poniedziałek, 28 stycznia 2013

muza i film

Absolwent.
Obecna lektura przypomniała mi o całkiem fajnym filmie
Film z roku 1967 do kraju naszego dotarł w ..1990. I właściwie to już nie pamiętam czy wcześniej go widziałam, jednakże na pewno muzykę słyszałam


Co do lektury... to opinię pozostawię sobie, jednakże jako uległa czytelniczka postanowiłam kilka spraw wyguglować (ach ta ciekawość...) i wiecie co? na kilka tematycznych blogów trafiłam...

Lubie moje Krasnoludki, bo jak już zaglądam to kawka i śmietanka już czeka.


TELEGRAM
wyników genów brak
kolejny termin - 3 tyg..czemu tak? czy coś nie tak?

139 komentarzy:

  1. zameldowanam jako piersza
    a lucha druga
    ruda czecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiedzę, że się już w ogóle nie liczę...
      ostre, mam nadzieję, że śpisz?

      Usuń
    2. jestem!
      rybenko, bo my siem zmawiałyśmy na Twoim blogu, a Ty przecież u siebie do walki o podium nie stajesz, stont zostałaś w rachunkach pominienta.

      Usuń
  2. Chcialam powiedziec jeszcze, ze bardzo lubie krasnoludki, i Twoje, i moje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracowite są, no nie?:)

      Usuń
    2. tak, jak to krasnoludki
      skoro jam leniwa, to niech one pracujom chociaz

      Usuń
  3. Witam !! Gaga podpadłaś na całego o mnie już nie pamiętasz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GDUSIA, JA PAMIETAM, ZAJRZYJ DO MNIE TO ZOBACZYSZ!

      Usuń
    2. widzem dziewczynki, ze od jutra chyba nie ma zamawiania. trudno, gramy uczciwie, bo siem nam poobrażajom.
      dzień dobry Gdusiu.

      Usuń
    3. gdusiu, poprawiłam siem u rybci
      serducha Ci dam na pszeprosiny
      i dusi tesz
      ♥♥♥♥♥
      gaga

      Usuń
    4. Ja odwzajemniam ♥♥♥♥♥

      Usuń
  4. a w ogóle to kupiłam sobie tę lekturęi muszę chyba przeczytać
    teraz czytam ojciec/prl, i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, człowiek na chwilę wyjedzie, a zupełnie już nie jest brany pod uwagę.
    I tak Was lubię i miłego dnia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosia
      kciałam Ci siem wpisać, ale nie masz anonima:(
      a ja s pracy tylko jako on mogiem pisać
      gaga

      Usuń
    2. My Ci też życzymy miłego dnia ♥

      Usuń
  6. Absolwenta UWIELBIAM. a może powinnam napisać uwielbiałam, bo dawno nie oglądałam. muzyka genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiecie, że dastin miał ponad 30-tkę, jak zagrał tę rolę ?
      gaga

      Usuń
    2. ponad 30-tkę? szczawik.

      Usuń
  7. ostre!
    dopiero teraz zajrzałam, co Ty lekturowałaś..
    w gugle tesz se weszłam...
    warto kupić?
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto- nie warto
      Opinie są różne. Jeśli pani Pawłowicz nie jest Twoja idolką to możesz spróbować :P

      Usuń
    2. normalnie teraz siem obrażam
      i nie dam siem przeprosić !
      gaga

      Usuń
    3. a co ja zrobiłam.
      opinie o książce wydałam. Już się skończyłaś obrażać?

      Usuń
    4. musisz siem bardziej postarać....
      :)
      gaga

      Usuń
    5. mozemy poczekac do lata :P

      Usuń
    6. odwilż idzie.. błoto będzie

      Usuń
  8. dzien dobry wszystkim Paniom
    ostatni raz przeczytalam ksiazke....dawno dawno , wiecej grzechow nie pamietam. wstyd.
    ale za to monz nadrabia wiec mi streszcza
    liczy sie?

    Ostre czuje sie u Ciebie jak na kozetce, tak tá retrospekcjá mi tak w gláb dajesz...
    teraz znow przenioslam sie w czasie i jestem chyba 18-tka w walkmenie ktorej na okraglo Garfunkiel. pamietam bylam zbulwersowana jak on sie ztom matkom tak no.
    alem sie napisala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no..takie niesmaczne to wtedy było...
      teraz my możemy być tą matką :P
      Ja nie czytałam przez ten rok z jednym wyjątkiem. Nie ma przymusu- to trzeba po prostu poczuć ;)

      Usuń
    2. ja zawsze miałam młodszych partnerów i mąż też młodszy, ale żeby z kolegom syna? to już chyba zbyt duża ekstrawagancja.

