wtorek, 8 stycznia 2013

Część dalsza

SHOW!

Czułam się niczym gwiazda na scenie...

no a tu....

była dziewczyna
miała różowe sznurówki
ale nie miała mojego chłopaka
a chciała
no i ona uczyła się french
ja nie

ona wyjechała do Włoch- ja nie


No to się trochę a nawet mocniej niż trochę miesza z filmem..
film był boski
mój braciszek był wtedy malutki- dziś jest ojcem i walczy o zdrowie dla swoich synów.
a my ...
mamy goldena
który wygląda tak samo!


i...
moglam zostać kelnerką
tylko, że chciało mi się studia kończyć...
ale ale...
fryzura marzenie, której żaden przystojniak w okolicy nie miał

179 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No wiesz? Nasza cywilizacja zawaliła się w gruzy, a tobie tylko dupy w głowie!

      Usuń
    2. JOlka to drażliwy temat, ale posta wart

      Usuń
    3. Przepraszam, Pani tu jest jakąś Fisza? Pani pozwoli ze sie przedstawie.

      Usuń
    4. wchodze na nowy post a tam jestem pierwsza, zdembialam :)

      Usuń
  2. wstyd mi było się przyznawać do Liamhla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty...
      milutki był

      Usuń
    2. na krótki czas, dziś Młodego bym tym nie zainteresowała. A słucha moich płyt ;)

      Usuń
  3. ale wracajac do cc catch, zupelnie o niej zapomnialam, z filmem kojarzy mi sie moj rownie ladny kolega, bylam szczeniacko zabujana.. a Limahl mi sie szczegolnie nie kojarzy, ale basy fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na mię już pora. miłego słuchania.
    rano zapraszam na kafkę.
    dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostra, co Ty masz na stopach?
    wyglądają jak odnóża trolla :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt..oj co to wino robi z butami!

      Usuń
    2. już się ogarnęłam

      Usuń
    3. Ty nie zwalaj na wino. upojenie alkoholowe nie jest u nas w polsce okolicznościom łagodzoncom.

      Usuń
  6. dzień dobry wszystkim
    a szczególnie ostre:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. dzień dobry szczególnie. ostra

    OdpowiedzUsuń
  8. dzien dobry
    ale to nie dzis poczatek starego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto stary?
      dziś to na pewno jest już po niedzieli

      Usuń
  9. dzień dobry. parzę kafkę dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry :) Nie wiem o czym jest post bo nie wyświtlaja mi się zdjęcia. Ale miło sie domyslać i być.
    Chciałam tylko sie przypomnieć, ze jestem, czytam, podglądam.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem.
      a post jest o tym samym od kilku dni..wpadłam w nałóg

      Usuń
  11. Witajcie.
    Ja też wstąpiłam na moment, na kawkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. no pokaż, pokaz te nowe butki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoł!
      po południu siem napatrzem wiencej. zmykam do szkółki.

      Usuń
    2. no i pięknie!
      piszonc dziś na tablicy się siem zastanawiałam, czy dobrze piszem. muszem to przemyśleć.

      Usuń
  13. wpadłam na chwile :)) zaczerpnęłam energii , posłuchałam, powspominałam, po tuliłam się i siup do pracy moi rodacy :))

    do otem

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się, po się uczyć francuskiego, gdy wyjeżdża się do Włoch?

    P.S.
    Miałam koleżankę,która na całej ścianie miała wymalowanego przez malarza Limala!
    Były pielgrzymki do jej domu, żeby ten fresk zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostre, pisałaś u mnie o Wrocławiu dla Kseny? ale kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pisałam
      ..a teraz mi wcięło informację i nie wiem

      Usuń
  17. no i znowu zostałam sama:(
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabyś
      chciała

      Usuń
    2. napij siem ze mną kafki, dobra duszo:P
      gaga

      Usuń
    3. wiedziałam, że to Ty mnie budzisz

      Usuń
    4. zawsze wszystko na najpienkniejszego!!
      gaga

      Usuń
  18. za oknem szaro, w kompie kolorowo, ech, a ja muszem za zewnatrz po produkty domowe, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy do supermarkietu mozna w dresie jechac??

      Usuń
    2. a czemu nie?
      nawet w szpilkach można!

      Usuń
    3. ha
      a tegom nie probowala jeszcze, hm

      Usuń
    4. no to: do dzieła!
      Miłego dnia!

      Usuń
    5. chce mi się suszonych pomidorów

      Usuń
    6. mogie dać suszonych grzybów
      gaga

      Usuń
    7. mam jeszcze suszone kfiatki...
      gaga

      Usuń
    8. a właściwie to nie kfiatki, jeno witki
      witki kcesz???
      gaga

      Usuń
    9. Rybeńko, co tam dres. moja niepracująca koleżanka rano wstawała, na piżamę ciuch ( tylko góra, dołu w samochodzie nie widać), dzieciaki odwieźć do szkoły, powrót i do wyra. i ciągle narzekała, że siem z niczym nie wyrabia, bo zdąży przysnąć a tu już po dzieci znowu trzeba.

