czwartek, 20 grudnia 2012

pakujemy

Właśnie oglądam szalone kobiety, które robią biznes tworząc papiery do pakowania i mnie oświeciło, że tak jak z prezentami jestem odliczona, tak z pakowaniem kompletnie nie..
Lubię ładne rzeczy.
Lubię ładnie pakować.
Ale jako, że ma twórczość kuleje- nie mam pomysłu.
tymczasem inni tworzą takie cuda..

a Wy jak pakujecie?
czy precyzyjnie owijacie indywidualnie dobrany papier, wstążeczkę i dedykację?
czy gotowa torebka i siup?


a tu o sexie
czyli
jak się dowiedziałam, ze jestem prostytutką


82 komentarze:

  1. Ja jestem beznadziejna, poniewaz zwykle mam do zapakowania kilkadziesiat paczuszek, to pakuje byle szybciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ty gospodarkę narodową napędzasz i pewnikiem nie moją ;)

      Usuń
    2. rybcia- no jakżeby inaczej...:P
      ja też torebki, bo za dużo prezętów:PPP
      gaga

      Usuń
    3. nie to, zebysmy sie przechwalaly, ze duzo prezentow kupujemy :PPP

      Usuń
    4. Ostre, chinska gospodarke glownie, oczywiscie!!

      Usuń
    5. no własnei się zastanawiam czy dzieciom do worka od śmieci prezentó nie wrzucić:P ekologiczniej będzie :P

      Usuń
    6. ja mam dużą rodzinkę i każden jeden dostaje prezęt!:)
      i jeszcze som 2 wnusie mojego braciaszka- oczka w głowie wszystkich, bo to dziewczynki som, a przecie u nas same syny:P

      Usuń
    7. pisała gaga

      Usuń
    8. a nie napisali na worku jaki jest, a sam się nie przedstawił

      Usuń
    9. jeju, jak ja sie boje momentu, ze w rodzinie malych dzieci na swieta nie bedzie! A zwykle nastepuje taka przerwa miedzy dziecmi a wnukami.

      Usuń
    10. to nie wiem, czy to ekologiczne pakowanie bedzie

      Usuń
    11. u mnie rodzeństwo rozstrzelone wiekowo więc i dzieci w całym przekroju. gwarno będzie :)

      Usuń
    12. jak nie ekologoczne? skoro worek i tak jest- wykorzysta się do prezentów a potem do śmieci- recykling prawie

      Usuń
    13. to szczesliwie macie. U mnie z 5 lat nie bylo dzieci, ale to dawno temu
      I teraz troche tak jest.
      Ale pokladam nadzieje w mlodziezy :P

      Usuń
    14. moja syna nie mogła siem doczekać, kiedy młode posiondom
      umiejętność czytania, bo u nasz taki zwyczaj, że najmłodszy robi za Mikołaja i rozdaje prezenty spod choinki.
      mój W. popracował parę latek...:P
      gaga

      Usuń
  2. Wesolych i pogodnych swiat zycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się odezwę po raz pierwszy :)
    U mnie w rodzinie w tamtym roku wymyślono, że każda osoba losuje komu kupuje prezent. I w ten sposób każdy dostaje jeden konkretny podarunek a nie 10 kurzołapek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! całkiem fajna idea.
      Odzywaj się częściej, bo mądre pomysły ślesz :P

      Usuń
    2. aha i od dziś zbieram zamknięcia od puszek ;)

      Usuń
    3. ha ha:)mam jeszcze jeden pomysł na nie, może wkrótce zrealizuje:)

      Usuń
  4. nieprawdopodobne
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmik...
      gaga

      Usuń
    2. właśnie prawdziwe..

      Usuń
    3. prawdziwe,ale straszne...
      początek o dwóch plemnikach - rewelacja
      a potem to już tylko straszno
      gaga

      Usuń
    4. dowiedziałam się że prostytutką jestem :P

      Usuń
    5. ??????????
      gaga

      Usuń
    6. doszłam do 43 sekundy. już przy słowie spółkowanie lekko mnie odrzuciło, potem było o reakcji dwóch plemników i powiedziałam na razie dosyć. może wieczorem przy winie ogarnę.

      Usuń
    7. a! i jak ojciec bedzie pił to dziecko bedzie zdrowe:)
      obejrzałam, uśmiałam, uświadomiłam...że dziecko swoje i tak wie
      :D

      Usuń
  5. bo naturalnie rodziłam:) ostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff
      no nie załapałam...:P
      a ja porządna...:P
      gaga

      Usuń
    2. no jeż chyba się trzy razy sprostytuowałam...
      ale, było, minęło, urodziło

      Usuń
    3. no to ty rozpustnica potrójna

      Usuń
    4. nie bendem z Wami gadać!:P
      gaga

      Usuń
  6. ostre, nie wiem, no naprawdę nie wiem...
    rybcia napisała o nas w dwóch słowach, a o innych to siem rozpisała, że hej
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boi się z nami zadzierać?

