piątek, 4 stycznia 2013

cellulit

Wracamy do największych problemów.
Jak się pozbyć cellulitu? No jak? nie da siem i już.
Ja już dawno uznałam, ze to wpisane w mój aj di i nie walczę, ale...
jak miałam tyle lat co dziecię me to i owszem.
problem był
bo cellulit rósł
a biust nie.
I jak to jest?
Teraz mi wszystko pasuje
poza gadem/
A tak nawiasem, czy ktoś oglądał ten film?

Bo ja właśnie to robię..
Na listę odmóżdżaczy wciągam!
Pod stół!
Przecie Ty ku..stołu nie masz!

***
poniżej lista przebojów



Lista świąteczna
Lista sylwestrowa


A wy przy czym się bawiliście?

173 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja już nie :)
      cellulit mam dupie ;P

      Usuń
    2. te, co pracujom, to jusz dawno nie śpiom!!!
      z domu nie mogłam Ciem powitać, bo mnie siem trochu zaspało:P
      gaga

      Usuń
    3. no i mamy problem : czy viki ma cellulit w dupie, czy na ...
      gaga

      Usuń
    4. gaga, zgubiłam " w", ale w sumie wyszło przynajmniej tajemniczo ;P

      Usuń
    5. lubię takie zguby:P
      gaga

      Usuń
    6. zgubiłaś cellulit w? mhmmm

      Usuń
    7. ostre, ale na nogach nie masz GO
      całkiem przyzwoicie wyglondajom:P
      gaga

      Usuń
    8. albo żeś fotke wyprasowała:P
      gaga

      Usuń
    9. Moze jakiś szop foto pożarl!

      Usuń
  2. Ale że niby kiedy się bawiłam?
    Ja jak zwykle ani nie kojarzę ani nie pamietam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie cellulit nie było by sporej części mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A my z racji żałoby to nie tańcowaliśmy tylko film oglądaliśmy: Sylwester w Nowym Jorku.
    Najlepsza w nim to była obsada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja siem pytam- gdzie jest słońce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to gdzie?
      za chmurami,
      ma nas w d...
      tzn. ma cellulit ;)

      Usuń
    2. o! ma cellulit i siem schowało

      Usuń
    3. ja z Belgii jestem, nie wiem co to slonce, to skond mam wiedziec, gdze sie schowalo?

      Usuń
  6. mój cellulit zniknął, gdy zaczęłam go olewać. serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też tak mam! może opatentujemy metodę?

      Usuń
    2. moze olewala Fairy? Kilka kropel i tluszcz znika?

      Usuń
    3. bo Ludwik przecie nie działa

      Usuń
  7. idem na wagary
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  8. sam celulit jako tako mnie nie przeraża, nie przyglądam mu siem. bardziej przeszkadza mi towarzyszący mu mój tłuszczyk. i właśnie zbieram siem, by wypowiedzieć mu wojnę. opono, drzyj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też torbę spakuję:P

      Usuń
    2. wyjątkowo ciężko mi siem zmobilizować w tym roku.
      3 lata temu byłam na rocznym urlopie, ćwiczyłam codziennie, zmieniłam nawyki żywieniowe i 19 kg zeszło. teraz z tej różnicy zostało tylko 10.
      to co, od poniedziałku?

      Usuń
    3. ja na diety się nie nadaję.
      na siłkę trudno się ruszyć.
      dumam

      Usuń
    4. diety jako takiej nie było, podzieliłam jedzenie na 5 posiłków, pierwszy obowiązkowo do godziny po wstaniu. i tak musiałam Młodą do przedszkola zawieźć, a klub obok, więc blisko miałam.

      Usuń
    5. gratulujem!
      ja dziś na rowerze w domu jeździłam. tyłek boli, nogi tyż. oj, cienki ze mnie zawodnik.

      Usuń
    6. rower poszedł na strych.
      rok stał- jako wieszak

      Usuń
    7. u mnie na strychu też kilka dziwnych sprzętów.
      rower przytargałam do pokoju, jeżdżę i oglądam coś w tv. a i nawet z hantelkami rence wzmocniłam. nie bendzie dziś ze mnie pozytku. bendem leżeć odłogiem.

      Usuń
    8. a ja będę robić coś wyjątkowego...będę siedzieć na blogu

      Usuń
    9. cóż za ciekawa odmiana!

      Usuń
  9. celulit miałam i go zniknęłam bez diety. za odpowiednią opłatą powiem jak to się robi :P
    ostre, pozdrawiam Cię serdecznie w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiesz, za opłatą, ze siem robi za opłatą:P

      Usuń
    2. No Ciem też pozdrawiam

      Usuń
    3. a jak duża ta opłata?

