poniedziałek, 10 grudnia 2012

cuda, cuda,

...się zdarzają..!

Zalegam na łożu oblepiona plastrami, co by wszelakie bóle sobie poszły. Bóle są plecowe i promieniście sięgają stopy. Plastry są grzejące i łagodzące. Jeszcze trochę i się oblepię niczym mumia.
Zalegając posklejana oglądam (no co? co ja oglądam?) Dextera oczywista.
i nagle BŁYSK
i nagle ŚWIST
(czytam)
para BUCH
koła w RUCH (córko- czytaj!- jakieś jaja ktoś sobie robi!)
Ona czyta.

Dostałam sms'a z CO!
Zapraszają mnie na badania genetyczne i jeśli tylko zechcę to nawet w tym miesiącu.
Zadzwoniłam.
Zechciałam.
Jadę we wtorek.

I nadal się zastanawiam gdzie ta ukryta kamera??

Czy tak już będzie?...

94 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. o witam milczącą :)

      Usuń
    2. Jak miło z Wami i z kawką tylko szkoda że w pracy !

      Usuń
    3. ja dziś na 9, więc zdążę spokojnie kawę z Wami wypić.

      Usuń
    4. dostałam nawet kawkę do łóżka :)
      >ruda przeczytaj mój ostatni komentarz w poprzednim poście.

      Usuń
    5. ostre
      ruda jest Ślunzaczka...:P
      gaga

      Usuń
    6. a jej mama w Bydze sie kuruje?

      Usuń
    7. nie to, żebym coś do Śląska miała, ale ja z centralnej Polski jestem. Operacja i radio były w Wawie, na PET do Bydgoszczy skierowali.

      Usuń
    8. no pacz! gdybym sie na dziś umówiła, to byśmy się tam gdzieś mijały..

      Usuń
  2. rozumiem, ze masz jakies niestety, niestety, powody adzic, ze moze to i gen winien jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę tak nie myśleć. ja jadę po to by to wykluczyć i już!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wykluczysz:)

      Usuń
    3. to jesteśmy obie przy nadziei ;)

      Usuń
    4. ament
      ja jakos nie czuje potrzeby, jakas jestem "wyjatkowa" w rodzinie

      Usuń
  3. jakie tam cuda..
    Wielki Brat patrzy:P
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  4. To super.
    Ja zrobiłam, bo sama chciałam, bo mam bardzo liczną rodzinę. Wszystko dobrze- nowotwór nie ma podłoża genetycznego!!!!

    Ciesz się,że ktoś jest troskliwy i dba o Ciebie i Twoja rodzinę.
    Na wyniki poczekasz z pół roku.
    Trzymam za wyniki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie w sobotę podpytywałam koleżankę, jak zrobić te badania a tu w niedzielę sms.. tym bardziej myślałam, ze to żart.. bo szok na pewno!

      Usuń
    2. To faktycznie Ci się udało. To może nie tylko kamera, ale też telepatia...

      Usuń
    3. takam naświetlona, ze wysyłam światło daleko ;)

      Usuń
  5. Moja znajoma Holenderka mi opowiadala, ze u niej w rodzinie 80% kobiet jest nosicielkami tego genu, wiele z nich zdecydowalo sie na profilaktyczna mastektomie. Ona nalezy szczescliwie do 20% bez genu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ten gen nie tylko za cycki odpowiada.. to co? powycinały sobie wszystko zapobiegawczo?

      Usuń
    2. nie pytalam o szczegoly
      malo sie znam szczerze mowiac

      Usuń
    3. zaraz ruda siem odezwie, bo o cyckach gadacie:PPP
      gaga

      Usuń
    4. rybenka...ty nie pytałaś?? gorączkę miałaś?

      Usuń
    5. no bylam!
      Ciagle jestem, wlasciwie!
      Ja??
      Rak??

      Usuń
    6. znaczy bylam w szoku
      bo goraczki to nie miewam w zasadzie, bo ja normalnie zawsze zdrowa jestem

      Usuń
    7. gaga - w temacie cycków to niewiele mam. do powiedzenia .

      Usuń
    8. że zdrów jak ryba? zimna zdrowa ryba :P
      ruda- a co? playboya nie oglądałaś?

      Usuń
    9. widziało się to i owo.

      Usuń
    10. Nie tylko za cycki gen odpowiada.
      Biorą pod uwagę raka jelita, jajnika ...te z pewnością.

