:))

      Usuń
    3. No kto by..
      Nawet my
      Nawet ja nie sadzilam ze zimę pokocham😂

      Usuń
    4. prędzej bym w terapię Gersona uwierzyła niż w to, że Ostra pokocha zimę:p

      Usuń
    5. No ja nadal nie wierzę :))

      Usuń
    6. Ale mam dowody😃😎

      Usuń
  2. Pięknego, ciepłego lata Ostra!
    Jesteśmy i to się liczy!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile prawdy w tym Twoim wpisie... Gorzkiej prawdy...
    Po trupach do celu...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawdę trza mówić
      Nazywać sprawy po imieniu
      A cel właśnie bez trupów 😀😀😀

      Usuń
    2. "nazywaj rzeczy po imieniu a zmienią się w oka mgnieniu, la la la"

      Usuń
    3. A gwiazda śpiewa 😂😃😄😆

      Usuń
    4. ja to się chyba po to urodziłam żeby świecić!
      no i jak siostra gwiazda to nie mogie gorsza byc!!

      Usuń
  4. heloooooo
    Kochana ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń