niedziela, 27 stycznia 2013

cuda cuda cz. 2

Pamiętacie zeszłoroczny CUD?
W czwartek obudził mnie cud Dwa. Cud Dwa miał przemiły, ciepły głos.
Ciepły głos przemówił tak:
-Czy Pani Ostra?
-taaaaa
- Dzwonię z CO. (o!) W czwartek ma Pani wizytę u lekarza i przy tej okazji chcieliśmy zaproponować Pani wizytę dodatkową- spotkanie z fizjoterapeutą.
- yyyyy (widzicie moją minę?zdziwioną, wykrzywioną, bez szczęki)
- to o której może być Pani w mieście B?
UPS
- Ale ja mam wizytę w mieście A..
- oj to przepraszam, musiała nastąpić pomyłka.
No tak, ja z zaścianka.Przez cały rok od operacji, żadnej takiej wizyty się nie doczekałam. No poza tą na oddziale szpitalnym dzień po operacji. Nie mniej..telefon ten wywołał u mnie pozytywne emocje, bo to jest jakiś mały znak, jakieś światełko, że trochę się pacjentem interesują.
Trochę, ale jednak.
No nic.
Do mojego zaścianka to szybko nie dotrze.
Ciekawa jestem, czy doczekam cudu Trzy i w czwartek skierowanie na badanie części dokuczających otrzymam.
mhm....

91 komentarzy:

  1. ostre - bo cuda to tylko w B. chyba trzeba migrować.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe, ciekawe
    Może cud się zdaży
    Może cię wybadajom
    Oby

    OdpowiedzUsuń
  3. p-r-o-t-e-s-t-u-j-e-m !!!!
    wpisalam siem jako czecia i ktos mię wyrzucił !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzien dobry porannym paniom jak bys nie powiedziala zes z miasta A to by Cie przyjeli?
    bo ten cud to jakby Ci sprzed nosa troche..

    moj cud ze w niedziele o 9 żech wstała.
    szósta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wizytuję dochtora w mieście B i dojechać ni w ząb

      Usuń
  5. Boszsze, jak ja bym chciala jak Anka byc 39!!!!
    Jak mnie to ciongle smieszy

    A wlasciwie jakie wyniki genetyczne mamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie, jesli juz jestesmy przy temacie wyników. jakis rok temu gdy zrzuciłam 8kg (co juz nadrobiłam z nawionzkom), zrobiłam sobie jakieś tam badania. wyszło mi, że mój wiek metaboliczny to 26. śmieszna nazwa, bo co niby dobrom przemianem materii mam i siem dobrze wypróżniam? fakt, że dumnam strasznie była. dziś chyba nie dałabym siem pomierzyć.

      Usuń
    2. zalezy kto z lapami do mierzenia sie zabiera, jesli o mnie chodzi

      Usuń
    3. lal ruda 8kg .. marzenie..
      ja tera na diecie, a czas też powoli Ci płynął ?
      ciekawe na ile lat ja sie ..trawie? :o)

      Usuń
    4. widzisz, a Ostre powiedziala, że porażająco
      i co jam myslec?

      Usuń
    5. lamia - trzy lata temu 19 zrzuciłam. teraz mam 6 na zbyciu i ciężko mi siem zebrać.
      diety nigdy nie stosowałam, za bardzo lubiem jeść. no może porcje trochem mniejsze były.

      Usuń
    6. lamia, ja mam slabosc do takich mordow

      Usuń
    7. moj rekord to 10 kg. i też lubię jeść, za bardzo :)
      ale Ty ruda z metabolizmem 26-tki to łatwo Ci pójdzie!

      Usuń
    8. Ja też, , w ogóle mam słabość do zwierzyny. Uważam, że uczom ludzi bezinteresownej miłości.

      Usuń
    9. lamia - racja
      psinka np. to serce w futrze :P

      Usuń
    10. ty uwazaj z tym fitrem,. fuczka moze ci wypomniec!:P

      Usuń
    11. futi wie, o co siem rozchodzi :P

      Usuń
    12. mnie obsztorcowała za jutro bendzie futro!

      Usuń
    13. co to jest fuczka? foczka? a nie... fuczak?

      Usuń
    14. no to mam siem usunońć???

      Usuń
    15. gaga od razu wiedziala
      my to sie z tom gagom pojmujemy:P

      Usuń
    16. gaga, nie usuwaj sie, bo ci nagrode odbiore!!

      Usuń
    17. wyniki w tym tygodniu mają być.
      Jak by ktoś chciał nieco kg to też rozdaję

      Usuń
  6. Ty otrzymasz - a ja trzymam. Kciuki mentalne. Myślę ciepło. Życie pełne cudów: :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ty wiesz jak dlugo czeba wychodzic spod zwalow kordeł, koców, pledów i prondu??