      Usuń
    3. mój syn no prawie 16 lat ma.. to już wg prawa można :P

      Usuń
    4. według prawa, a według matki? pognałabyś takom paniom Robinson?

      Usuń
    5. ja bym za kudly poszarpala!!

      Usuń
    6. jedna (ale nie jedyna) z moich koleżanek ciongle zachwyca siem młodymi menszczyznami, a ponieważ ma dwóch synów, zapytałam, co by zrobiła, gdyby któryś z nich przyprowadził do domu panią w jej wieku? odpowiedź była identyczna jak u rybci. trochem zmienił jej siem poglond.

      Usuń
    7. i jeszcze bym wykopała i na obcas nadziała..
      no ale..miłość nie wybiera..

      Usuń
    8. mój dziadek próbowa ojcu memu taká jedna z glowy wybijac
      18 lat mial i duzo strsza kobiete na zapoznanie do rodziców przywiózl
      mój dziadek w bawene nie owijal byl...:)

      Usuń
    9. mój mąż (przy mnie) też od teścia usłyszał: takom starom sobie bierzesz? chociaż to tylko 2 lata.

      Usuń
    10. ruda, ja tesz mam mlodszego...

      Usuń
    11. najmłodszy miał minus 7
      obecny ino -1,5.

      Usuń
    12. najmłodszy -11.
      no proszę, całkiem spora grupa nas siem tu zebrała.

      Usuń
    13. kiedyś w szkole była rozmowa nt różnic wieku w związkach i pewien kolega siem obruszył, gdym rzekła, że ja bym z np. + 10+15 nie potrafiła. oburzony zaczął rzucać jakimis znanymi męskimi nazwiskami, aż w koncu siem zapytałam, czy on sam wolałby 10 lat młodszą czy starszą. i siem w końcu przymknął.

      Usuń
    14. mhm...
      nigdy nie miałam młodszego..dziwna jestem?

      Usuń
    15. ale to nie tak, że ja wybierałam młodszych,to tak jakoś wychodziło, że to oni wybierali starszom i potem siem dziwili, że tyle w dowodzie ma wpisane.

      Usuń
    16. mój młodszy tylko o 3,5 m-ca, ale rocznikiem cały rok
      ostre - wszystko przed Tobom:P

      Usuń
    17. ostre - nie jesteś dziwna, mam wiele koleżanek, które by nawet nie zwróciły uwagi na młodszych. chociaż gdy serce do kogoś ci mocniej bije, to raczej nie patrzysz w metrykę. Tobie ułozyło się tak, innym inaczej i tyle.

      Usuń
    18. a jeszcze zupełnie inna sprawa, że ja wychodziłam za mąż w wieku 32 lat, więc młodsi ode mnie też swój wiek już mieli.

      Usuń
    19. najstarszy też +13 :)

      Usuń
    20. mmmm? no chyba, że ja 20, on 33 to może. ale ja tyle co teraz, a on + 13 - zdecydowanie nie.

      Usuń
    21. ruda trafiłaś prawie w dychem

      Usuń
    22. mmmmm gaga aleś mnie rozbawiła.
      no jak nie, jak tak :D

      Usuń
    23. dziewczyny, a opowiecie czemu to +13 było takie mmmmm. bo ja nie w temacie jestem.

      Usuń
    24. ruda miałam wtedy 26 :)

      Usuń
    25. no ale z pamienciom chyba jeszcze nie tak źle?

      Usuń
    26. +13 to cały temat...

      Usuń
    27. temat rzeka i można wode lać :)
      26 lat i dlatego TAKIE mmmmmm

      gaga mmmm kradnę :D

      Usuń
    28. dzielem siem - kcesz, to bierz :P

      Usuń
    29. tak myślałam, że nic siem nie dowiem. odwdzięczem siem kiedys tym samym. ale ważne, że takie mmmmm wspomnienia macie.

      Usuń
    30. oj ruda, ruda
      spójrz na +13 i wszystko bendzie jasne

      Usuń
    31. ruda tak publicznie to cienżko w szczegół brnonć :)

      Usuń
    32. lamia - wiem, wiem, dlatego wam odpuszczam.

      Usuń
    33. co niniejszym czynię.

      Usuń
    34. mówią, że mmmm jest przereklamowany.