      Usuń
    4. nieduża.
      gżdylek jakiejś zacnej naleweczki wystarczy :)

      Usuń
    5. zakupiem w najbliższym czasie.

      Usuń
  10. ja kce do domu!!!!!
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. kłamczucha! a gdzie oponka? na fitnesie byłaś?

      Usuń
    2. oponka?została w fotoshopie.
      http://demotywatory.pl/4009533/Portale-spolecznosciowe

      Usuń
  12. to i ja sie pochwale celulitem. nie przygladam mu sie w sumie bo stoje do lustra przodem, ale ogarnac od pasa w dol to wyzwanie.
    a z listy swiatecznej George M. powoduje ze skocze z okna, Ona tanczy - w wykonaniu Cezika jeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku usłyszawszy w radio Georga na długo przed świętami niecenzuralnie się wyraziłam

      Usuń
  13. Jak ktoś chce uronić łzę...
    http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-sniadaniowe/pytanie-na-sniadanie/wideo/piekne-zycie-chustki/9638534

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę otworzyć...

      Usuń
    2. obejrzałam i nie wiem, czy będę miała siłę przebrnąć przez ten film...

      Usuń
    3. to ja nie wiem, otwierac czy nie?
      moze jutro...

      Usuń
    4. Buzia małego Dzancarlo oddała praktycznie wszystko....

      Usuń
    5. ...za dużo jak dla mnie....

      Usuń
    6. dzieci mają prawdę wypisaną na twarzy..

      Usuń
  14. Młoda właśnie z basenu wróciła. i oczy pełne łez. " bo ja ci dzis kafki nie zrobiłam". o tej godzinie? ale dobrze, zrób kochanie, najwyżej siem matka wykończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko- czy pomocy potrzebujesz?

      Usuń
    2. gaga - trza było wcześniej. byś mojom wypiła.
      ale ok, zrobiem ci nowom.

      Usuń
    3. ale bez wynalazków proszę

      Usuń
    4. o tej porze? pokręciło Was?

      Usuń
    5. zakupiłam kapsle o średniej mocy - może o tej porze nie zaszkodzom.

      Usuń
    6. aaaaa
      w kapselki to my nadal gramy! na plaży latem

      Usuń
    7. przecie dziś siem łikend zaczoł, można szaleć całom noc!

      Usuń
    8. no to poszalejesz...
      z kawą buehehe

      Usuń
    9. jeszcze mam baniaczek....

      Usuń
    10. wina? ciongle?ile można to kisić?

      Usuń
    11. ja???
      najlepszy w XX wieku!!!

      Usuń
    12. no, polemizowałabym. mój też nie był najgorszy.

      Usuń
    13. zrobiłam grzańca, chętni?

      Usuń
    14. rób- najwyżej się rozłożę

      Usuń
    15. ruda- mój historyczny

      Usuń
    16. O! Tu zawsze można liczyć na coś dobrego:)

      Usuń
    17. grzaniec? hmm, poproszem.

      Usuń
    18. ruda, ty mnie nie denerwuj! to ty z takim płaskim brzuchem o jakichś oponach mówisz??

      Usuń
    19. ruda- ty siem narodziłaś?

      Usuń
    20. tempo - to sprzed 1,5 roku. wrzuciłam, bo jak tak siem napatrzem, to może motywacja przyjdzie.

      Usuń
    21. 2009, młode ale rozkłada jak stare :) słodzony miodem
      doświadczam rozkładu właśnie :D
      kto jeszcze?
      ktoś dolewkę?
      czy od czerwonego też opona rośnie??

      Usuń
    22. rośnie
      potwierdzam- szczególnie że zagryzasz

      Usuń
    23. raz zagryzam raz nie
      zalezy jak szybko poniewiera :D

      Usuń
    24. dlatego skończyłam na 2 kubeczkach :)

      Usuń
    25. kawy
      czy wina? bom siem pogubiła

      Usuń
    26. ja kawosz z rana...
      wieczorowo poro tylko wino a potem brunet!

      Usuń
    27. grzańca z kubka walę:)

      Usuń
    28. nie.. rano kafka - wieczorem żubr. nie wiesz? dori juz wie, prawda?

      Usuń
  15. Lucha mnie autom natchneła
    Kto ma maila ten luka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mejla dawaj bo nie pamiętam

      Usuń
    2. a wersji menskiej nie posiadasz? bo ja babeczek podwozić raczej nie bendem.