      Usuń
    2. Ty siem pytasz, czy ja mam to zrobić?:D
      gaga

      Usuń
    3. ja dziś słabam, więc działaj!

      Usuń
    4. jeju, ja was naprawde lubie :D:D:D

      Usuń
    5. ostre, to dla Ciebie
      ♥♥♥♥♥♥♥
      gaga

      Usuń
    6. rybcia napisała, że siem nas boi...
      to może powiemy Jej, żeby uzupełniła wpis, co nie?
      gaga

      Usuń
  7. chyba już wiem- płacę cenę za brak bólu.. albo ból, albo zawroty głowy- wybór należy do Ciebie..
    buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha
      to chyba dobra wiadomosc?

      Usuń
    2. taką wersję przyjęłam:P
      jutro będzie ból, bo nie jestem w stanie chodzić- obijam sie o ściany!

      Usuń
    3. ostre
      Ty sobie odpoczywaj, ja bendem walczyć o nasze!!!:P
      gaga

      Usuń
  8. ostre, rybcia mię rozstawia po kontach
    weź Ty z Nią pogadaj... ,cały czas uzupełnia wpis, a o nas ani słówka:PPP
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udusze
      cudzorecznie!
      :D:D:D

      Usuń
    2. widocznie mało ważne jesteśma

      Usuń
    3. testamenta spisane?
      juz nie zyjecie
      obydwa!

      Usuń
    4. pozostanie po mnie paczka tamosia i napoczęta paczka przeciwbólów. oba dają niezły odlot

      Usuń
    5. poczekaj chwilunię, ubezpieczem siem na życie u viki:P
      gaga

      Usuń
    6. ee to na mnie musisz poczekać 5 lat

      Usuń
  9. Nie mogę się przyzwyczaić do Twojego nowego image.

    Spóźniłaś się nieco z tymi papierami.
    Ładne, ładnym, ale prezent powinien być trafiony- powinien uszcześliwić obdarowanego, może być drobiazg, ale coś za czym obdarowany przepada, co wywoła uśmiech na jego twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu się spóźniłam?

      Usuń
    2. Zamówienie z tygodniowym wyprzedzeniem o ile dobrze przeczytałam.

      Usuń
  10. Znowu zmieniłaś- teraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile par takich szpil posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zakładam kapcie i idę pierożyć, bo mnie Nowy Rok zastanie.
    Nara

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero do domu zlądowałam. praca, kino, zakupy, wizyta w krainie Mikołaja (galeria). siedzę leżąc właściwie.
    Na filmie ("Frankenweenie") tradycyjnie się z Młodą zryczałyśmy. poza tym matka nie doczytała, że film od 12 l , a Młoda ma 7 i niektóre momenty mogły ja przestraszyć.
    a nawiązując do tematu postu, prezentów zwykle sporo, więc zazwyczaj torebki (zostają ich co rok całe sterty i aż się proszą o ponowne wykorzzystanie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale byłam blisko, jeśli chodzi o tytuł filmu
      właściwie to wygrałam....

      Usuń
    2. no i to jest ekolgia, tylko nie wiem co na to rybka

      Usuń
    3. czeba wykorzystywac torebki po wielokroc
      opowiadala mi taka Asia, ze przychodza do nich na jakies urodziny sasiedzi i na progu pytaja, A TA TOREBKA TO OD WAS? NIE? TO PROSZE!

      Usuń
    4. no właśnie zawsze się starałam pamiętać które od kogo, ale w tym roku nie pamiętam.

      Usuń
    5. ja nie jestem w stanie spamiętać i naiwnie wierzę, że inni też nie pamiętają.

      Usuń
  14. pakuję ekologicznie w torebki by można je znów zużyć.... no trochę usprawiedliwiam swoje "lenistwo" ale nie zawsze mam czas..a pamiętacie scene z "To tylko miłść" gdzie Jaś Fasola swoim tylko wdziękiem jest pakowaczem? no to takiego bym chciala spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. on był pakował :)
    ciekawe czy też bym nie wyszła z siebie i stanęła obok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na miejscu TEGO kupującego na pewno...
      w innej sytuacji zależałoby to od aktualnego stanu psychicznego

      Usuń