      Usuń
    35. na swego?
      czy w ogóle:)

      Usuń
  9. Jak będą wyniki to zostaniesz wezwana na konsultację.
    Nie martw się, jest duża kolejka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że z mojego dnia innych osób wyniki są..

      Usuń
    2. kochana, nie takie rzeczy widziane byly
      ja rozumiem no, niepewnosc w zwiazku ze zwiazkiem
      ja tez, jak mnie wezwal lekarz, a bylam pewna, ze nie chce mnie widziec, pomyslalam, ze cos dojrzal
      spoko luzik

      Usuń
    3. i ty i ja wiemy, jak jest
      ale logicznie pomysl, dlaczego wydluzenie czasu ma swiadczyc o czyms zlym??
      badannie trwa tyle czasu ile trwa

      Usuń
    4. no niby tak...
      a jednak
      wiesz :P

      Usuń
    5. pijany wieczór cza zrobić
      gaga

      Usuń
    6. no dobra- herbata z miodem i cytryną się liczy?

      Usuń
    7. a moj dochtor do takiego laboratorium krew poslal, ze nawet nie wiedzial czy ono TO badanie robi
      i nie robilo
      i teraz musze znow sie kluc.

      nie martwi sie.

      Usuń
    8. pół biedy jak masz w co

      Usuń
  10. super film,mój rocznik:-))) masakra:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale muzgu nim nie skleisz

      Usuń
    2. hola hola rybeńko!
      czy ja siem gdzieś kasowałam, bo nie pamientam?

      Usuń
    3. umowa była inaksza
      zaczynam siem kasować!!!



      co by tu usunońć...?

      Usuń
    4. ty mojej nagrodowosci nie-do-ce-niasz!

      Usuń
    5. obsypujesz mię nagrodami?

      Usuń
    6. ale ja kcem duuuuuuuuuuużom torbem

      Usuń
    7. a ja kcem!
      to dla mię ma być nagroda

      Usuń
    8. to jade do Brukseli poszukac

      Usuń
    9. worek śmieciowy może być?
      plastic jest cool

      Usuń
    10. ostre
      a niby jak mam nosić worek śmieciowy na ramieniu?
      co?

      Usuń
    11. no może być wór pokutny jak u Juranda. chyba przez głowem wkładany.

      Usuń
    12. byłabyś oryginalna! https://www.facebook.com/RecyBagsCebu

      Usuń
    13. gaga - może i kcem. a co dziś polewasz?

      Usuń
    14. moja znajoma mówi, ze whisky jej myszom smierdzi, ale nie wiem, czy dobrym tropem idem.

      Usuń
    15. no to podstawiam szklaneczkem.

      Usuń
    16. SAMA bendziesz piła???

      Usuń
    17. no przecie z Tobom, to Ty dziś polewasz.

      Usuń
    18. to Ty myszy, a ja kole

      Usuń
    19. mąż zaserwował mi jednak gin z tonikiem, może być?

      Usuń
    20. a pij te śmierdziele :P

      Usuń
    21. gaga - nie zostawiaj mnie. mąż w czołgu, z kim mam pić?

      Usuń
    22. nie zrozumiałaś;-)
      film super
      a to że ja mam tyle lat- masakra,napisałaś,ze film z 67

      Usuń
    23. eeee
      ale w kraju był później

      Usuń
    24. ruda, powiedz menżu, żeby z czolgu wyywołał Ci lidkem albo marusiem

      Usuń
    25. no jak dotarł do Polski tom młoda była jeszcze,a jakże:-)))

      Usuń
  11. I ♥ Dustin.
    a muza wiadomo - classic.

    OdpowiedzUsuń
  12. film dobry, książki wiadomej nie czytałam i jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma:P

      Usuń
  13. Ostre a Ty sie z Rybeńką umawiasz na poszczenie, czy ta wena o 7 rano to zbieg okoliczności?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostre - nie zatrudniłas dziś krasnoludków? wolne majom? bo juz po 8, a nowego wpisu nie ma. więc sobie czekam z kawusiom w rence.
    dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. a tak w temacie kawusi. ekspres zastrajkował. więc mówię mężu "coś stało siem z ekspresom". monsz zdziwiony "którym?". ja tradycyjnie nie odpowiadam, niech zgaduje, w końcu ekspresów u nas sztuk jeden. a Młoda skomentowała "jezu, jak ten tata czasami nie kuma...."

    OdpowiedzUsuń