sobota, 5 stycznia 2013

tfu

Świat się nie zmienia.
Łańcuch żywieniowy trwa. Mocniejsi zjadają słabszych.
na każdym polu.
prawidłowością jest, że jak ktoś słabnie- choćby blogowo to już hieny, niczym wygłodniałe zwierzyny czają się
i..
atakują.
Jestem zdrowa
Zdrowa Zdrowa będę za 4 lata
ale...
jeśli
Tfu, wu du, a kysz, niech to czort i...(można sobie dodać)
coś mnie osłabi,
coś mnie dorwie,
to...
ja dorwę Ciebie Trollu.

nie dość, ze człowiek walczy ze śmiercią, z trudem leczenia, z pragnieniem życia... to musi jeszcze walczyć z gnojem
gnojówką
i gnojowicą
żenada.

Proszę, błagam...zlej to.

83 komentarze:

  1. jeszcze nie wiem, o czym to, ale pierwsza jestem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wyrzuć go!
    i się nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze siły mam więc chyba dlatego mnie nie podgryzają...
      u Kseny luknełam usunięte komenty, a to znaczy jedno

      Usuń
    2. Co Ty Ostra- co tam znowu, o co biega ?

      Usuń
    3. ach..tak mnie zapobiegawczo natchnęło..

      Usuń
  3. Pierwsze 'o matko' było na te nogi.
    Drugie na trolla.
    Kto Ci tak...dotrolił???
    Obcasikiem go.

    OdpowiedzUsuń
  4. trolle są WSZĘDZIE, są i czuwają by nie było spokoju. A tu zajrzyjcie proszę

    http://youtu.be/onlr-fj44NM

    OdpowiedzUsuń
  5. brak słów. nigdy nie zrozumiem tej bezinteresownej podłości. nie wiem, jak można czerpać radość ze sprawiania innym przykrości, bólu. nie ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego
      zmieńmy temat? Lubię śnieg, ale go nie ma!

      Usuń
  6. ja dziś znowu miałam na Kamieńsk (narty) ruszyć, potem termy w Uniejowie, ale jakoś śniegu zabrakło i plan siem sypnął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a że wczoraj jeszcze był?
      Ruda- to ty siem rozbijasz i w kierunku gagi zmierzasz?

      Usuń
    2. mąsz chyba chce dać Młodej to, czego sam nie miał, dlatego nie protestuje, gdy ciągle coś wymyślam.
      ja uposledzona jestem ruchowo - nie jeżdżem, nie pływam, co najwyżej dupsko w termie czy jakuzzi mogiem sobie wymoczyć, więc niech ona sprawna bendzie.

      Usuń
    3. i bój siem Ostre. gdy zrobi siem cieplej, bendem nawiedzać Ciebie.

      Usuń
    4. to do mię to tylko zimowom porom, tak???

      Usuń
    5. żeby życie miało smaczek ...
      gaga zimom, ostre latem.

      Usuń
    6. chiba muszem siem na Ciebie sfoszyć

      Usuń
    7. gaga - alkohol z rana?
      http://demotywatory.pl/3325486/FOCH

      Usuń
    8. ciekawe, gdzie takie pifko można kupić?

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. gaga
      nie spalaj buraka

      Usuń
    11. a bo tak plete czy po czy...

      Usuń
  7. dziś też na fitness siem wybierasz?
    ja miałam taki pomysł, ale za długo w nocy czytałam, za późno wstałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam taki pomysł...
      ale pospałam, a dziś tylko z rana zajęcia serwują

      Usuń
    2. kiedyś to potrafiłam o 8:00 w sobotę na bieżni wystartować...oj starzejem siem, starzejem.