      Usuń
    10. dodam tylko, że obiadów nie gotowała, bo i kiedy?

      Usuń
    11. nie no, oczywista,
      nie mozna sie tak przemeczac!
      az dziw ze nie zatrudnila niani

      Usuń
  19. druga albo czecia- nie mogiem siem doliczyć...
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  20. jak mogłam zapomnieć? ale eska rock mi dziś przypomniała.
    http://www.youtube.com/watch?v=Pa6MCh1xEp4
    ... a nad sobą mam jej loki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze się zastanawiałam jak ona ma ufarbowane te rzęsy

      Usuń
  21. ac o Wam mówi zwierciadełko, kiedy stajecie na baczność przed nim z rana?
    http://www.youtube.com/watch?v=Ujb9KyqIBvU
    tak mnie natchło na Róże Europy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda
      @
      gaga

      Usuń
    2. gag- nie krępuj się- jakoś to zniesiemy!

      Usuń
    3. bo telefonu nie odbiera, a chciałam spytać o pogodę
      gaga

      Usuń
    4. zimno siem robi, nawet przez chwilę coś białego z nieba leciało.

      Usuń
  22. Oj ostre! Ale mi się ta wspomnieniowa seria podoba! Re- we - la- cja! A nawspominałam się! Uczta po prostu. Ale kawkę dla mnie też zróbcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radujem siem
      po kawę to do rudej!

      Usuń
    2. chętnie kawką poczęstuję. sama dziś chyba popołudniową sobie odpuszczę - potworny ból głowy. nawet już nie wiem, jak kto ma na imię.

      Usuń
    3. przypomnieć?
      bo ula to ala, a ala ma kota, a kot był ali

      Usuń
    4. ale to tylko na plotach tak pisza, prawda jak zwykle jest inna

      Usuń
    5. no właśnie
      a jaka? bo też nie pamiętam

      Usuń
    6. mnie nie pytaj, ja nie pamietam nawet, jak mam na Imie :P

      Usuń
    7. nie, nie, ula to była ewa, a gaga wcale nie aga, lucha nie miała nic wspólnego z lusiom... - pogubiłam siem.

      Usuń
    8. http://www.youtube.com/watch?v=SCIvOsw0O-M

      Usuń
    9. apropo luchy..
      ktoś Jom widział?
      gaga

      Usuń
    10. ale ja znam kogoś kto Luchę widział
      ale ja tą co znam to też nie widziałam

      Usuń
    11. ja nie wiem, z dziecieciem idem na basen, wy tu ustalcie, ja przeczytam wnioski :))

      Usuń
    12. rybcia, jak bendziesz szła na basen, to siem rozglondaj, może zobaczyć mojom luchem
      gaga

      Usuń
  23. nie wiem, czy dziś wieczorem zasiondem z kieliszkiem, ale już teraz dla Ciebie Ostre. ostatnio chodzi mi po głowie.
    http://www.youtube.com/watch?v=8YKAHgwLEMg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie..
      dość picia!

      Usuń
    2. no nieee, ja ostatnio malo pilam, juz sie na dzis nastawilam, i co???

      Usuń
    3. ostre, ja poproszem ten przependzony:)
      gaga

      Usuń
    4. przecie wypiłaś już

      Usuń
    5. no co Ty!!!
      jeno jednom szklaneczkem wypila

      Usuń
    6. wyschło mi pranie, wienc idem siem przebrać

      Usuń
    7. o perle nie zapomnij.

      Usuń
    8. wyczyściłam jom pumeksem i teraz błyszczy, że hej

      Usuń
  24. Ostre, tylko fitness tłumaczy Ciem z tego długiego milczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda..
      czy Tfoja Młoda pastfi siem nad kolacją, czy można Jom poprosić o kafke?

      Usuń
    2. można, tylko szybko, bo już toeletem wieczornom uskutecznia i do łóżka siem przymiarza.

      Usuń
    3. oj, nie chciałam robić zamięszania

      Usuń
    4. żaden problem. dla niej to czysta przyjemność.

      Usuń
    5. no to czuję się wytłumaczona:P

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Młoda poduchem rozpruła???

      Usuń
    2. ja rozumiem, że rybenka w tej swojej B rzadko śnieg widuje, ale Ty gaga powinnaś wiedzieć o czym ja piszem.
      biało za oknem!

      Usuń
    3. ruda, to jakieś obrzendy zacznij odprawiać, żeby poleżał se
      chociaż do soboty

      Usuń
    4. rybeńka, widziałaś luche, bo siem zaczynam martwić?