      Usuń
    11. czy jeśli jest się w grupie ryzyka (gad w najbliższej i dość bliskiej rodzinie) można bez problemu zrobić sobie też takie badania?

      Usuń
    12. no to rzeczywiscie trudno sobie i jelita i inne takie wyciac ,
      zarty zartami, ale stanac przed taka decyzja to trudne moze byc doswiadczenie

      Usuń
    13. ja bym dobrowolnie chyba na rzeź nie poszła

      Usuń
    14. Jeżeli są w rodzinie inne przypadki raka to należałoby zrobić, ale to też nie świadczy o tym, że rak to 'rodzinna przypadłość'.

      Usuń
  6. to dla Cię
    ♥♥♥♥♥
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może byś mie podziękowała za te cudnej urody serducha, co???:P
      gaga

      Usuń
    2. a moze by tak sie trochę cierpliwości i skromności nauczyła, co? rodzinę mam do wykarmienia, czasem sie odpinam :P

      Usuń
    3. nazarli siem?
      to dzienkuj!:P

      Usuń
    4. po pięciokroć thenks

      Usuń
    5. za każde serducho osobno???
      fiu fiu fiu

      Usuń
  7. Ostre, a może jutro w B zabawisz się w szpiega i wybadasz, co tam Mamie w opisie nasmarowali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież wiem, że nie da rady. tak tylko...

      Usuń
    2. a nic nie powiedzieli od razu?

      Usuń
    3. no nie. też wydawało mi się, że coś tam powiedzą, ale cisza.

      Usuń
  8. siedzę tu i udaję gościa:) o.

    OdpowiedzUsuń
  9. o!
    w końcu udała się telefoniczna publikacja:) wiecie co? to mnie nie
    tyczy! ta choroba-była nie była -nie pamiętam.. z drugiej strony -ach.
    to już innym razem. ostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo!!
      i jak tam, kolejka duza?
      Napisz cos!!

      Usuń
    2. wracaj do nasz, bo nie bardzo rozumiem, o czym piszesz:PPP
      ♥♥♥♥♥♥♥
      gaga

      Usuń
    3. oj takie tam przemyślenia przy wejściu do CO

      Usuń
  10. a to badanie to wyniki masz od razu? czy jak?
    powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod koniec stycznia.

      Usuń
    2. oj tam oj tam
      przecie dobrze jest
      im wczesniej bedzie czarno na bialym tym lepiej

      Usuń
    3. twój normalny świat
      zawsze blek end łajt...

      Usuń
    4. a co Ty gaga skawińskim lecisz?

      Usuń
    5. lecem, bo chcem. (to chyba Gawliński)

      Usuń
    6. hmm, to ciężko nam będzie wybrać muzykę do ryby.

      Usuń
    7. zaśpiewamy Jej 4-ech Pancernych

      Usuń
    8. dziewczynyyy!!!
      :D:D:D
      ze smiechu umrem, a myslalm ze inszy los mi pisany :))))

      Usuń
    9. najsamprzód nakarm głodne, co nie, ruda?

      Usuń
    10. kto potrafi rozmieszyc lwa tego on nie nakarmi :))

      Usuń
    11. głodny nie jesteś sobą! ( czy jakoś tak). reklama nie kłamie.

      Usuń
    12. po takiej drodze..!
      maluchem..!

      Usuń
    13. dilera zmien to moze i samochopd bedzie lepszy

      Usuń
    14. ale to rudej ałto..

      Usuń
    15. ????
      moje? to musiałam być nieźle narąbana, skoro nie poznałam. i dałam Ci prowadzić? ciekawe...

      Usuń
    16. ja te niestety na styczeń tak ogólnie, bo fabryka wzywa :P

      Usuń
    17. to o której podjeżdżata?

      Usuń
    18. chyba nieprędko, bo widzę, ze najpierw samochód muszę zmienić.

      Usuń
    19. nieprędko, nieprędko, bo ruda w sztok pijana i myli drogę:P

      Usuń
    20. no tyle was na ramę nie wezmę, a widzę, ze ekipa szykuje się coraz wieesza.

      Usuń
    21. mnie zamontuj fotelik z tyłu..

      Usuń
    22. i przyczepkę na rzepkę

      Usuń
    23. no wiesz co, gaga, alkoholu to ja dziś nawet nie wąchałam. pracę umysłową jeszcze mam.

      Usuń
    24. nie dręcz już tych dziecków...

      Usuń
    25. a co masz dziś na umyśle?

      Usuń
    26. a bo ja taka dręczycielka jestem.

      Usuń