      Usuń
    3. a to u mnie wszystko raczej w porządku.
      rano śpiem

      Usuń
  8. Cześć Kochane , aż mnie zamurowało, musiałam przeczytać wszystkie komentarze u Ostrej troll niemożliwe Ostra jest za Ostra na trola .
    Ostra te nogi są boskie, napatrzyć się nie mogę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie;)
      na szczęście nie u mnie. No ale jak by im się zachciało...to żeby wiedzieli

      Usuń
    2. Ok. We wtorek jedziemy do Wrocławia !

      Usuń
  9. ostrusiu, pamientaj, że my som:)
    a my gnoja zgnoim!

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytalam u Kseny, nawet sie tak nabuzowalam, ze pomyslalam, ech, jak ja ci trolu odpisze!!!
    Ale oczywiscie se przypomnialam ze nie gorszej kary dla trolla jak obojetnosc
    zilczalam,
    ty sie lepiej koncetruj na nas, twoich wyznawcach oraz i wielbicielkach
    internet mnie belgijski od rana wycielo, na szczescie powrocil
    ja dzis sie rozpakowuje, a to dobrego humoru nie gwarantuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogole to obejrzalam co wczoraj polecala, PNS, nie meza i fragmenty filmu
      nie wiem, czy sie odwaze obejrzec calosc
      ale kazdy, kto ma w rodzinie chorego powinien chyba...

      Usuń
    2. gaga, tobie to i ja zabraniam!!

      Usuń
    3. pewnie obejrzę... ale już wiem, ze chusteczek muszę nabyć w zapasie

      Usuń
  11. Ostre - shopping rano był? bo but mi gdzieś mignął nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trza czasem mocniej tupnąć

      Usuń
    2. Jakieś diabelskie nasienie tutaj przywiało i zrobiło się podobnie jak u mnie - w stylu folk.
      Bies wierzga kopytami...........

      Usuń
  12. ostre, przeczytałam u viki, że wrzucamy to samo do rosołu
    ja dodajem jeszcze 2 grzyby suszone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to siem gościć możem

      Usuń
    2. to ja Tobie, a Ty mnie:)

      Usuń
    3. ja słyszałam, że dwa grzyby to w barszcz!

      Usuń
    4. gaga - to Ty pierwsza
      ruba- a ja jadłam rosół z kurkom
      grzybną

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. jakiś sylwester bis?
      butki całkiem, całkiem. masz jeszcze miejsce w szafie na tę całą kolekcję?

      Usuń
  14. acha!
    całkiem serio tu zajrzałam dopiero teraz

    więc trolle są wszędzie (inne niż ja i gaga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lucha, ja teraz jezdem dobry troll:P

      Usuń
    2. wiem, złego bym nie brała

      Usuń
    3. już po zapowiedziach?

      Usuń
    4. no to co siem ociongasz

      Usuń
    5. bo to ja się zagapiłam przez bałagan

      już nadrabiam http://i.snobka.pl/sn765/ee3eef15001c3f0c4a44fbaf

      Gago, dasz mi tą rękę?

      Usuń
    6. najsampierw obejrzem

      Usuń
    7. ooooooooooooooooooooooooooooooochchchchchchch
      jaki pienkny!!!!!
      tak, tak, tak (yes, yes, yes)

      Usuń
    8. wiedziałam, że mamy podobne gusta...

      Usuń
    9. asz mię zatchło, jak go zobaczyłam:)))

      Usuń
    10. mam nadzieję! armani normalnie mnie wycyckał, ale co tam!

      Usuń
    11. wystarczy błyskotka i baba-gaga przepadła. kto by pomyślał..

      Usuń
    12. ostre, ale pienkny, prawda???

      Usuń
    13. material girl :P
      no pikny pikny

      Usuń
    14. ale siem ta moja kochana lucha wykosztowała!!!

      Usuń
  15. to mój pierwszy pierdzionek zarenczynowy w życiu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko siem tu nie wzrusz za mocno bo klawiatura spiencie dostanie

      Usuń
    2. chusteczke se przy oczach trzymiem

      Usuń
    3. no to tera czas spaść z ambony

      Usuń