      Usuń
    5. u Viki mi mignęła.

      Usuń
    6. a ostre mam nadzieje ze pisze nowego posta :)))

      Usuń
    7. albo siem gdzieś łajdaczy:)

      Usuń
    8. zrzuciłam kalorie i wróciłam taaaka głodna, że już na zapas uzupełniłam

      Usuń
    9. ale napisalabys cos
      ja zaraz spac idem, a ty piszesz, jak ja juz drugi sen eroteryczny zaliczam :P

      Usuń
    10. bo noc wyostrza zmysły..
      ps ładna torebka rybenka.

      Usuń
    11. rybcia, a coś siem tak obkupiła w torepki?

      Usuń
    12. bo ja takie hobbi mam...

      Usuń
    13. do butów moich siem pasuje

      Usuń
    14. ostre powiekszyłam Twego buta i doznałam wstrząsu !
      nie mam pytań.
      sam seks:)

      Usuń
    15. tylko ... jakożeszkoda by się marnowały

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. gaga, ja ciem zaszczelem!

      Usuń
    18. a później zakop, bo siem zaśmierdnę

      Usuń
    19. gaga coś o horrorach pisała. ja dawno żadnego nie oglądałam, chętnie posłucham.

      Usuń
    20. ostre oglondała dziś horrora

      Usuń
    21. ale jak to, beze mnie????!!!

      Usuń
    22. rybcia- bo Ty siem miotałaś po markecie, a ostre se oglondała

      Usuń
    23. jutro tez sie pomiotam, a co

      Usuń
    24. wpadamy do Ciebie na obiad?

      Usuń
    25. ja gotuje raczej srednio
      tylko lazanie ze szpinakiem robie smaczna

      Usuń
    26. szpinaka nie lubiem, chyba, że surowy:)

      Usuń
    27. a ja kocham, zwlaszcza, jak dobrze ze czosnkiem ozenion!

      Usuń
    28. o siostro - jutro jemy u Ciebie!

      Usuń
    29. ja se wezne kanapki i termos s kafom

      Usuń
    30. szpinak racja, musi być na ostro

      Usuń
    31. no
      ale by bylo fajnie was goscic!!!

      Usuń
    32. Nie wygrałam nagrody u rybeńki, więc polejta.
      Idę się tulić w smutku

      Usuń
    33. myslalam, ze posta napiszesz...
      a tak...
      co ja tutaj robie uuuuu, co ty tutaj robisz....

      Usuń
    34. nie wygrałaś, bo żeś siem, jak ta gupia, uparła na litere "T"

      Usuń
    35. bo myślałam że przewrotna jest baba, a nie jest :P

      Usuń
    36. Będzie będzie. siem piecze

      Usuń
    37. poczekaj siem dowiesz

      Usuń
    38. długo jeszcze?
      bo spać iść pora.

      Usuń
  26. tak to jest jak siem ma problemy z małom czionkom, a siem okularów nie nosi. wytrawne wino żem sobie kupiła. az mię wykrzywia. nie lubiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posyp cukru i zamerdaj

      Usuń
    2. daj mi- ja lubię
      albo miodu wlej. lucha ma miodzio bodzio

      Usuń
    3. miodu nie mam, może jaki sok siem znajdzie.
      Mama jutro przyjeżdża na inspekcjem. jak zobaczy te puste butelki po winie. muszem rano do skupu podjechać.

      Usuń
    4. a to są jeszcze skupy? ciekawa jestem

      Usuń
    5. chyba nie ma. ale pod szkołą pojemniki stojom, mogę upłynnić szkło.

      Usuń
    6. noto nie kłam, bo siem stresujem

      Usuń
    7. ruda!
      pod szkołom bendziesz butelki po alkoholu wyrzucać!!!!

      Usuń
    8. też masz trochem na zbyciu?

      Usuń
    9. trza zrobić propagandę- na ten przykład dzieciom pokazać jak pani jest wyedukowana ekologicznie i jak butelki zbiera

      Usuń
    10. gaga - oj tam, oj tam, nauczyciel też człowiek, czasami napić siem musi. niektórych wypracowań na czeźwo nie rozbierzesz. wino to moja pomoc dydaktyczna jest.

      Usuń
    11. to w szkole pisze siem jeszcze wypracowania?
      ja myślała, że testy rzondzom

      Usuń
    12. pisze, pisze. ale i testów dużo.

      Usuń
    13. za 9 min ostre wrzuci posta o nasz:P

      Usuń
    14. no czekam i czekam. mam nadziejem, że nie na próżno.

      Usuń
    15. gaga ty to nie za bystra jesteś?

      Usuń
    16. ruda, a wpiszesz siem piersza?

      Usuń