      Usuń
    3. hahaha
      4 w jednym....
      przepraszam, ale pamietam czasy jak maluch dawał rade:))

      Usuń
    4. oj..
      też pamiętam
      :D
      RED

      Usuń
    5. teraz sobie przypomniałam,ze mój teść chciał kiedyś sobie kupić taki mały, zwinny samochodzik i nie wiedzieć czemu nagle zmienił decyzję. wydało siem dlaczego.

      Usuń
    6. tajemnica rodzinna ujrzała słońce

      Usuń
    7. ostre, dostałas zwrotnego, bo chciałam sprawdzić, czy wpisałam dobry @

      Usuń
    8. a ja tam siem cieszem, że do mojego ałtka zmieszczom siem wszystkie cztery!
      czterokrotnie wienksze szanse!!!

      Usuń
    9. dla kogo, dla kogo...
      dla mojego (tfu) męża

      Usuń
    10. taki gieroj?
      da radę?

      Usuń
    11. mię chodzilo o zainteresowanie intelektualno-fizyczne, a nie o czyny!

      Usuń
    12. no tak...szeeeroka tematyka

      Usuń
    13. o teatrze antycznym bendom dyskutować, gaga im ksionżki podrzuci.

      Usuń
    14. jak basenik? cellulit przegnany? ( bo my dziś ten temat na tapecie mamy)

      Usuń
    15. mandarynki żem tylko miała, ale i tak pożarłam, żeby być bardziej w temacie.

      Usuń
    16. mniam...takie bez pestek, Klementyny

      Usuń
    17. nie rób smaku, juz nie mam, zjedzone.

      Usuń
    18. Cellulit ma się ciepło:)
      Basenik - miodzio, już nie liczyłam baseników, kocham wodę!


      Obejrzałam o Chustce.
      I mię mokro w oczy.

      Usuń
    19. jejka - ja dziś zakupów nie nabyłam ino lodowkę oczyściłam

      tele echo echo..

      Usuń
  16. bo moja rodzina ze 100 kilo pomaranczy przywiezła z włoch maluchem, a jak otworzyli dzwi to sie wysypały ciurkiem na chodnik, a te maja tak po 50 kilo kazda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no....
      pomarańczowa wojna

      Usuń
    2. nie no na Boże Narodzenie..

      Usuń
    3. siem narodziły pomarańcze

      Usuń
    4. i stond już tylko krok do pomarańczowej skórki, czyli naszego tematu głównego.

      Usuń
    5. no to koło zatoczyliśmy
      samochodowe

      Usuń
  17. gaga chyba lusze stawia bańki, bo nagle przepadła bez wieści.

    OdpowiedzUsuń
  18. czy wam cellllulit pomarancze przypomina? ja sie kiedys probowalam dopaczeć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańcze jem
      cellulitu nie

      Usuń
    2. kurcze, ostatnio mandarynke właśnie zeżarłam, nie mogiem przeprowadzić eksperymentu. ale jak tak skórę ścisnąć to chyba podobna jezd.

      Usuń
    3. celulit ciężkostrawny:)

      Usuń
    4. Mandarynków mam od zarąbania.
      I nie paczę, czy przypomina mi cellulit.
      Ja wogle na cellulit nie paczę!
      Ftedy go nie mam:D

      Usuń
    5. jak nie widzisz to nie masz

      Usuń
    6. i tej wersji się bede trzymać!

      Usuń
    7. szczególnie po winie..

      Usuń
    8. Jateszjatesz!
      Nawet jakby wszystkie widziały ja widzieć nie bendem!

      W mordę misia - mój-ci-on ogląda jakiegoś thrillera, latajom straszydła, żrom ludzi - niedobrze mi!
      Ale normalnie to łon normalny jest, tylko mu dzisiejszy basen cóś nagłowe zrobił:D

      Usuń
    9. A co chlasz (sprzeproszeniem) Lamia?
      Ja pociągam żuberka z kufelka:)

      Usuń
    10. Ygreki tak majom. Moj chce Hobbita.

      Usuń
    11. normalnie ten hrzaniec mi tak smakuje..
      chyba se doleje.. a mój ogląda Lorda Ringa, i tez mi niedobrze

      Usuń
    12. oj...mój też próbował ale zasnał
      na szczeście

      Usuń
  19. Ostre Ty już przekroczyłaś SETKE! Gratulacyje!

    OdpowiedzUsuń
  20. idem
    na pienterko
    Kto pamięta Bundych?

    OdpowiedzUsuń