      Usuń
    2. ja Jom wczoraj jeszcze styropianem obłożyła..:P

      Usuń
    3. ok, na wszelki wypadek zasłużem na samochód z podgrzewanymi siedzeniami. w najgorszym wypadku termofor zakupiem.

      Usuń
    4. skonkretyzowal, co kce?

      Usuń
    5. to ile jeszcze w takiem zawieszeniu bendziemy?

      Usuń
    6. czeba bendzie ten helikopter odszukać...

      Usuń
    7. gaga - tak serio to problem tkwi we mnie. bo chciałabym i bojem siem. że nie bendem potrafiła wienkszym autem jeździć. muszem siem zebrać w sobie i określić.

      Usuń
    8. jak nie bendzie poczebny, to siem sam znajdzie
      czeba było go nauczyć reagować na gwizd
      gwizdłoby siem i byłoby po klopocie

      Usuń
    9. rudziaszku
      my siem do każdego upchniemy:P

      Usuń
    10. duze auto to bezpieczne auto,
      na guziki parkujesz i jedziesz :)

      Usuń
  8. w temacie naszej kochanej opieki medycznej. w zeszły pt Młoda zaczęła siem drapać. jako świadoma mama dokonałam przeglondu. co znalazłam, a raczej ile i czego - pominę milczeniem. sb odkażanie, wyczesywanie, nd to samo, pn skrócenie włosów. zgłosiłam w szkole, bo po 1)od kogoś to przyniosła, a po 2)mogła sprzedać już dalej. i co siem okazało? pani pielengniarka nie zbada. w śr Młoda przyniosła kolejny dorodny okaz, chociaż codziennie ponad godz jest wyczesywana. ja nie mam nic, mąż też. więc chyba zostaje szkoła. krew mnie zalewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda
      tak to sugestywnie napisałaś, że asz siem musiałam podrapac

      Usuń
    2. myślem że te cholery po łonczach internetowych nie łażom. poza tym ja czysta, nie roznoszem, więc spokojnie możemy konwersować.

      Usuń
    3. jak to nie zbada???
      bo co brzydzi sie, proponuje by Mloda podzielila sie okazami z p.pielengniarkom, ukradkiem...

      Usuń
    4. lamia - bo nie ma w zakresie obowionzków, więc jak nie musi to nie zbada. bo rodzic może przyjść z pretensjom, że takie grzebanie we włosach uwłacza godności jego dziecka.i tyle w temacie.
      a ja na pewno nastempnym razem siem zastanowiem zanim zgłoszem.

      Usuń
    5. co sie w tych szkołach porobilo, a jak to problem ogolnoszkolny sie zrobi, to tez nie ma obowiązku ? dyrektorowi bym powiedziala.

      Usuń
    6. kiedyś jak leci każdego oglądali i godności jakoś mi zostało..

      Usuń
    7. dokladnie Ostre.
      nawet mus był pamietam.
      i dentysta w szkole.

      Usuń
  9. ostatnio z pracowom koleżankom zastanawiałyśmy siem, co takiego
    wydmuchujemy w chusteczkie podczas kataru...
    po długim namysle i wielu propozycjach doszłyśmy do wniosku, że to som nasze szare komórki! no bo co by innego?
    w zwionzku z tem podjełysmy zobowionzanie, że w tak gupi sposób nie bendziemy pozbywać siem naszej mondrości i postanowiły my nie wydmuchiwac, jeno wciongać z powrotem - niech wracajom, gdzie ich miejsce!
    :PPP

    OdpowiedzUsuń
  10. Łączna liczba wyświetleń
    124,124

    magiczna liczba ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętają o Tobie - to dobrze. Skąd ta troska ?
    Może mają jakieś programy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę wszyscy śpiom???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spiom. oglondałam na national geographic materiał nt katastrofy smoleńskiej. byłam ciekawa, czemu jeszcze przed emisjom została tak skrytykowana.

      Usuń
    2. niestety, mnie nie bylo dane obejrzeć całości
      jak powiedział mój (tfu) mąż - będzie jeszcze 11 emisji..

      Usuń
    3. gaga - w zasadzie nic nowego siem nie dowiedziałam. zamachu nie było i stond chyba ten głos krytyki.

      Usuń
    4. co siem dziwić, skoro film nie potwierdza wyników wytenżonego śledztwa, prowadzonego przez posła Antoniego M.

      Usuń
  13. Powitałam wszystkich, to się teraz pożegnam.
    Ależ było tu ciekawie przez cały dzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń